محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

هفت ماهگیت مبارک گل من

1392/5/13 12:09
944 بازدید
اشتراک گذاری

دنگ.....دنگ....دنگ....تقویم تاریخ!!

هفت ماه پیش در چنین شبی،محیای شیرین من متولد شد!

دخترک عزیز من،بخدا قسم زیباترین،بهترین و دوست داشتنی ترین هدیه ای هستی ک حدا ب ما عطا کرده.پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

هفت ماهگی محیا

برعکس من ک دوره ی نوزادی و کودکی آروم و خوش خوابی داشتم،بنا بر روایات فراوان،بابایی شیطون و پرجنب و جوش بوده.

mahya on tv

چند روز پیش حسابی شیطنت میکردی و با اینکه چشات از بیخوابی قرمز شده بود حاضر نمیشدی بخوابی.منم ک دندون درد داشتم از کوره در رفتم و ب بابات گفتم:

"آدم باید روز خواستگاری،بجای اخلاق و رفتار طرف،فقط از دوره ی نوزادیش سوال کنه!!اگه گفت بچه آدم بوده قبول کنه،اگه بچه جن بوده خودشو توی چاه نندازه!!!"

بابایی مثه همیشه ک وقتی عصبانی هستم سکوت میکنه،پشتشو ب من کرد و فقط میدیدم ک از شدت خنده،تموم بدنش میلرزه!!

تو هم ک فکر میکردی دارم باهات شوخی میکنم میخندیدی و دست و پا میزدی ک بیای بغلم!

منم ک اوضاعو اینجوری دیدم زدم زیر خنده و گفتم:والااااا.....دختر و پدر کپ همید!!

 

الهی من قربون این دختر و پدر بشم ک از تموم دنیا واسم عزیزترن

محیا در موبایل

 

 

از روز 13تیر حرکت شنا میری و سعی میکنی بلند شی.

محیا در مجله

فدای دختر گلم ک هنوز چهار دست و پا نمیره ولی میخواد بایسته!!

بابایی هم اصلا روی دست و پا نرفته و یهویی راه افتاده بود.

محیا کتاب خوان

یه تشکر ویژه از الهام عزیزم ک کمک کرد عکساتو خوشگل کنم.قلبمرسی الهام جون

پسندها (4)

نظرات (21)

کتاب هنر میلیاردری ( راز و رمز ثروتمند شدن)
10 مرداد 92 19:03
کتاب هنر میلیاردری ( راز و رمز ثروتمند شدن( ------------------------------------------------------- فقط با 5000 تومان آینده اقتصادی خود را دگرگون کنید ... با 5000 تومان صاحب یک کتاب الکترونیکی 500 صفحه ای شوید ... *هم قیمت با یک کارت شارژ 5 هزاری ایرانسل *خرید آسان و مطمئن از درگاه بانک ... *دریافت آنی فایل پس از واریز .... *امکان کسب درآمد از خود کتاب برای اطلاعات بیشتر و خرید بر روی لینک سایت کلیک کنید ... http://upshoping.mihanblog.com/
الهام مامان محیا
10 مرداد 92 19:43
نظر خصوصی روبخون جیگر
مامان حلما
11 مرداد 92 13:49
هفت ماهگیت مبارک باشه خاله. از طرف من روی ماه گل دخترتون رو ببوسید
مامان محیا
11 مرداد 92 15:33
کم پیدایی؟آپم
مامان محیا
11 مرداد 92 17:30
مامان محیاانگاری شماهم مثه من تحمل دردو نداری؟
بابای زهرا گلی
11 مرداد 92 18:52
مبااااااااااااالکهههههههههه آ قربون شیرین عسل عمویی برم من ایشالا همیشه خوش خنده و شاد باشی عسلکم این گلا به مناسبت هفتمین ماهگرد زندگی شیرینک تقدیمش میشه از طرف زهرا کلی و مامان و باباش ولی اینا همش از طرف خودم واسه اون لپای شیرین و دوستداشتنیت
شیخ صدوق
11 مرداد 92 22:41
شیلام خاله جووووووووووووووون وای ک چقد ماه شدی مخصوصا اون عسکه ک گیره ب سر گذاشتی فقط ی عینک کم داشتی
مامان حنانه زهرا
12 مرداد 92 15:56
اول اینکه دخمل گلم هفت ماهگیش مبارک باشه یه عالمه یه دنیا بعدش مامانی واسه اون حرف که به بابای محیا زدی کلی خندیدمخیلی بامزه بود خدا ایشالله هر 3تاییتونو واسه هم حفظ کنه
مامان محیا
13 مرداد 92 20:53
پس عکسای جدید جیگرخانم کو؟؟؟؟
مامان فاطمه کوچولو
13 مرداد 92 22:10
خیلی عزیزه. خدا براتون نگهش داره
مهدیه ( مادر دختری)
14 مرداد 92 16:17
میبینم که عکس دخترت رفته رو جلد مجله! تبریک خانوم معروف شدین! بوس
عمو
15 مرداد 92 13:07
سلام به محیا خان گللللللللللل ومامانشششششششششش وبلاگ به خاطر عکس های محیا خانمه که قشنگه
مامان مریم
15 مرداد 92 18:03
الهی عصبانیتتم خوردنیه خوب...حق داشتن بخندن منم بودم میخندیدم... هفت ماهگیه گل دخترم مبارک عکسا هم خوشگل بودن...مامان خانومم حسابی زحمت کشیده واسه عکسا ...راستی عزیزم توی پیوندای روزانه وبلاگ منم چند تا لینک مونتاژ عکس هست که خوشگلن...
منصوره مامان زهره
16 مرداد 92 5:37
هفت ماهگیت مبارک گلکم!
ارلا
26 مرداد 92 11:33
تاحالاشده یه نامه برای خدابنویسی؟ یااینکه فکرکنی اگه یه روزخدارودیدی چی دوست داری بهش بگی؟؟ اگه تاحالااینکارونکردی یه بارامتحانش کن.... این یک مسابقه دوست داری بیا تو وبم تو مسابقه شرکت کن
مادر امیدوارمادر امیدوار
24 شهریور 98 23:32
خیلی بامزه بود😁😁😁
مادر امیدوارمادر امیدوار
24 شهریور 98 23:32
خدا قوت
مادر امیدوارمادر امیدوار
24 شهریور 98 23:32
نظر خصوصی رو چک کن عزیرم
مامانیمامانی
26 شهریور 98 22:34
ماشالله
مامانیمامانی
26 شهریور 98 22:34
خدا حفظش کنه
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
17 مرداد 99 18:32
اين پست مال 7 سال و 7 روزه پيشه😍
7 سال و 7 ماه و 7 روزگيش بازم مبارككككككككككككـــــــــ😘ــــــــــــ
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
عزیزممم😁😁😁😂😂😘😘😘😘