محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

پیاده روی!

1397/12/18 7:49
523 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی حسام روابطش با کالسکه حسنه شده!مصمم تر شدم واسه پیاده روی و ورزش!😉

اولین پیاده روی از یه ظهر!! شروع شد!😅

هوا ظاهرا خوب بود،تصمیم گرفتیم بریم پارک بانوان ک نزدیک خونه س،ولی بمحض اینکه از خونه زدیم بیرون،آفتاب با قدرت تمام ب سمتمون نشونه گرفت.😆

ما هم سریع جهت حرکتو عوض کردیم و پشت ب آفتاب در سایه ی ساختمونها یک ساعتی پیاده روی کردیم و برگشتیم خونه.😉

پیاده دروی دوم واسه خرید کفشِ عیدِ محیا بود.

بعد از اذون مغرب،من و محیا و حسام زدیم بیرون.حسام خیلی زود توی کالسکه خوابش برد و خدارو شکر اصلا اذیت نکرد.

حاصل این پیاده روی،یه جفت کفش واسه محیا و یه پاوربانک ۲۰هزار بعنوان عیدی از طرف بابا ب من بود!😉

روز سوم،بخاطر سردی هوا،حسامو همراه خودمون نبردیم.من و محیا و صفا دوساعتی رفتیم پارک بانوان و خوش گذروندیم!😉

قبل از اینکه بریم پارک،حسامو واسه اولین بار توی روروئک گذاشتم تا مشغول بشه و بتونم حاضر شم.البته فقط در حد ۵ دقیقه.خییییلی ذوق کرد و خوشش اومد.😁(پنجشنبه ۱۶ اسفند۹۷)

بعد از رفتنمون هم خوابیده بود و خدارو شکر بابارو اذیت نکرد.😘

اولین تجربه روروئک محیا و حسام💖

امیدوارم این روند استمرار داشته باشه.هم روحیه ای تازه میکنم،هم محیا سرگرم میشه و هم بشدت امیدوارم دور کمرم یکی-دو سایز کمتر بشه!(صادقانه اعتراف میکنم هدف اصلی همین مورد سومه😅)

پسندها (11)

نظرات (4)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
18 اسفند 97 8:12
😁
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
18 اسفند 97 9:03
😘😘😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
18 اسفند 97 13:35
آخی خخخ
 🌸Shadab🌸 🌸Shadab🌸
18 اسفند 97 16:26
سلام مامان مهربون نی نی وبلاگی من یه پیج عروسکی دارم و خوشحال میشم همراهم بشید .آدرس پیج در اینستاگرام:@mahak_crafts و برای نی نی وبلاگی ها هم ۱۰ درصد تخفیف در نظر گرفتم☺