محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

آیت الله بهجت

1392/5/27 9:37
698 بازدید
اشتراک گذاری

هیچ کودکی نگران وعده ی بعدی غذایش نیست

زیرا ب مهربانی مادرش ایمان دارد

ای کاش من هم مثل او

ب خدایم ایمان داشتم

اینو توی وبلاگ دخملی شکلک خوندم.خیلی ب دلم نشست.مخصوصا توی اینروزهایی ک گرفتار مشکل یکی از آشنایان هستیم.!به همین دلیل فکر نمیکنم تا مدتی بتونم آپ کنم یا ب وبلاگهای قشنگتون سر بزنم.فقط.....فقط....التماس دعای زیاد دارم

پسندها (4)

نظرات (11)

مامانه سارا
27 مرداد 92 10:49
ايشالا سريع تر مشكلتون حل بشه غصه نخوري عزيزم ...


ممنون از لطفت عزیزم
انشالله
مامان محیا
28 مرداد 92 0:51
وای خدای من بازم گرفتاری
امروز بود که خبر پیداشدن محمد طاها به گوشمون رسید و خوشحالمون کرد.به قول همسری یه غصه از غصه هات کم شد.نمیدونم گرفتاری آشناتون چیه ؟ولی کاشکی میگفتید تا براش نذری یا دعایی بکنیم


ممنون عزیزم
گفتنی نیست....فقط دعاکن حل بشه
توی این شرایط منم از پیداشدن محمدطاها بینهایت خوشحال شدم
مامان حلما
28 مرداد 92 12:37
خدا خودش گفته بعد هر سختی آسونی هست غصه نخور توکل کن به خودش که تدبیر همه امور در دست اوست.


ما هم امیدمون ب رحمت خداست.ممنون از لطفت
مهدیه
31 مرداد 92 8:48
چی شده عزیزم؟
آخیییییییییی خیلی ناراحت شدم
برات دعا میکنم ایشالا مشکلت حل بشه!
خیلی غصه دار شدم عزیزم
بیا و یه خبری از خودت بده!


ممنون گلم
الهام مامان محیا
31 مرداد 92 19:19
کجایین بابا نگرانتونیم خوبین؟ یعنی مشگل آشناهاتون اونقدر بزرگه که نمیشه بیای وبلاگ؟؟؟؟؟؟چی شده هان؟؟ راستی پست جدید داریم ها!!!
منصوره مامان زهره
1 شهریور 92 12:42
ان شالله زود حل بشه
مامان فاطمه کوچولو
5 شهریور 92 23:48
ممنوم عزیزم از این پست خوبت
مامان محیا
5 شهریور 92 23:56
به خدا دلم واسه ی این وروجک یه ذره شده هرروز میومدم به عکساش نگاه میکردم کیف میکردم تو روخدا یه خبری بده بدونیم که این محیاجونی در سلامت کامله خیالمون راحت بشه
مامان حلما
7 شهریور 92 12:19
سلام عزیزم دلتنگ شما و محیا جان شدم بیا و یه خبری بده مشکلتون حل نشد؟
مامان محیا
9 شهریور 92 2:15
آخ جون آخ جون ... محیا اومد آخ جون... ماکه نصف عمر شدیم خانم خانمایه خبری بده مشکل آشنا تون بر طرف شد؟
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
17 مرداد 99 18:41
ايشالا همه مشكلاتتون حل شه🙂