محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

اندر معایب حفظ کردن!😁

1398/10/4 6:19
767 بازدید
اشتراک گذاری

محیا بی مقدمه پرسید بس کن نعمت الله یعنی چی؟؟؟ گفتم نمیدونم شاید یعنی اسراف نکنید!!😊 برای اینکه مطمئن شم پرسیدم کجا شنیدی؟؟ گفتی توی مدرسه میخونیمش!!میگیم بس کن نعمت الله!! کمی عجیب بود!! وقتی بیشتر اطلاعات خواستم متوجه شدم مربوط ب درس قرآنتونه و منظورت این آیه ی شریفه س!😅 

الهی من فدااات شممممم عشقی محیای من،عشق شیرین زبونم😁😚😚

پسندها (19)

نظرات (23)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
4 دی 98 6:25
خدا حفظش کنه
نازینازی
4 دی 98 8:03
ای جونمم ایشالله که خوشگل خانم همیشه موفق باشه😍🙏😇
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😘
zahra
4 دی 98 8:26
خدا حفظش کنه❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم
سلامت باشید😚

4 دی 98 10:24
 واقعا تلفظ ایه قرانی یه جورایی سخته!
خواهر منم((کلاس اوله)) پارسال معلمه گفته بود وبلوالدینا احسانا رو حفظ کنین،اون فکر کرده بود میگه و به والدین احسانا بعد از من پرسیده بود احسانا اسم دختره؟چون احسان اسم پسره اون فکر کرد ا بذاره میشه اسم دختر😂
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
😁😁😁
نتیجه ی حفظ کردن بدون توضیح و تفسیر همین میشه😀
مامانمامان
4 دی 98 10:35
ای جانم
خدا حفظش کنه
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 دی 98 10:38
الهییی بس کن وازکجاش درآورده😂😂😍😍😍😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
😁😁
منم با بس کن تفسیر کرده بودم!!😅🙈

4 دی 98 12:12
فکر کنم بس کن رو از اشکرو اورده؟!
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
آره
وشکرو بس کن شنیده بود و همینجوری اشتباهم تکرار میکرده😀

4 دی 98 12:25
میشه همینجوری یه سوال بی ربط بپرسم؟😁
 

4 دی 98 13:55
شما وقتی بچه بودین چه شغلی دوست داشتین؟😁
مثلا وقتی هم سن من بودین!😁
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
تا دلت بخاد توی ذهن و رویاهام شغل عوض کردم!😁😁
بچه ک بودم،چون بابام بهم میگفت خانم دکتر منم توی رودرواسی میخاستم دکتر بشم!😁
اول راهنمایی تصمیم گرفتم وکیل بشم.اما بعد از یه مدت توی خیالم از اینکه یه وقت نتونم حق یه بیگناهو بگیرم و اون جونشو از دست بده نگران شدم و تصمیم گرفتم روانشناس بشم!😉
سوم راهنمایی کلی درباره فضا و سیاهچاله ها و کهکشان و ... کتاب خوندم و مصمم بودم فضانورد شم.یه مدت هم خلبانی رو دوست داشتم!😅
دبیرستان ک رسیدم دوست داشتم معلم ریاضی بشم،چیزی ک هنوزم دوست دارم.😉
و در آخر....معلم زبان شدم!😁
مادر امیدوارمادر امیدوار
4 دی 98 14:35
😂😂😂😂😂😂
مادر امیدوارمادر امیدوار
4 دی 98 14:35
چ بامزه
معلمشون هم اصلا متوجه نشد اینا اشتباه میگن؟😁
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
انتظار زیادیه که توی کلاس ۲۴ نفره صدای همشونو بشنوه!😀😀 

4 دی 98 14:38
چه قدر شغل دوست داشتین!
وکیل بودن خیلی خوبه که!البته من اینو توی همون کتابا که ازشون عکس گرفته بودم خونده بودم.دختره دوست داشت وکیل بشه چون قانون و مقررات رو دوست داشت.
من اسفند ۹۷ وبتون رو پیدا کردم و میخوندمش، شما خیلی نویسنده خوش قلمی هستین و خیلی خوب مینویسین،منم برام سوال شد واقعا نویسندگی رو دوست دارین؟😗
البته من خودم از شهریور۹۸ اومدم نی نی وبلاگ😁

 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون گلم.نظر لطفته
همیشه نوشتنو دوست داشتم.بهم آرامش میده
نگفتی شما چ شغلی دوست داری؟
مامانیمامانی
4 دی 98 15:14
چه بامزه😁😁😁
مامانیمامانی
4 دی 98 15:15
راستی چه لباس خوشگلی پوشیده این دختر خوشگل😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
نگاهت خوشگله عزیزم
برای جشن شب یلدای مدرسه تدارک دیدیمش😉
خودمون ک نتونستیم جشن بگیریم😔پست بعدی دلیلشو مینویسم😉
عمه فروغعمه فروغ
4 دی 98 20:06
ای جانم😉😄😘

4 دی 98 22:38
راستش دروغه بگم من فقط یک شغل دوست دارم!
من اول اول، میخواستم برم مربی پرورشگاه کودکان بی سرپرست شم تا هی واسشون شعر و قصه بخونم و اونا منو خاله نیلا صدا کنن!
،بعد گفتم کنارش مربی مهد کودکم شم،بعد همونجا به همشون علوم و ریاضی و/..درس بدم که سالهای بعد این درسا واسشون اسون باشه!
بعد فکر مترجم کتاب کودک به سرم زد،بعد گفتم کنار این سه تا دوبلور هم بشم،بعد از وقتی الساوانا دیدم میخواستم تو شرکت والت دیزنی هم کارکاتوریست  بشم و واسه بچه ها کارتون بسازم که از الساوانا هم بیشتر دوسش داشته باشن!((البته این واسه پنج سالگیمه!))
مامانم هم میگه نقاش بشم،منم گفتم کنارش تصویرگر کتاب کودک هم میشم!
بعد دیگه کلی و کلا،تصمیم گرفتم تنها شغل مورد علافه مو رو برم!نویسنده کتاب رمان کودک بشم!
البته بچه بودم یک کم زیادی بلند پرواز بودم،میخواستم برم خارج کتاب بنویسم!ببخشید که پر حرفی کردم!😃😊



​​​​​​
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
امیدوارم توی هر رشته و شغلی ک دوست داری موفق باشی.
خیلی ب کار کودکان علاقه داری و حتما موفق میشی👏👏😘
خوشحال شدم علایقتو نوشتی نیلای خوشگلم❤
مامانیمامانی
5 دی 98 12:29
عزیزم خدا حفظش کنه😘😁

5 دی 98 21:33
خاله فاطمه چند تا نمونه سوال از زبان نهم دارین به من بدین؟
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
آره گلم دارم
چجوری واست بفرستم؟

6 دی 98 12:00
لطف میکنید پست رمزدار بزارید ؟
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
میخای آیدی تلگرامتو بفرس،توی تلگرام بفرستم واست
مامان پریمامان پری
7 دی 98 11:32
عزیزم خدا حفظش کنه

8 دی 98 2:02
تل ندارم متاسفانه
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
عزیزم اگه توی گوگل سرچ کنی هم نمونه سوال زیاد هست🌹

10 دی 98 20:06
محیا جوننن 7 سالگیت مبارک خانوم، ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مررررسی عزیزممممم😘
بیتابیتا
28 دی 98 0:24
عزیزمممم😁😁😁