محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

محیا،فرشته ی دوست داشتنی.😘

1398/6/5 1:53
845 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از بهترین،دوست داشتنی ترین و عزیزترین نعمتهایی ک خدا بهم عطاکرده،تویی محیای من.😘😘

فقط خدا میدونه چقدررررر واسم عزیزی و دنیارو بدون خنده هات نمیخام.😚

خدارو هزاران هزار بار شکر ک مهربون و مودب و خونواده دوستی💋❤

چند روز پیش اومدی ازم تعریف کنی!گفتی تو بهترین مامانِ بازیکنِ منی!!! با تعجب پرسیدم بازیکن!؟! گفتی آره دیگه!چون همیشه با من بازی میکنی،خاله بازی،مبینا بازی،کاردستی...😆💟

بعد از غذا و شکر خدا،میگم فاتحه و برای مامانم فاتحه میخونم💔.....ازم پرسیدی مامان،اول دعات میگی فاطمه تا بی بی بدونه تو فاتحه رو فرستادی؟!(فک کردی میگم فاطمه😅💜)

چند روز پیش یه موش توی خونه پیدا شد و بابا تونست بدون اینکه موشو بکشه،گیرش بندازه و وقتی میخاست توی سبد بذارتش و بدون کشتنش بندازتش بیرون،یه کوچولو دستشو گاز گرفت!هرچقدرم اصرارش کردم بره بیمارستان قبول نکرد!البته چون کمتر از ده سال پیش واکسن کزاز زده بود کوتاه اومدم!😉 تو اینقدر مهربونی ک وقتی متوجه شدی شروع ب گریه کردی و میگفتی نمیخام بابام بمیره!!!😁یعنی یه راست رفتی سراصل مطلب!😆💋

چند شب پیش قصه میخاستی و از اونجایی ک خیلی خسته بودم و کتاب قصه هم نیاورده بودی فقط شنگول و منگول ب ذهنم رسید!!😅 بعد از قصه عکس العملت خیلی جالب بود!کلی از قصه انتقاد کردی و واست مسخره بود!😁 قصه ک تموم شد گفتی:چ مسخره!مگه میشه گرگه بخورشون و هنوز زنده باشن؟وقتی بخورشون له میشن!!

بعدشم گفتی:چطو میشه شکم گرگه رو پاره کنن و بیدار نشه؟! نظرتم درباره بچه های بزبزقندی این بود که:آخه چطووووررر صدای مادرشونو نشناختن؟؟😀 دیگه مطمئن شدم قصه باید متناسب با سن باشه!

ازم خواستی یادت بدم ستاره بکشی.مراحلشو با شماره واست کشیدم و طرف چند دقیقه یاد گرفتی ستاره بکشی.یعنی خود ستاره هم غافلگیر شد ک اینقدر سریع یاد گرفتی!!😘😚

محیای من،فرشته ی مهربون و دوست داشتنی من،منو بابت همه ی کاستیهام ببخش،همیشه دلم میخاد بهترین مادر دنیا باشم چون تو بهترینی و لایق بهترینهایی...ببخش اگه گاهی خسته میشم و کم میارم...امیدوارم روزی ک تو هم مادر شدی بیشتر و بهتر اینروزهای منو درک کنی.😘😘

 
 
یه عاااالمه دوستت دارم محیای مهربونم.😘😘
پسندها (23)

نظرات (16)


5 شهریور 98 9:36
خدا حفظت کنه عروسک دوستداشتنی❤❤😍😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون گلم سلامت باشی😘
❤️Maman juni❤️Maman juni
5 شهریور 98 9:53
ای جانه دلم 
خانمی شده محیای قشنگ ما 🥰🌹❤️
ولی از حسام هیچی نگفتی هااااا 
همش میخوندم ک به خاطراتت حسامم برسم 
نیود اصلا😐
منتظر خاطرات قشنگ اقا حسامم هستیم❤️🌹🥰
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی عزیزم😘
چند روز دیگه بمناسبت یازده ماهگی حسام توی یه پست عکسا و شیطنتاشو میذارم!😉😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
5 شهریور 98 10:46
خداحفظتون کنه برای هم❤❤مادرو دخترمهربون❤❤
راستی خاله جونی شما گفتی مبینابازی!🤔
چی هست ؟
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون گلم
واای مبیناجونم اصلا ب شباهت اسم شما و بازیمون دقت نکرده بودم!😁😁
من و محیا یه بازی داریم ک من میشم مبینا!!و این مبینا نمادی از همه ی کارهای اشتباهیه ک نباید بچه ها انجام بدن!!بلانسبت شما!😅مبینایِ بازیِ ما یه دختر لوس و لجبازه ک محیا بطور غیرمستقیم متوجه بشه رفتارهای اشتباه چ تاثیر بدی روی اطرافیان داره!😅
شما ک مبینای مهربون و دوست داشتنی ما هستی😘😘
عمه فروغعمه فروغ
5 شهریور 98 10:59
ای جانم چه عکس اولی خانم و خوشگل شده😍،دخترا کلا عشقن ببوسش بجام😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مررررسی فروغ جونم😘😘
نرگسنرگس
5 شهریور 98 11:03
😂😂😂😂😂 اینا دهه نودی هستن خواهر... مثل ما همه چی و زود باور نمی کنن که !!!!!
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
آی گفتی!!!😁😁😘

5 شهریور 98 14:18
❤❤❤

5 شهریور 98 16:59
سلام دوست عزیز.خوشحالم باوبلاگ قشنگتون آشناشدم و با اجازتون بعنوان دنبال کننده اضافش کردم.
اگرقابل دونستیدشماهم به ما سربزنید.
زندگیتون سرشار از عشق
شاد و سلامت باشین
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سلام
ممنون از لطفتون
با کمال میل و افتخار دنبال شدید.🌹🌹
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
6 شهریور 98 11:47
چه مادر و دختر مهربونی! خدا واسه هم نگهتون داره!
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون زهراخانومِ مهربونم😘😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
6 شهریور 98 16:02
مرسی دیگه خاله جون😜☹😂😂😂
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
😓😅😂😂😂

تو عزیزدل مایی😘💋❤
مامان پریمامان پری
10 شهریور 98 8:30
ای جانم 
خدا حفظش کنه دختر گلمون را 😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون گلم
سلامت باشی😘
مامانی امیرعباس و سارهمامانی امیرعباس و ساره
10 شهریور 98 16:52
خدا حفظش کنه این فرشته ی دوست داشتنی رو😙😙😙 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی عزیزم😘
مادر امیدوارمادر امیدوار
14 شهریور 98 14:32
عزیزززززمممم خدا حفظش کنه پرنسس کوچولو و خوشگلو ماشالله خیلی ناز و خانم شده😚😚
مامانیمامانی
14 شهریور 98 14:41
هزار ماشالله اسفند دود کنید واسش❤❤

16 شهریور 98 1:24
عزیزم ماشالله ب دختر خوشگلمون😚😚

16 شهریور 98 1:38
عزیزمممم خدا حفظش کنه❤❤✔✔

16 شهریور 98 1:50
ماشالله به این شیرین زبونی😁😘