محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

رقابت دو لثه!

1392/5/15 4:08
909 بازدید
اشتراک گذاری

محیاگلی

بعد از حرکات چرخشی و دنده عقب،امروز بالاخره ب خودت زحمت دادی و یه قدم خودتو روی زمین کشیدی!

گل دخترم جدیدا یاد گرفته وقتی آب میخواد لباشو با صدا باز و بسته میکنه!smilies1

تقریبا یه هفته س لثه ی بالاییت ورم کرده و جای دو تا دندون خوشگل مشخصه.امروز هم لثه ی پایینیتو دیدم ک یه ذره کوچولو ورم کرده.رقابت بین دو لثه خیلی فشرده س!ببینم کدوم یکی زودتر پیروز میشه!هرچند من و بابایی ترجیح میدیم دیرتر دندون دربیاری ولی ظاهرا این قضیه ترجیح بردار نیسsmilies1

از وقتی ماشین دار شدی،مستقل خرابکاری میکنی و حتی از ظرف ماست هم نمیگذری!

ماست خوری

شکلک های محدثه

 

این برنامه رو خیلی دوس داری

کارتون مورد علاقه محیاگلی

هروقت صداشو میشنوی با سرعت خودتو ب تلویزیون میرسونی و مبهوتش میشی

مبهوت تی وی

پ.ن1:علاقت ب لپ تاپ واقعا مشکل ساز شده!از ترست جرات نداریم بهش نزدیک شیم!!الانم خوابی و دور از چشمت اومدم سراغ اسباب بازیت!! smilies1

پ.ن2:خدایا،ب حرمت این ماه مبارک همیشه و در همه حال محیای منو در پناه خودت حفظ کن.الهی آمین!

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (20)

مامان محیا
15 مرداد 92 0:09
چ کارای بامزه ای میکنه این محیاجونی.آخه این چ وضع ماست خوردنه
مامان حلما
15 مرداد 92 9:54
ایشاالله برادندون در آوردن اذیت نشی خاله. قربون ماست خوردنت بشم یاد مسابقه بخور بخور آقای شهریاری افتادم... ماشاالله بچه های امروزی به تکنولوژی علاقه بیشتری نشون میدن منم وقتی با لپ تاپ کار میکنم اگه حلما کنارم باشه چنان بهش خیره میشه که نگو .فکر میکنم لپ تاپ و گوشی موبایل رو از عروسکاش بیشتر دوست داره. راستی خاله جون شما غذای کمکی رو از کی شروع کردین؟
الهام مامان محیا
15 مرداد 92 17:36
سلاااااااااااااااااااااااااام من همین جام عزیز .توی خونه! ای جون]خه مگه میشه اول دندونای بالا در بیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آره این بچه ه ای دور وزمونه ننوبری هستن واسه خودشون
منصوره مامان زهره
16 مرداد 92 5:33
من عاشق عکس اون دو تا دندونیم که زیر درباره ی وبلاگه!!! آمین برای دعای قشنگت!
مامان حنانه زهرا
17 مرداد 92 15:34
دلها همه بهاران شد از شمیم باران مه رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران پیشاپیش عیدتون مبارک گلم
مامان حنانه زهرا
17 مرداد 92 15:36
ایشالله که زودی دندونا بیاد وگل دخترمونو اذیت نکنه
مامان حلما
17 مرداد 92 19:13
خوش بر کسی که سفره نشین خدا بود از هرچه غیر خواسته ی او گر ، جدا بود درب کلاس درس خدا چون گشوده شد خوش بر مطلبی که قبول انتها بود عید شما مبارک
مامان مریم
18 مرداد 92 11:33
عیدتون مبارک و عباداتتون مقبول... پس محیا خانومم داره دندون درمیاره..پیشاپیش مبارک..
نی نی های 90-91 ای
18 مرداد 92 14:37
سلام عزیزم... جز 30 را انتخاب کرده بودید برای قرایت در ختم قران دسته جمعی.. لطف می کنید در صورت قرائت اطلاع بدید تو وبلاگم..ممنونم. منتظرتونم...
مامان فاطمه کوچولو
18 مرداد 92 23:48
سلام عزیزم. قصه ی دندون درآوردن بچه ها هم خودش عالمی داره. حال محیا جون چطوره .روی ماهشو جای من ببوس. خیلی واسم عزیزه.مهرش به دلم نشسته
مامان محیا
19 مرداد 92 0:40
سلام مامان محیاجونی.عید هم بر شما وخانواده ی گلتون مبارک.اون لپای خوشگل محیاجونی رو ببوسید
مامان صبا
21 مرداد 92 0:19
سلام عزیزم دختر نازی دارید ماشا... عزیزم لثه های بالا زودتر ورم میکنه ولی معمولا دندونای پایین زودتر در میاند فکر کنم پایینی پیروز میشه اگه مایلید تبادل لینک داشته باشیم
مهدیه ( مادر دختری)
21 مرداد 92 15:12
الهام مامان محیا
21 مرداد 92 18:45
سلام کجایی مامان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ محیا جون خوبه؟ ما پست جدید میخوایم یالا
بابایی زهرا گل
22 مرداد 92 12:49
سلام عزیز دلم خوبی عمو؟؟؟؟ اومدم عذر خواهی کنم که چند وقته نمیام بهت سر بزنم راستش خیلی دلم برات تنگ شده ولی بدجور گرفتارم ایشاللا یه کم که سرم خلوت شد میام برات توضیح میدم عزیزم دوووووووووست داریم میبووسیمت راستی سلام مامانی و بابایی هم برسون
مهسا مامان صدرا جونی
23 مرداد 92 16:02
هزار ماشالله به این دختر ناز.... تاریخ تولدش هم مثل صدرای منه که....ولی صدرای من دندون نداره هنوز.... من لینکتون کردم.خواستی شما هم لینک کن منو.به ما هم سر بزن عزیزم
مادر امیدوارمادر امیدوار
24 شهریور 98 23:33
مبارک باشه
مادر امیدوارمادر امیدوار
24 شهریور 98 23:33
عجب ماست خوردنی😀😀
مامانیمامانی
26 شهریور 98 22:43
چ نازه
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
17 مرداد 99 18:32
فداي اون خنده هاش💓💟