محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

مادرِ پا شکسته!😊

1398/10/5 12:48
1,883 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت ۱۸ و ۳۰ روز جمعه۲۹ آذر،در حالی ک حسامو بغل داشتم،توی حیاط خلوت خونمون لیزخوردم و فقط فرصت کردم مراقب باشم حسام چیزیش نشه و از خودم غافل شدم!

یه لحظه بود!بعدش درد وحشتناک مچ پام،گریه ی حسام و جیغهای محیا ک از دیدن من روی زمین ترسیده بود و نفسی ک بخاطر درد زیاد پام بالا نمیومد!😣

نتیجه ی این سقوط آزاد شکستگی استخوان بیرونی نزدیک مچ و آسیب جدی ب مفصل مچ پای چپم بود!

ماهشهر ک رفتیم چون همه ی متخصصها تعطیل بودن،پامو موقتی آتل گچی گرفتند.سوئیچ ماشینو پیدا نکردیم و عمومحمودو زحمت دادیم.عباس پسر خاله همراهمون بود.

روز شنبه رفتیم متخصص.پامو گچ گرفت و گفت بعد از یه هفته درباره ی عمل کردن یا نکردن مغصل پام تصمیم میگیره!😓

حالا این منم و یه پای شکسته و دردناک و حسام کوچولوی شیرین و پر دردسر و محیای عزیزم ک بیشتر از همیشه هوامو داره.😘😘😘

شب یلدای امسال هم توی مطب دکتر گذروندیم!تمام مدت همه ی ذکرم شکرخدا بود ک حسام زمین نخورد و چیزیش نشد یا خدای نکرده این اتفاق برای محیا نیفتاد.

توی این روزها تندیس بهترین یار و همراه ب همسرم تعلق میگیره ک خیییییییییلی هوامو داره و نمیذاره آب توی دلم تکون بخوره.😘😘😘

تندیس بهترین و مهربونترین دختر دنیا هم ب محیاگلی میرسه ک بیشتر از همیشه کمکم میکنه،مراقبه خونه نامرتب نشه،هر چیزی لازم داشته باشم واسم میاره،بیشتر هوای حسامو داره و هزارتا مهربونی دیگه که فقط از محیای مهربونم برمیاد.😘😘😘

تندیس انرژی مثبت خونه هم ب حسام گلم میرسه ک با وجود همه ی دردسراش کماکان خوش خنده و پر از انرژی مثبته و هممونو شاد و سرحال میکنه.😘😘😘روزای اول ک منو اینجوری میدید واسش سخت بود و گریه میکرد ک باید پاشم!😅اما خدارو شکر ب وضعیت جدید کمابیش عادت کرده.😘😘

و در آخر،  تندیس مهربونی هم میرسه ب خواهرای عزیزم ک تنهام نذاشتن و تاجایی ک از عهدشون برمیومد کمکم کردند ک روزای سختو راحتتر بگذرونم.😚😚😚

دعا کنید روز شنبه ک دوباره از پام عکس میگیرن،نتیجه مطلوب باشه و نیازی ب عمل نباشه.❤

پسندها (22)

نظرات (25)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
5 دی 98 12:53
وای الهی چقد ناراحت شدم
ان شاءالله هرچه سریع تر خوب بشی خاله فاطمه جانم.
ونیازی به عمل نباشه...
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
سلامت باشی
انشالله،ب برکت دعای شما😚

5 دی 98 13:09
انشالله زودتر خوب بشین خانم نویسنده خوش قلم😘😘
​​​​​​انشالله خیییلی زود خوب بشین😍!خدا محیا و حسام مهربون رو حفظ کنه🌸🌸 
انشالله خیلیییییییییییی زود خوب بشین🌈
​​​​​​
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی گلم
آمین واسه دعاهات😚😚
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
5 دی 98 14:51
آخی عزیزم بلا دو باشه
حتما دعا می کنم
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
5 دی 98 17:30
خاله جونم انشالله پات خوب بشه زودتر و پاتو عمل نکنی❤❤
خیلی ناراحت شدم😭
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
انشالله
امیدوارم به برکت دعای شما😘😘

5 دی 98 18:09
سلام مامان حسام و محیای نازنین
واقعا خیلی بابت این اتفاق ناراحت شدم
انشاالله که به لطف خدا نیازی به عمل نداشته باشین
توکلتون به خدا باشه
فکر کنم در آینده که این پست و حسام جان بخونه حسابی به وجود داشتن همچین مادری که نذاشته به بچه اس صدمه ای برسه افتخار کنه👍👍
که حتما هم همین طور خواهر بود💑
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سلام عزیزم
ممنونم از لطف و مهربونیت😘😘
شما بزرگواری🌹🌹
عمه فروغعمه فروغ
5 دی 98 18:16
بلا به دور باشه از وجود نازنینتون 
هزارماشالله به محیای مهربون 😘
ان شالله خدا سلامتی بده بهتون دوست جانم❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
تشکر نازنینم😚

5 دی 98 19:56
مادر زحمتکش و فداکار آن شالله زودتر خوب شید خاله فاطمه
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم
سلامت باشید

5 دی 98 21:35
وایییی الهییییییی
خاله جون ناراحت شدم 
​​ایشالا حالتون خوب میشه و نیازی به عمل نیست 😙
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
انشالله😘
مامانیمامانی
7 دی 98 9:35
سلام عزیزم
خیلی ناراحت شدم ولی خداروشکر که بخیر گذشته.
انشاالله که زود زود خوب بشین و نیازی هم به عمل نباشه.
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سلام گلم
ممنونم از لطفت
انشالله
مامان پریمامان پری
7 دی 98 11:30
ای وای عزیزم 
چه بد ناراحت شدم واقعا
امیدوارم هر چه زودتر خوب بشین و نیازی به عمل و ...نداشته باشین دیگه🌼
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد

شرمنده من اینقدر دیر دیدم پستتون را💐
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم عزیزم
امیدوارم ب برکت دعای شما🌹🌹
مامان پریمامان پری
7 دی 98 11:31
دست محیا گلی هم درد نکنه که اینقدر مهربون و خانومه 😘
مامان فاطیمامان فاطی
9 دی 98 6:14
عزیزم....الان بهترید دوست من؟
مامان فاطیمامان فاطی
9 دی 98 6:15
عزیزم....الان بهترید دوست من؟بازم الهی شکر ک بخیر گذشت
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم
خدارو شکر متخصص گفت نیازی ب عمل نیست ولی ۶ الی ۸ هفته باید توی گچ بمونه.
سخته 
ولی باز جای شکرش باقیه😉🌹
مامان آیسلمامان آیسل
9 دی 98 12:36
انشالله زود زود خوب بشین..ببخشید دیر پستتتونو دیدم....خیلی ناراحت شدم...میدونم با بچه کوچک سخته...خداروشکر که نیاز به عمل نشد...آفرین به محیای مهربون که هوای مامان و داداشی رو داره
مامان آیسلمامان آیسل
9 دی 98 12:45
سلام ببخشید که دیر براتون نوشتم...با دیدن پستتون از راه دور به فکرتون بودم ...با بچه کوچک سخته....خدا روشکر نیاز به عمل نبود...افرین به محیای مهربونکه هوای مامان و داداشی رو داره...امیدوارم زود زود خوب بشین و هیچوقت از این اتفاقا براتون نیفته
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون از لطف و مهربونیتون
سلامت باشید🌹🌹
مامان صدیقهمامان صدیقه
9 دی 98 23:16
عزیزم فاطمه مهربون❤همونقدی ک از در پا و سختی هاش اذیتی ماهم همونقدر بفکرتیم و برا زودتر خوب شدنت دعا میکنیم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مررررسی عزیزدلم😘😘😘

10 دی 98 11:53
محیاخانم ناز ومهربون وخوشگل تولد۷سالگیت مبارک😍😍😍😍
انشالله تولد۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰سالگیت خوشگل ترین و ناز ترین و مهربون ترین و باهوش ترین دختر دنیا!😍😍😍😍😍
تولد هفت سالگی محیا جون مبارک!🍮🍮🍰🍰

 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونممممم
خوشحال شدیم گلم
اولین پیام تبریک دوستان مجازی از شما بود
حتما توی پست جشن تولدش پیامتو اسکرین میگیرم😘😘😘

11 دی 98 11:54
تولد محیا جون تولد اشنا شدن من با وبلاگ شما هم هست!
البته من دی۹۷وبلاگ نداشتم اما همیشه مطالبتون رو میخوندم😍😍
​​​​​​😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
چ جالب😚👌👌
فاطمهفاطمه
12 دی 98 23:51
واییی خدا بد نده ان شاء الله سریع تر خوب بشین
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانیمامانی
16 دی 98 8:15
وای چقدر بد
خیلی ناراحت شدم
امیدوارم خیلی زود پاتون بهتر بشه مهربان بانو
طاهرهطاهره
17 دی 98 2:27
عزیزدلم خ ناراحت شدم اینطوردیدمتون،خودم بچه کوچیک دارم ومیدونم چقدسخته،بازخداروشکرکه احتیاج به عمل نیس وخداروشکرکه حسام جون چیزیش نشده.ماماناهرجورباشه تحمل میکنن وبه روی خودشون نمیارن.کاش نزدیکتون بودم تامیتونستم کمکی براتون باشم❤❤❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزدلم
خداشما و بچه هاتونو سلامت نگه داره😘
 
سارابانوسارابانو
20 دی 98 18:12
زود خوب بشین ان شاءالله
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم سارای عزیزم
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
27 دی 98 16:25
ای وای چقدر ناراحت شدم😩
خدابدنده خاله جون😧😧
انشاالله زودتر خوب بشید🌸
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون گلم،بد نبینی هیچوقت😘😘
مادر امیدوارمادر امیدوار
28 دی 98 0:20
ای وای بلا دور باشه
خیلی ناراحت شدم
انشالله زوتر خوب شید
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم 
سلامت باشید
بیتابیتا
28 دی 98 0:23
انشالله زودتر خوب بشید مامان مهربون و فداکار
حتما حسام همیشه قدردان این فداکاری شما خواهد بود
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم عزیزم