محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

مامان ناخوش

1392/4/27 23:22
1,555 بازدید
اشتراک گذاری

محیا

آدم وقتی مریض میشه تازه قدر سلامتیو میدونه و وقتی معده ش هنگ میکنه و بالاجبار خاطرات تغذیه ای چند ساعت قبلو مرور میکنه تازه میفهمه چه اجحافی کرده در حق معده و ملحقاتش!!

امروز صبح  با حالت تهوع و سایر علائم مسمومیت بیدار شدم!دیشبو  review کردم:فرنی-ماکارونی-دوغ-سالاد-چای با نقل گردویی-گز سوهانی-تخمه-بادوم خام و بالاخره شیر!

حالا وسط این شلم شوربا پیدا کن پرتقال فروش را!

بیدار ک شدی و دیدی مثه هرروز نیستم دمغ شدی و نق نقو!

در اتاقو بستم ک استراحت کنم.بابایی سرگرمت کرد و ناهارتو داد.

یکی-دو ساعتی خوابیدم و وقتی بیدار شدم ک بابایی مشغول نماز بود و تو با روروئک دوروبرش میچرخیدی!

آروم صدات زدم:محــــــــــــــــیا......

نگاهت دیدن داشت!با خوشحالی زیاد نگام کردی و بی معطلی و باسرعت زیاد دویدی طرفمو خودتو بهم چسبوندی و بو میکشیدی منو.الهی مامان فدات شه

همیشه برای سلامتی تو و بابایی دعا میکردم و معمولا خودمو فراموش میکردم.امروز ک ناخوش بودم تازه فهمیدم "مادر" ک سرحال نباشه خونه چقدر سوت و کوره!

انشالله هممون در پناه خدا صحیح و سالم و سرحال باشیم.

خیلی دوستت دارم محیاگلی من.از خدا میخام بهم قدرت مضاعف بده تا بتونم برات بهترین مادر دنیا باشم.

پسندها (4)

نظرات (15)

الهام مامان محیا
28 تیر 92 11:22
خدا بد نده مامانی .الان بهتری؟ ولی عجب دلی از عزای هله هوله در آوردی ! خداییش جای شکرش باقیه.... ]خی الهی خدا هیچ خونه ای رو بی چراغ نکنه. راستی بابا چی هستن پس؟ بخاری؟؟؟[سوال
شیخ صدوق
28 تیر 92 22:36
الهی تن همه مامانای مهربون سلامت منم وقتایی ک مامان تو خونه مریض بود حس میکردم دنیا قفس شده پس مراقب خودت باش ک همه ی دنیا با تمام بزرگیش برا محیا قفس نشه
مامان حلما
29 تیر 92 12:51
واااای مامانی چی شدی ؟مامانایی که نی نی دارن میدونن اگه یه روز مریض بشن چقدر هم به خودشون و هم به خونوادشون سخت میگذره .مواظب خودت باش تا زودی خوب بشی و بتونی مثل قبل خیلی خوب به محیا خانوم برسی . با آرزوی سلامتی
بابای زهرا گل
29 تیر 92 13:04
سلام خدا بد نده انشاالله هرچی زود تر خوب بشیی خاله واقعا مادر صفای خونست حواستون به خودتون خیلی خیلی باشه راستش با یه عالم انرژی اومدم فعلا که نصفش پرید ایشالا بهتر که شدید حتما میام و بقیه حرفارو بهتون میگم وبلاگ زهرا آپ شد حتما بیاید
بابای زهرا گل
29 تیر 92 13:16
راستی عشق عمو رو هم حساااااابی ببوسید خیلی خیلی دلم براش تنگ شده
شیخ صدوق
31 تیر 92 5:38
شیخ و پسر عموهاش فدای یک لبخنده محیا اگه میخوای بزرگ شدنش رو حس کنی تصاویر وبش رو یه بار از اول تا اخر مرور کن
مامان مریم
31 تیر 92 19:09
عزیزم خوب رحم کن به اون معده... بمیرم برا محیام که اونقد دلش تنگ شده بوده...واقعا درست میگی کیه که قدر ما رو بدونه...خیلی مواظب خودت باش عزیزم
مامان مليكا
2 مرداد 92 11:36
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون از لطفتون http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
نازنین زهرا
2 مرداد 92 12:13
سلام خاله جون خوبی؟؟؟ محیا جون خوبه؟ من آبجی آقا محمد(بابای زهرا گل) هستم اسمم نازنین زهراست داداشی با بابایی واسم یه وبلاگ ساختن اومدم ازتون دعوت کنم یه سر تشریف بیارید خوشحال میشم محیا جونو ببوسید راستی با اجازتون لینکتون کردم
الهام مامان محیا
2 مرداد 92 17:20
سلام خاله چ.راستی اسم خاله چیه؟؟؟؟؟چرا دیر به دی وبلاگ محیا گلی رو آپ میکنی؟ ممنون از احوالپرسیت.جواباتون رو توی وبلاگم دادم...
هدیه خداوند
5 مرداد 92 11:25
عزیزم اگه اشتباه نکنم گفته بودی بد خوابه بچه ات /؟ از من میشنوی بیا به صورت قنداقی ببندش ببین چه حالی میکنی/ من دخترمو میبندم شب ساعت 11 میخوابه تا صب برا شیر بیدار میشه
مامان حنانه زهرا
6 مرداد 92 11:32
مامانی ایشالله هیچ وقت اونطور بیحال نشی ایشالله ایشالله ایشالله مامانی اپ میکنی بی زحمت خبرم کن اخه دخملی نمیذاره زودبه زود خودم سربزنم
عاطی
24 شهریور 98 23:25
خدا شفا بده
مامانیمامانی
26 شهریور 98 22:07
مادر خونه چراغ خونس😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
17 مرداد 99 10:52
اي جانممممم هميشه سلامت باشين در كنار خانواده😘