محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

شما خوشبختید،اگه.....

1398/2/3 15:02
564 بازدید
اشتراک گذاری

یه مادر دارین که نفس میکشه؟؟

شما خوشبختید،شک نکنید!!😔

حسام چند روزه بداخلاق و بی اشتها شده.

دو روز اسهال داشت،دیروز بهتر شده بود تا اینکه دیشب بازم شروع شد....

بابا ک متوجه شد خسته شدم،با اینکه دست کمی از من نداشت،مثه همیشه از خودگذشتگی کرد و گفت امشب حسامو تا صبح نگه میدارم و برو استراحت کن.

پاشدم ک ریخت و پاشهای خونه روجمع کنم ک اشکهام بیصدا جاری شدن....

بابا منو دید و گفت:فااااطمه قربونت برم میدونم خیلی خسته شدی،تا جایی که بتونم کمکت میکنم،برو استراحت کن.

دیگه بغضم ترکید و گفتم بخاطر خستگی نیست....مامانمو میخام،میخام بهش زنگ بزنم بگم حسام مریض شده،میخام بهم قوت قلب بده،راهنماییم کنه....هروقت محیا مریض میشد زنگ میزدم بهش میگفتم،اون بهم میگفت چیکار کنم....الانم صداشو میخام،میخام بهم بگه چیزی نیس بگه بخاطر دندونه،یا بگه ببرش دکتر....فقط صداشو میخاااااااااام😭

عصری قراره حسامو ببریم دکتر....

انشالله حسام هم خوب میشه

ولی جای خالی مادر با هیچی پر نمیشه.....

بازم بهونه های زیادی پیدا میشه ک جای خالیشو ب رخم بکشه و من تا قعر جهنم برم و بخاطر بچه ها و باباشون ظاهرا ب دنیا برگردم....

اگه مادرتونو صدا میزنید و جوابشو میشنوید،خوشبختید.......شک نکنید!!!💔

پسندها (21)

نظرات (17)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
3 اردیبهشت 98 15:43
خدا بهتون صبر بده.  نوشته تون اشک مو دراورد. ثانیه ای نمی تونم خودم رو جای شما بزارم.  😔😔😔😔 انشالله که پسرتون هم زودی حالش خوب می شه. 😇
مامان صدرامامان صدرا
4 اردیبهشت 98 10:54
دوستم خیلی ناراحت شدم همان طور که با اشک نوشتین ما هم با اشک خوندیم خدا بهت صبر بده انشالله که حال گل پسری هم خوب بشه 😔😔😔
فاطمهفاطمه
4 اردیبهشت 98 12:26
عزییییزم 😢 روحشون شاد باشه الهی ... گل پسری هم حالش خوب میشه ... حتما بخاطر دندونه😘
عمه فروغعمه فروغ
4 اردیبهشت 98 14:45
خدا سلامتی بده به گل پسر، سایه شما رو بالا سرشون حفظ کنه و مورد رحمت خودش قرار بده روح مادر عزیزتون رو🌹
مامان پریمامان پری
4 اردیبهشت 98 16:00
انشاءالله خدا مادرتون رحمت کنه و به دل شما هم صبر توأم با آرامش بده. ​​​​​جمعه ها صبح غسل صبر بگیرین دلتون اروم میشه انشاءالله. حسام گلی هم زودی خوب بشه😘 سایه تون همیشه بالای سر بچه ها 🙏
مادر امیدوارمادر امیدوار
4 اردیبهشت 98 19:26
خدا مادرتونو رحمت کنه من فقط ۶ سالم بود ک مادرم از دنیا رفت😔 هیچی نمیتونه جای خالی مادرو پر کنه من هنوزم دلتنگشم و امیدوارم بگرده زخمی که مرگ مادر به روح آدم میزنه هیچوقت با گذر زمان خوب نمیشه😔 دعا میکنم آقا حسام هم زودتر خوب بشه. اگه اجازه بدی من بجای مادرتون میگم بهت:نگران نباش بخاطر دندونشه،اما اگه اسهالش شدیده حتما ببرش دکتر که مشکلی پیش نیاد چون اسهال خیلی خطر داره
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
5 اردیبهشت 98 0:07
عاشقتم حسام وروجک انشالا زودخوب شی.....خدامادرتون رو رحمت کنه باورکنید اون دنیا خیلی بهتر از این دنیاست وجاشون راحته❤
❤️Maman juni❤️Maman juni
6 اردیبهشت 98 5:44
خدا بهت صبر بده عزیزم ،  انشالله حسام جانم حالش زود خوب شه 🌹❤️
مهرآرامهرآرا
7 اردیبهشت 98 15:33
خدا رحمت کنه مامانتو عزیزم 😢 انشالله حسام جانم بهتر میشه
دخترخاله و دختر عمه عطیهدخترخاله و دختر عمه عطیه
9 اردیبهشت 98 21:31
❤️ اخی 😔 خدا بهتون صبر بده 💔جای مادرتون قطعا در بهشته 🌷 انشالله حسام کوچولوی خوشگل ما هم زودتر خوب بشه و قدردان زحمات مامانی جونش باشه 🌷
سان آی ومامانیسان آی ومامانی
10 اردیبهشت 98 11:06
عزیزم خدا بهت صبر بده و بچه هات رو برات نگه داره روح مادرعزیزتون شاد
مامانیمامانی
11 اردیبهشت 98 11:23
خدا بهتون صبر بده واقعا غم بزرگیه نوشته تون اشک منو هم درآورد😢

13 اردیبهشت 98 14:45
روحشون شاد😢😢😢 ایشالا حسام گلی زودتر خوب شه😞
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
13 اردیبهشت 98 22:22
سلام عزیزم فدات بشم این قدر غصه نخور مآ یه روز دنیا امدیم یه روز هم از دنیا میریم همه مان در نوبت هستیم خدا رحمتش کنه روحش شاد خدا شوهری به ان مهربانی بهت داده خدا تنهات نمیزاره یکی را بگیره یکی را برات مهربون میکنه همیشه براش قران بخون روحش شاد بشه در مورد بچه ات سیب زمینی ابپز کن پودر نعنا بزن بده بخوره و زیاد مایه جات بده اب بدنش کشیده نشه اب جوشیده شده بده موز بده اب سیب بده بخوره ببخش شرمنده من پر حرفی میکنم😘جانمسان
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
13 اردیبهشت 98 22:23
عزیزم شما تنها نیستید ما همیشه کنارتیم مارا قابل بدونی همیشه در خدمتیم فدات❤️
مامان پریمامان پری
15 اردیبهشت 98 15:48
سلام دوستم خوبم  کم پیدا شدی کجایی خانومی؟ من مرتب دنبال میکنم وبت را چند وقته نمی نویسی🤔 انشاءالله که همه چی رو به راهه
فاطمه مامان فاطمه مامان
19 اردیبهشت 98 19:09
خدا رحمتشون کنه روحشون شاد