محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

اولین تجربه دندانپزشکی محیا😘

1398/3/29 3:39
1,006 بازدید
اشتراک گذاری

میگن هرچی برای خود میپسندی،برای دیگران بپسند و هر چه برای خود نمی پسندی،برای دیگران هم مپسند!

این ”بپسند“ و ”نپسند“ واسه بچه هامون خیلی پررنگتره!😉

من همیشه از دندونپزشکی فراری بودم!(و البته هنوزم هستم...😅)

برای همینم اصلا دوست نداشتم دندونهای بچه هام مشکلی پیدا کنن و کارشون ب دندونپزشکی بکشه!

اولین باری ک متوجه شدم یکی از دندونهای محیام،یه کوچولو سیاه شده،دور از چشمِ محیا،شام غریبونی ب پا کردم!😅😭

آخه خیییییلی مراقب دندوناش بودم.هرچند الان میدونم دیگه زیادی حساس بودم!😅😆

خدارو شکر محیا ب نسبت همسن و سالاش دندونهای سالمتری داره.دندونهای جلوییش اصلا پوسیدگی یا بدرنگی ندارن و کاملا سالمن.اماچندتا از دندونای عقبیش پوسیده شدن.ک بخاطر علاقش ب پاستیل و شکلات توی سالهای قبله!!

هرچقدر هم محیارو اصرار میکردم بریم دندونپزشکی فایده نداشت و حاضر نمیشد!

بالاخره دیروز دلو ب دریا زدم و بردمش دندونپزشکی.ناگفته نماند ک چند وقته چنان روی این قضیه کار کردم ک محیاگلی با رضایت کامل همراهم اومد.(توی عکسها هم رضایتش مشخصه.😆)

از رفتار و برخورد خانم دکتر مژده زارع،نگم واستون!😁

اونقدر مهربون و باحوصله با محیا برخورد کرد و با شوخی و خنده و بازی یکی از دندونهاشو کشید و یکی دیگه رو عصب کشی و پرکرد که محیا اصلا هیییییچ درد و اذیتی حس نکرد!!

موقع خداحافظی هم خانم دکتر یه خمیردندون خوشگل بهش جایزه داد!(حدس میزنید خریدش با کی بوده دیگه؟؟!!!)

محیا هم با خنده و خوشحالی ازش خداحافظی کرد و توی خونه هم میگفت دلش واسه خانم دکتر تنگ میشه!😀

توی این عکس بی حسی یه طرف صورت محیا کاملا مشخصه.😘

محیام فوق العاده بود.مثه همیشه مودب و شیرین زبون.😘😘😘

الهی دورت بگردم ک چقدررررر توی دلم دعا میکردم و ایت الکرسی و صلوات میفرستادم ک تجربه ی خوبی باشه واست.😘❤

خدارو شکر اولین تجربه ی محیا از دندونپزشکی،اصلا ب کابوسی ک توی ذهنم ساخته بودم،شباهت نداشت!!

با همه ی وجودم مطمئن شدم ک چ بسیار مشکلات هستند ک فقط توی ذهن خودمون بزرگشون میکنیم و در واقعیت ممکنه فقط یه خاطره ی شیرین باشند!!

محیا تا این لحظه ۶ سال و ۵ ماه و ۱۹ روز سن دارد.😘😘

پسندها (24)

نظرات (16)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
29 خرداد 98 5:29
چه تجربه قشنگی😍😍...محیاجون انشالله آخرین تجربه زندگیت باشه وهیچوقت ازدندونات خراب نشن تا مجبوربشی بری 😘😘
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
29 خرداد 98 9:26
انشالله محیا جون گلمون همیشه سلامت باشند نیازی به دکتر و دندانپزشک نداشته باشه
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
29 خرداد 98 9:51
افرین دخترخوشگلم انشالله دیگه هیچوقت دندونات خراب نمیشن عزیزمی
فاطمهفاطمه
29 خرداد 98 11:19
چه خوب که اولین تجربش شیرین بوده😘😘 خیلی مهمه که یه پزشک تو کارش تخصص کامل داشته باشه و به نظرم مهمتر اینه که اول روانشناسی بلد باشه و برخوردش با بیمار و همراه بیمار درست باشه.
سارابانوسارابانو
29 خرداد 98 12:28
خداروشکررررر که اذیت نشد‌😉
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
29 خرداد 98 15:52
افرین محیا خانم👏👏👏💕💕
千.𝓏千.𝓏
29 خرداد 98 18:35
آفرین به این دختر شجاع .👏👏
عمه فروغعمه فروغ
29 خرداد 98 22:56
ان شالله از این به بعد دندوتات محکم و سالم باشن

30 خرداد 98 0:58
به سلامتی ان شالله ایشالله مرواریدات همیشه سالم باشه محیا گلی 
مامانمامان
31 خرداد 98 15:16
همیشه سلامت باشی
مامان پریمامان پری
1 تیر 98 9:39
ای وای..شما هم مثل ما درگیر دندانپزشکی بودین که😐 خدا را شکر که مشکلی نبوده😘 ولی بازم من تنم میلرزه از شنیدن اسم دندانپزشک😖
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
1 تیر 98 22:07
انقدر از دندون پزشکی به خاطر امپول بی حسیش بدم میاد
مامان و بابامامان و بابا
2 تیر 98 5:38
خداراشکربخیرگذشته...واقعا اخلاق ومهارت دکترخیلی مهمه
دخترخاله و دختر عمه عطیهدخترخاله و دختر عمه عطیه
3 تیر 98 16:41
وااای چه مامان مهربونی  😍  انشالله هیچ  وقت دندونای گل دخترتون خراب نشه 🤭 😘

9 تیر 98 12:18
عزیزم منهم از دندون پزشکی خیلی میترسم، انشالله ک دیگه نیاز نداشته باشن دخملی گلمون 😙😚
مامانیمامانی
24 مرداد 98 11:04
چه تجربه ی خوبی افرین محیاخانوم زرنگ👌👏😚😚