محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

واکسن شش سالگی محیاخانوم😘

1398/4/16 1:11
4,758 بازدید
اشتراک گذاری

محیاگلی واکسن زد چ واکسنی!!😀💉❤

واکسن شش سالگی،یادآور واکسن هجده ماهگیه و برای محیا سنگین تر و دردناکتر از هجده ماهگی بود و نفسِ مامان خیلی اذیت شد.💟

قرارر بود محیا و صفا با هم واکسن بزنن.دائم امروز و فردا کردیم تا اینکه روز چهارشنبه دوازدهم تیرماه رو اوکی کردیم!اما صبح ک بیدار شدم،دیدم خاله لیلا و صفا جا زدن!😀

واسه ناهار ب سفارش محیاگلی پلو میگو درست کردم و ساعت ۱۱ بیدارت کردم ک بریم بهداشت.بهت گفتم صفا نمیاد!خدارو هزار بار شکر خیلی راحت و با شجاعت گفتی اشکالی نداره خودمون بریم واکسنمو بزنم دیگه راحت شم!😁😘

داشتیم آماده میشدیم ک خاله زهرا پیام داد ک ساعت ۷ و نیم صبح واکسن عباسو زده و فیلم واکسن زدنشو فرستادو نوشت از طرف عباس ب محیا!😉 توی فیلم هم عباس بدون داد و گریه و فقط با یه عکس العمل کوچیک واکسن زده بود. روحیه ی خوبی بود!😁کاملا آماده شده بودیم ک خاله لیلا زنگید و گفت فیلم عباس ب صفا روحیه داده و اونا هم میان!😀

خدارو شکر فقط یک نفر قبل از ما بود و بعد از گرفتن وزن و قد نوبت واکسن شد. قدت ۱۲۶ سانت و وزنت ۲۳ کیلو بود.😚

دل توی دلم نبود واسه واکسنت و توی دلم صلوات میفرستادم و دعا میکردم اذیت نشی.گل دختری هم علیرغم اینکه ظاهرت آروم بود اما میدونستم کمی دلواپسی و بهت گفته بودم اگه دلت خواست میتونی گریه کنی و هییییچ اشکالی نداره.❤

خدارو صدهزار مرتبه شکر واکسنتو خیییییییلی راحت زدی و هیییچ عکس العملی نشون ندادی.شدیدا ریلکس بودی😁😍

یعنی واسه واکسن خوراکی بیشتر واکنش نشون دادی تا واکسن تزریقی!😆😁

اماااااااا بعد از تزریق،حالا نوبت واکسن بود ک خودشو نشون بده و بهت گفت خودتو نگه دار!!!

الهی مادر ب فدات،از همون دقایق اول بعد از تزریق درد دستت شروع شد،با اینکه شربت بروفن گرفتیم و خوردی اما تب کردی و دستت اونقدر درد میکرد ک نمیتونستی تکونش بدی.

روز بعد از تزریق واکسن هم  از صبح شروع کردی ب بالا آوردن و تا ساعت ۱ ظهر،چهار بار بالا آوردی.چون شب بمناسبت روز دختر پیتزای قارچ و مرغ و ژامبون پخته بودم نگران شدیم ک نکنه ژامبون یا سس و یا قارچش مشکل ساز شده.با خانم دکتر زینب تماس گرفتم در دسترس نبود.ب خاله حاجیه پیام دادم و گفت نگران نباشم و بخاطر تبه و سعی کنم تبو پایین بیارم.شربت آبلیمو واست درست کردم و آروم آروم میخوردی و خدارو شکر تا شب حالت بهتر شدی و تونستی سوپ مرغتو بخوری.

الهی دورت بگردم عزیرم وقتی بار اول بالا آوردی و رختخواب و فرش کثیف شد گفتی مامان ببخشید!!الهی همه ی زندگیم فدات دخترشیرین و مهربونم.بهت اطمینان دادم ک هیچی نیست و اشکالی نداره اما مشخص بود معذبی!بهت گفتم محیا تو بچه ی منی عزیزمی پاره ی تنمی،مادرا از هیچ چیز بچه هاشون بدشون نمیاد.😘و مطمئنت کردم ک اصلا اذیت نیستم.قررربون دل مهربونت😘

آجی امل هم دو روز اول خونمون بود و بیشتر حسامو مشغول میکرد و من دربست در خدمت محیاگلی شیرینم بودم.واست کتاب میخوندم تا درد دستتو فراموش کنی.همراه من و آجی اومدی باشگاه و با تماشای اروبیکمون سرگرم شدی!😀

روز سوم خدارو شکر تب و حالت تهوعت برطرف شده بود و فقط دستت کمی درد میکرد ک به نسبت قبل خیلی بهتر بود.و فرصتی شد ک ب حسام برسم ک بازم احتمالا بخاطر دندون بی تاب و بی قرار و اس شده!😎

خدا کنه مثه دفعه ی قبل نشه!😓

الهی مادر ب فدات شه دختر قشنگ و نازنینم،کاش میتونستم همه ی دردهاتو ب جون بخرم.الهی بیماری و درد ازت دور باشه و همیشه سلامت باشی عمرم.❤

پسندها (22)

نظرات (19)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 تیر 98 1:19
بزرگ شدنت مبارکه محیاجونم😍❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون مبینای مهربونم😘

16 تیر 98 1:20
ما هم سال دیگه باید واکسن بزنیم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
اوه اوه پیشاپیش خداقوت😀
مریممریم
16 تیر 98 6:14
ای جانم خوشکل خاله😘😘😘😘
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
16 تیر 98 8:02
وای چه به سختی گذروندید خدارو شکر که گذشته اشکم دراومد افرین به این دختر قوی👍
خیلی تحمل کرده من فکر میکنم به خاطر مادرش زیادتحمل کرده که ناراحت نشه والا دردش زیاد بوده واسه تبش این موقع ها شیاف بهتر تاثیر میزاره خدارو شکر انشالله که الان حالش خوبه میبوسمش 😘😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😘
اره خودشم بعدا گفت درد داشته ولی تحمل کرده...😉
ممنون از راهنماییتون🌹
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
16 تیر 98 9:26
الهی. محیا گلی چقدر اذیت شده. ولی خوب خدا رو شکر که الان خوبه. 😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😚

16 تیر 98 9:43
عزیزدلم بسلامتی محیا گلی مبارک باشه
همه علایم محیا جون رو داداشی من هم داشتن چقدر هم که بجز خودشون بقیه اذیت میشن از دردکشیدنشون، الهی عزیزم 😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون گلم
آخ گفتی!😀
هم خودشون اذیت میشن و هم ما...
واقعا واکسن سنگینی بود،خدارو شکر این مرحله ی واکسیناسیونشون هم بسلامتی سپری شد🌹
مامان صدرامامان صدرا
16 تیر 98 10:20
ماشالله دختر گلمون خانوم شده😘😘😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
تشکر عزیزم😘
千.𝓏千.𝓏
16 تیر 98 15:28
موفق باشی محیا خانم . 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سلامت باشی گلم🌹
عمه فروغعمه فروغ
17 تیر 98 11:37
آفرین به محیا که دیگه خانومی شده🙂
دخترک ما هم دیروز رفت و واکسنش رو زد
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی🌹

به به آرشیداگلی ما هم خانومی شده 😘
سارابانوسارابانو
17 تیر 98 12:57
عزیزم‌مبارکه... ان‌شاءالله همیشه تنت سالمممم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون گلم.سلامت باشید🌹
مامان و بابامامان و بابا
17 تیر 98 19:20
گناه داره این واکسنای شیمیایی وآلوده که سم جیوه دارن رو به بچه های گلتون نزنیدخیلی عوارض داره...طب اسلامی علاج وپیشگیری ازهمه ی بیماریهاست😢
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
به مدد همین واکسنهای شیمیایی،خیلی از بیماریهایی ک سالهای سال باعث مرگ و میر میشدند،کنترل و تا حدی ریشه کن شدند.🌹
❤️Maman juni❤️Maman juni
20 تیر 98 3:27
ای جانم چه میخنده🥰
❤️Maman juni❤️Maman juni
20 تیر 98 3:28
😍🥰🌹❤️💋💕
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
20 تیر 98 16:14
افرین محیا خانم شجاع🌹👏👏👋👏👏
مامان و بابامامان و بابا
20 تیر 98 16:23
نه عزیزم زیادتحقیق کن!اینهمه سرطان ودیابت و...زیادشده.واکسن جیوه داره.بهداشت جهانی زیرنظراسراییله.اسراییل دربیمارستانهای خصوصی خودش حجامت وزالو ...و طب اسلامی رو کاملا رعایت میکنه
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
عجببب،لازم شد در این زمینه مطالعه کنم🌹
مامان و بابامامان و بابا
21 تیر 98 7:22
📌اطلاعیه خیلی مهم  👇 #خطرمرگ_برای_نوزادان😱 💉عوارض خطرناک واکسن🌡 🔴واکسن اجباری  ipv کودکان  این‌بار از زبان یک #پزشک در شبکه سلامت! که خانواده ها را در شوک فروبرد  ارتباط بین شیوع #اوتیسم و مرگ نوزادان با واکسیناسیون اجباری👇👇 http://eitaa.com/joinchat/1443627008C564ced749d سکوت #وزارت_بهداشت و ناکارآمدی پزشکی مدرن #اطلاع_رسانی_کنید☝️
مامانیمامانی
23 تیر 98 22:16
ای جونم منم
چقدر اذیت شده گل دختر اما خداروشکر که به خیر گذشت و تموم شد.
ساره ی منم باید یه ماه دیگه واکسن ۶سالگیش رو بزنه خدا به خیر کنه
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررسی گلم

امیدوارم ساره جونم زیاد اذیتنشه😘😘
مادر امیدوارمادر امیدوار
23 مرداد 98 17:18
آفرین دخترشجاع
مامانیمامانی
24 مرداد 98 11:03
آفرررررررین به گل دختر شجاع و زرنگ😘😘😘😘😘👏👏👏👏👏