محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

ب وقتِ غُر!

1398/6/12 2:40
489 بازدید
اشتراک گذاری

امشب از اون شباست که من،دلم میخاد غر بزنم!!👊😅


حوصله کنید و اندر مضرات غر چیزی نگید ک خودم بشدت واقفم!😅


عاقا جونم واستون بگه شدیدا ب یه خواب عمیق و طولانی نیازمندم!!


دیشب اومدم تریپ کدبانوگری بردارم و گفتم تا خونه کاااملا مرتب نشه نمیخابم!!💪

همین گنده گویی منو تا ساعت ۵ صبح سرپا نگهداشت!😓

ساعت ۵ ک تقریبا کارم تمام شد،رفتم توی رختخواب ولی دیگه خوابزده شدم و خوابم نمیبرد...😪

اینقدر این پهلو و اون پهلو شدم، تا کم کم چشمام سنگین شد ولی یهو برق رفت!!

حسام گرمش شد و تکون میخورد!ترسیدم بیدار شه و اذیت کنه!یه کتاب برداشتم و تا ساعت ۷ و نیم ک برق اومد بالای سرش بادش میزدم!😥


خوابیده و نخوابیده، برای ناهار زرشک پلو حاضر کردم ک محیا دوست داره.دو قاشق خورد و گفت مررسی!!!!دندونش لق شده و از ترس اینکه بیفته غذا  نمیخوره!!!واای ک بچه ی بدغذا چقدر با روح و روان آدم بازی میکنه!خستگی و بیخوابی دیشب و زحمت پخت غذا چندین برابر شد!😔


همه ی اینا ب کنار....بعد از کلی پرس و جو و سپردن ب دوست و همکار و در و همسایه، و گزینش چند نفر،بالاخره یه پرستار واسه حسام پیدا کرده بودم.دو روز اومد،کارش خوب بود!امروز هر چقدر منتظر موندم نیومد!شب خودش پیام داد و گفت راهتون دوره و دیگه نمیام!!😣


وای خدااا اینو با زحمت پیدا کرده بودم.خدایا پلیز پلیز پلیز کمک کن یه پرستار خوب واسه حسامم پیدا بشه.


 خیلی خستم.ب این اتفاقها سرماخوردگی حسامم اضاف کنید!بچه دارها میدونن اینجور وقتها شبها چقدر سخت میگذره!!الان ساعت نزدیک ب سه صبحه،تازه خوابیده ولی چون بینیش کیپ شده و سرفه میکنه،دائم از خواب بیدار میشه و ظاهرا امشب هم از خواب خبری نیس!😪

بیخوابی فدای یه تار موی بچه هام،فقط شاد و سلامت باشن،حاضرم تا آخر عمرم بیدار بمونم.


واقعا بجز یه مادر،کی میتونه اینهمه سختی تحمل کنه و بازم لبش خندون باشه ک بچه ها سرحال باشن؟خدایا کمکم کن ک شدیدا ب لطفت نیازمندم.بهم صبر و نیروی مضاعف بده ک بتونم از پس مسئولیتهام بربیام.

مرسی ک حوصله کردید!انشالله عروسی بچه هاتون دعوت کنید ک جبران کنم!😉😀😘
 

پسندها (25)

نظرات (20)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
12 شهریور 98 2:47
ای جانم😂😂خداسایه شماروهمیشه بالای سر محیاوحسام خوشگله نگه داره😍😘😘😘❤❤
مادرنمونه❤❤❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم مبینای مهربونم😘
مامان علیمامان علی
12 شهریور 98 5:20
واااای امان ازاین بی خوابی ها
من تنها چیزی که زود از پا منو درمیاره، کم خوابیه. کلا فلج میشم
خوب کردین غر زدین😅 سبک شدین دیگه
راستی، چرا میخواین پرستار بگیرین برای حسام؟میخواین برین سرکار؟
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
آره بیخوابی خیلی سخته!
سبک شدم اساسی!😂😅
من معلمم و مهر باید برم سرکار،پرستارو از الان گفتم بیاد که هم من کارشو ببینم و اخلاقش دستم بیاد و هم حسام راحتتر بهش عادت کنه

12 شهریور 98 8:34
عزیزدلم وای که غُر به این شیرینی هیچ جا ندیدم😊😍 من خودم ب شخصه فدا خستگیا مادرانتون بشم واقعا که هم بد غذایی هم سرما خوردگی سخته اونم هردو باهم ان شاءالله که هر دو رفع شه و خستگی این مدت با خودش میبره ب امید خدا پرستار خوب هم برا حسامی پیدا شه😙😍😉
❤❤❤❤❤❤

زنان قوی؛

دردهای خود را 
مانند کفش پاشنه بلند می پوشند
مهم نیست 
چقدر اذیت می شوند
شما فقط زیبایی آنها را می بینید...👍😙
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
فدااای مهربونیت عزیزم😘😘
چ انرژی مثبت خوبی فرستادی واسم❤👏
مامانیمامانی
12 شهریور 98 9:54
همینه که میگن بهشت زیر پای مادرانه😁
خداقوت
انشاالله حال حسام جونم سریعتر خوب بشه و شما یه خواب راحت بری😊
همین غر زدن هاست که خیلی وقتها حال آدمو خوب میکنه🤣
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزدلم
آره سوپاپ اطمینانه!!گاهی لازمه کشیده بشه ک منفجر نشیم!😅
مامان پریمامان پری
12 شهریور 98 10:36
راحت باش من یکی که علاوه بر اینکه منع تون نمیکنم باهاتون همراهی هم میکنم😀 چون بعضی وقتا واقعا لازمه
خدا کنه خیلی زود یه پرستار خوب هم پیدا کنید🙏
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
همدلی از همزبونی بهتره!😉😀
مررسی ک باهام همدلی😘
عمه فروغعمه فروغ
12 شهریور 98 12:14
الهی همیشه سلامت و پرتوان باشی و سایت بالا سر بچه های گلت باشه عزیزم😘و دلت با دیدن خوشی ها و موفقیت هاشون همیشه غرق شادی باشه😙
این روزا زود میگذرن و بعدها دلتنگ همین روزا میشین😊
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
واقعا همینطوره😘😘
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
12 شهریور 98 12:33
عزیزممم! خدا جفتشونو براتون حفظ کنه. من فکر می کنم این سختیا زود تموم میشه. در عوض در آینده محیا جون و حسام کوچولو همدیگه رو دارن و مثل من که تک فرزندم تنها نمی مونن. راستی ایشالا یه پرستار خوب هم پیدا کنید.
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم

درست میگید🌹

خدا پدر و مادر مهربونتو واست سلامت حفظ کنه😚
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
12 شهریور 98 15:01
به جرم اینکه بهشت زیر پایشان بود دنیا را برای خود جهنم کردند !
به سلامتی مادرها …
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سلامت باشید🌹🌹

بهشت واقعی مادرها توی لبخند و شادی بچه ها خلاصه میشه🌷
مامان صدرامامان صدرا
12 شهریور 98 23:43
ای جانم گاهن این غر زدناتون تایمشون رو مشخص کنین با هم غر بزنیم که همه مون استاد شدیم از دست این وروجکا😅😅😅شاید یه فرجی بشه 😂😂
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
وای تصور کن انجمن غر تاسیس کنیم!!
چ شود!!😂😂😂
طاهرهطاهره
12 شهریور 98 23:57
فاطمه خانم حرفای دلموزدی.دلم یه خواب حسابی میخواد،آرمین فسقل منم خ بدغذاست.هیچی نمیخوره،الان که دندون درمیاره بدتر.شیرخشکNIDOبه هزارزحمت براش پیدامیکنم وباقطره چکون بهش میدم که یه کم جون بگیره.ازخدامیخوام به شماوخودم وهمه ماماناکمک کنه.انشاالله یه پرستارخ خوب براحسام کوچولوپیدامیشه.
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
آخ آخ که هرچقدر از سختیهای مادری بگیم بازم کمه!
ولی این سختیهارو به جون میخریم بخاطر راحتی و آسایش بچه هامون.
خدا همه ی بچه هارو در پناه خودش سلامت نگه داره.😘😘
مامان صدیقهمامان صدیقه
14 شهریور 98 2:01
بنظرم زنش بده برررره 😂
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
اگه وروجکها فرصت بدن،پست بعدی از نامزدش عکس میذارم!!😆
در جریانی که؟؟؟😁😘
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
14 شهریور 98 13:39
من فدای خستگیا و غر زدنات بشم
خوبه که اینقد شیرین غر میزنین منم این روزا رو دارم ولی بلد نیستم خوب بنویسم شما خیلی خوب مینویسین
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
دور از جونت عزیزدلم❤😘
ظاهرا تنها نیستم و اینا دردای مشترک همه مادراست😅
ممنون از لطفت😚
مادر امیدوارمادر امیدوار
14 شهریور 98 14:27
تا باشه از این غر زدنها باشه!!
هروقت بازم خاستید غر بزنید ما در خدمتیم!😁😁❤❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون گلم

مرررسی لطف میکنید!!😁😁😘😘
مامانیمامانی
14 شهریور 98 14:38
من که هر کسی که بچه نداره رو میبینم میگم تا میتونی بخوااااب که بعدها حسرت خواب به دلت میمونه😁😁😁
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
واقعا😀😚👌👌

16 شهریور 98 1:22
الهیییی😁😁😚😚

16 شهریور 98 1:37
گاهی واقعا لازمه غر بزنیم تخلیه بشیم😁

16 شهریور 98 1:48
خدا قوت🌹🌹
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
17 شهریور 98 14:23
وای درکت می کنم بچه بد غذا و بدقولی پرستارا .....
عاطی
24 شهریور 98 23:15
بزرگ میشن همه ی این سختیها یادتون میره😚
بیتابیتا
15 مهر 98 7:52
خدا قوت😚