محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

بلبل دندونی یا دندون بلبلی!😆

1398/6/26 16:08
635 بازدید
اشتراک گذاری

فکر میکردم دندونهای شیری محیا ک دربیان،دیگه از مصائبِ دندونی راحت میشم!😅

ولی زهی خیال باطل!!!ظاهرا این قصه سر دراز دارد!😉

قبل از اینکه دندوناش بیفتن،بهونه میگرفت ک همه ی دوستام دندوناشون افتاده و چرا دندونِ من نمیفته!😒

خدا خواست و دندونش لق شد!ولی موضعش ۱۸۰ درجه تغییر کرد و دیگه اصلاااا دلش نمیخواست دندونش بیفته و ب هر روشی متوسل میشد تا جلوی افتادنشو بگیره!!!

با هر تزلزلِ!! دندون اسیر میشدیم ما!😁

از ترس اینکه دندونش بیفته ب زور غذامیخوره!😮

قصه و روایت و حکایت و نصیحت و تشویق و تطمیع و هرترفندی به کار بردیم و بی فایده بود!!فقط امیدمون ب خدا و گذرِ زمانه که👈این نیز بگذرد!😉

چهارمین دندون محیاگلی لق شده بود و ب قول قیصر:باز هم همان حکایت همیشگی!!!😁

میخاست کلاس ژیمناستیکشو کنسل کنه که مبادا توی کلاس بیفته!!!

واسش تعریف کردم ک وقتی بچه بودم و دندونم لق میشد کلی خوشحال میشدم که قراره یه دندون محکمتر و سفیدتر بجاش دربیاد و وقتی دیگه زیادی لق میشد،یا خودم میکندمش یا میوه میخوردم ک زودتر بیفته!!😆

نگاه عاقل اندر سفیهی انداخت و گفت:آدما با هم فرق میکنن!!نمیشه که هرچیزی شما دوست داشتی منم دوست داشته باشم!نظرات آدمابا هم فرق داره!!😀😀

دیشب با بچه ها رفتیم خونه خاله زهرا.بلبل اهلیشون نشست روی شونه ی محیا و در یک اقدام عجیب و غافلگیرانه پرید کنار دهن محیا و دندون لقش با نوکش کند و پرواز کرد!!!!😀

اونقدر یهویی بود ک همه جا خوردیم و بعدش خیییلی خندیدیم.😁

خدا خیرِ پرنده ای نصیبش کنه که هم مارو راحت کرد و هم خودِ محیارو!😁😁😁

 

 

پسندها (19)

نظرات (19)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
26 شهریور 98 16:18
خدا براتون حفظش کنه.
ولی واقعااا چه جوری بلبله دندونشو کند؟ والله من که ترسیدم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
خودمونم مونده بودیم ک چجوری شد!😁

خیلی لق شده بود،مویی وصل بود!😀😉
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
26 شهریور 98 17:11
خخخخ بلبل شیطونی بوده ها😆😆😅😅
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
احتمالا قبلا مطب دندونپزشکی بوده!!😆😁

26 شهریور 98 17:29
اِوا😮بلبلا دیگه به دندونم رحم نمی کنن ولی دستش درد نکنه همه رو راحت کرد😊
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
😁😁😁
واقعا دمش گرم😆

26 شهریور 98 17:35
😁😁😁😁

26 شهریور 98 19:51
وای خدا چ شیرین 😍😍
کار خدا بود عزیزم خیالتان فعلا راحت کرد😊😊😙😙ای جانم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
آره والا

تا دندون بعدی هم خدا بزرگه!😅😁
مامانیمامانی
26 شهریور 98 22:00
چ بامزه😁😁😁
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
26 شهریور 98 22:53
عجب بلبلی 🤣
❤️Maman juni❤️Maman juni
27 شهریور 98 4:53
فک‌کنم بلبلم‌فهمیده محیایی همرو دیونه کرده هاااا گفته بزا کمکم کنم زودتر بیوفته 
باز خداروشکر ب چش و‌چالش نزده...
مرسی عکس از حسامم گذاشتین دلم براش تنگ شده بود 🌹🥰🥰
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
خدا رسونده بودش😁😁😁

فدای محبتت😚😚

27 شهریور 98 13:21
چه بلبلی بوده
وقتی مطلب و خوندم تعجب کردم و فکر کردم اشتباهی خوندم
واسه همین دوباره نگاش کردم
خیلی تعجب برانگیز بود برام😁😁
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
بلبل هم بلبلهای قدیم!!😁
الان دیگه تخصصی کار میکنن،دندون میکشن😀
ولی دمش گرم راحتمون کرد!!😆
عمه فروغعمه فروغ
27 شهریور 98 13:25
ای جووونم محیای شیرین زبون😘😘
چه خاطره باحالی😂😂😂
خدا قوت بلبل جان😆
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی عمه فروغ مهربون😚

با اینکه دو-سه روز گذشته ولی هنوزم یاد این خاطره میفتیم و میخندیم😁

27 شهریور 98 22:16
خخخخخخ
چجوری بلبل دندونشو کند 
بهش بگید فرشته ی دندون برات جایزه میاره 
من خودم همینو فک میکردم تا اینکه فهمیدم عمم زیر بالشتم وسیله میزاره
آخرین دندونم با خوردن سوهان افتاد 
کلی هم خون اومد
گذاشتمش زیر بالشم 
بابام روتختی رو شست و دندون گم شد کلی هم ناراحت شدم 
من اولین دندونم تو ۵ سالگی افتاد 
اون موقع مادرجونم منو راضی کرد و دندونم رو کند 
دومی هم تو خواب دستم خورد و کنده شد 
😉😉😘😘😘😍😍😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ب نوکش گرفت و پرواز کرد!😁
فرشته ی مهربونو بهش گفتم.😉
سر دندونای قبلیشم کلی فرشته ب زحمت افتاده بود ک مثلا محیا ازش ۱۰ تا سکه ی مثل هم خواسته بود😆😁

اینبار فرشته مهربون در قالب بلبل ب کمک من اومده بود!.😆
چ خوب خاطرات دندوناتو یادته😁👏👏

28 شهریور 98 12:38
خاله جون خاطرات دندونم رو کامل نوشتم بیا بخوانشون 🤩🤗
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
اسم پستش چیه؟؟اومدم وبلاگت ولی پیداش نکردم

30 شهریور 98 20:01
سلام خاله جونی من از ماه ها پیش خاطرات محیا گلی رو میخواندم ولی تازه وبلاگ دار شدم محیا خیلی بامزه اس
​​​​​​💋💋💋💋
عجب کبوتری!!رشته اش چی بوده؟دندون کندنی؟
کنکور امسال کبوترا هم بودن حتما
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون از لطفت🌹

دندون کندنی😁😁

30 شهریور 98 20:02
راستی لطفااا به وبلاگ منم سر بزنید اکه خیلی ذوق میکنم اگه ببینم نظر بهم دادن!
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
صفحه مورد نظر یافت نشد!😉

30 شهریور 98 23:57
سلام من تازه وارد نینی وبلاگ شدم لطفا دنبال کنید

31 شهریور 98 22:56
اسم پست دندون توی موضوعات مطالب هست
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
رفتم خوندم خیلی بامزه بود😁
مامان پریمامان پری
1 مهر 98 10:15
مبارکه محیا گلی 
عجب بلبلی خوبی😍 به موقع کارت راحت کرد🌸
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون گلم

واقعا ب موقع بود😁😘
مادر امیدوارمادر امیدوار
2 مهر 98 8:06
چه باحال
عجب بلبلی بوده😁😁😁😁
بیتابیتا
15 مهر 98 7:49
چه بامزه😁😁😁😚😚😚