محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

هیئت عزاداری-محرم ۹۸

1398/6/18 22:12
355 بازدید
اشتراک گذاری

دهه اول محرم هرسال،مهدیه ی محلمون دسته ی عزاداری داره و یک شب درمیون از جلوی خونمون رد میشن!

هرسال من و محیا باهاشون همراه میشیم .محیا خیلی دوست داره.شب هفتم محرم هم با اینکه کلی کار داشتم اما بخاطر علاقه ی محیا ب همراهی با دسته ی عزاداری رفتیم.💟

امسال علاوه بر محیا،یه عزیز دیگه هم کنارمون بود و حسام برای اولین بار با دسته ی عزاداری همراه شد.❤

خیلی واسش جالب بود و حتی تکون نمیخورد و بیصدا فقط نگاهشون میکرد.😉

محیای گلم هم امسال برای اولین بار داستان کربلارو درک کرده بود و حال و هوای دیگه ای داشت.😚ظهر ازم خواسته بود درباره امام حسین واسش بگم و من هم درحد محیای ۶ سالم واسش تعریف کردم.البته قبلا جسته و گریخته چیزهایی تعریف کرده بودم اما اینبار درقالب داستان گفتم. از جوانمردی و ایثار حضرت عباس(ع) گفتم و از آزادگی امام حسین(ع) ک حاضر نشد زیر بار ظلم بره.برای حضرت عباس(ع) و حضرت رقیه(س) خیلی متاثر شد و برای علی اصغر شش ماهه اشک ریخت. الهی مادر ب فدای اشک و غم حسینیت.❤❤❤

پسندها (16)

نظرات (8)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
19 شهریور 98 0:18
چه دختر ماهی! امام حسین حافظ و نگه دارش باشه

19 شهریور 98 0:38
قبول باشه
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
19 شهریور 98 1:19
ای جوونم عزاداریت قبول کوچولوی نازنین😘❤
❤️Maman juni❤️Maman juni
19 شهریور 98 5:53
عذاداریهاتون قبول  عزیزای دل 🥰🌹
مادر امیدوارمادر امیدوار
19 شهریور 98 10:34
عزاداریاتون قبول باشه
مامانیمامانی
19 شهریور 98 13:42
قبول باشه
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
19 شهریور 98 15:23
عزاداریاتون قبول درگاه حق🌸
بیتابیتا
15 مهر 98 7:51
قبول باشه