محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

محمدحسامم،یکسالگیت مبارک😚

1398/7/10 16:20
991 بازدید
اشتراک گذاری

عشق و نفس مامان یکساله شدی....

یکسالگیت مبااااارک باشه عزیزدلم😘

یکسال از داشتنت میگذره عزیزدلم و من و بابا و آجی هر روز عاشقانه تر از روز قبل دوستت داریم.❤😚

ب پیشنهاد محیا کیک شکلاتی پختم و تزیین کردم و ساعت ب دنیا اومدنت یعنی ۱۹ و ۴۵ دقیقه همه بوسیدیمت و از ته دل خدارو بابت داشتنت شکر کردیم😘💋

دوست داشتی کیکو چنگ بزنی و به شیوه ی خودت بخوری!😁

شمعو ک دیدی دیگه از خود بیخود شدی و بابا بزور نگهت داشته بود!😀

بهشون گفتم تولدشه و بذارید کاملا راحت باشه!😁😚

محیاخانومم زحمت بریدن کیکو ب عهده گرفت.😘

نازنین دوست و همکلاسی محیا هم اومده بود کنار محیا مشقاشو بنویسه و توی جشن و شادیمون شریک شد.😘

مشغول جمع و جور کردن خونه بودم ک آلا زنگید و گفت پشت درب خونن و خواست درو باز کنم!خاله لیلا و بچه ها همراه یه کیک بمناسبت تولدت اومده بودند و حسابی غافلگیر و خوشحالمون کردند.😚💞

محیا و نازنین و صفا حسابی مشغول بازی شدند و تو ک از خوشحالی جیییغ میکشیدی و ب شیوه ی خودت کیک میخوردی!!😅😀❤

خاله و آلا کلی ب کیک خوردنت خندیدن و کلی عکس ازت گرفتن!!😁

واقعا شب به یاد موندنی و خوبی بود.و قشنگی اون شبو مدیون خونواده ی مهربونمم...محیا و باباش و حسام و خاله لیلا و بچه ها...خیلی دوستتون دارم عزیزای من😘😘😘

راستی اولین پیام تبریکِ اولین سالگرد تولدت از طرف زهرا دختر خاله بود😘

دومیش از طرف خاله حاجیه صبری😘

سومی از طرف سمانه 😘

چهارمی خاله ناهید😘

پنجمی هم عمه امل😚

نی نی وبلاگ هم تبریک گفته بود!😁❤

حسامم،محمدحسامم،تپل موفرفریِ من😘بیشتر از همه ی ستاره های آسمون دوستت دارم عشق کوچولوی من😚😘

پسندها (23)

نظرات (17)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
10 مهر 98 16:25
تولدت مبااااارک حسام جونم😍😍💖💖❤❤ گل پسر دوست داشتنی💚💙💚💙💚
عمه فروغعمه فروغ
10 مهر 98 16:56
ای جانم😍تولدت مبارک مهر ماهی پرمهر😘...روت رو میبوسم 😘😙
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
10 مهر 98 17:27
تولد گل پسری مبارککک😍😍😘
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
10 مهر 98 17:38
تولدش مبارک انشاالله 120 ساله بشه
مامانیمامانی
10 مهر 98 18:40
یک سالگیت مبارک کوچولوی خوشگل و دوست داشتنی😘😘😘😘😘
مامان آیسلمامان آیسل
10 مهر 98 18:58
مبارکه دوست خوبم....پس شما هم تولد داشتین...حسام جون یکسالگیت مبارک❤️

10 مهر 98 20:06
تولد مبارک حسام عزیز 🎈🎈🎂🎂 ​​
مامان پریمامان پری
10 مهر 98 20:07
تولدت مبارک حسام قشنگم 😘
میدونستی فقط دو روز قبل من دنیا اومدی و البته دو روز بعد از فاطمه جونیم😘
ان شاالله تولد ۱۲۰ سالگیت زیر سایه پدر و مادر🙏
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون خاله جون
چ جااالب...
خونواده ی پرمهری هستید😁😘

10 مهر 98 22:02
تولدت مبارک عزیزم
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
10 مهر 98 23:46
تولدت مبارک حسام کوچولو. انشالله که سال های سال زیر سایه پدر و مادر لبت خندون باشه. 😘
راستی یه سوال. اسم عمه ی بچه ها چیه که امل صداش می کنید؟
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😘

اسمش همون امل هست،به معنای آرزو😉
بیتابیتا
11 مهر 98 7:49
HBD Hesam😚

11 مهر 98 9:37
تولد حسام گوگولی مبارک💗💗💗البته با یک روز تاخیر💗💗چه خواهر و برادر نازی هستند 💗💗
مامان فاطیمامان فاطی
11 مهر 98 11:46
تولدت مبارک پسملی...چ نمکدونیه...ماشااالله  😘
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
11 مهر 98 15:21
تولدت مبارک حسام گلی😙😙😚😚😍😍

13 مهر 98 21:02
ای خدا بخورم من شمارو مبارک باشه عشق کوچولو😘من رو هم دنبال کنین🙏

14 مهر 98 20:39
تولدت مبارک حسام گلی🌼
مامانیمامانی
26 مهر 98 13:51
تولدت مبارک باشه چه بامزه دوتا کیک برای اولین تولدش😁😘