محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

آتیش پاره!!

1392/5/11 11:15
762 بازدید
اشتراک گذاری

محیا و سیندرلا

خیلی شیطون شدی.با روروئک توی خونه میچرخی و خرابکاری میکنی.بلند همت هم هستی ماشالله!

تا ب هدفت نرسی دست بردار نیستی!!بهت میگم:مامان توی هر دقیقه یه خرابکاری کافیه،لازم نیس رکورد بزنی!

بهترین اهدافتم شکار کنترل تلویزیون و ماهواره،موبایلای من و بابایی،تلفن خونه،لپ تاپ،کاغذ،سیمهای آویزون شارژر هستن!

محیا و کنترل تلویزیون

دیروز یه تیکه کاغذ گیر آورده بودی و با سرعت درحال بلع و هضم بودی(قربوووووون دهن خوشگلت)بابایی میگفت:محیا،باباجون تو ک بز نیستی ک کاغذ میخوری!!کلی ب این تفهیم هویت خندیدم!

یاد گرفتی ب غذا و آب فوت میکنی.لیوان آبو ک ب دهنت نزدیک میکنم توش فوت میکنی و از صدایی ک درست میشه کیف میکنی.آب دهنتو قرقره میکنی و میخندی الهی مامان فدای خنده های شیرینت

واقعا ب زندگیمون رنگ تازه ای دادی قربــــــــــــــــــــــــونت برم

آتیش پاره

خاله صدیقه و عمو محمد چند روزی مهمونمون بودن.از همه بیشتر ب تو خوش گذشته بود.همینکه خاله رو میدیدی دستاتو باز میکردی ک بپری بغلش.از خواب و استراحتم ک خبری نبود!از فرط بیخوابی چشات قرمز شده بود اما تا صدای خاله رو میشنیدی از خواب میپریدی و سرحال میخواستی باهات بازی کنه.جاشون واقعا خالیه.

یه شب هم آجی مریم پیشمون بود و عمو محمد همه رو فالوده ی خونگی مهمون کرد!!حیف ک ب سن فالوده خوری نرسیدی و از فالودش بی نصیب موندی!

محیای من

محیای من،نفس من،همه ی هستی من،اولین ویروسو ازت گرفتیم!قبل از مسافرت سرماخورده بودی الان خداروشکر خوب شدی اما من و بابایی ازت سرماخوردیم.

اولین باره ک یه ویروس برامون عزیزه آخه از جگرگوشمونه قربـــــــووونت برم.

دعای هر روزه ی من واسه ی پاره ی تنم:

الهی همیشه تنت سالم،لبت خندون و دلت شاد باشه!

پسندها (4)

نظرات (20)

الهام مامان محیا
25 تیر 92 12:30
مامنی راستش من یه کم راحت طلبم... میگم بعد از ظهر لطفا وبلاگ رو از راست کلیک ممنوع در بیار تا هر دو سرگرمی رو کپی کنم . باشه ؟ بعد از ظهر سر میزنم. یا یه وقتی رو خودت تععین کن .
مامان حلما
25 تیر 92 14:00
الهی خاله. الهی تن همه نی نی ها سالم باشه و خدا به پدر و مادراشونم سلامتی عطا کنه. ماشاالله محیا خانوم چه شیرین شده.
الهام مامان محیا
27 تیر 92 11:06
سلام عزیز خیلی ممنون . ولی ایندفعه من مشگل پیدا کردم اینترنت ایکس پلور باز نمیکنه با فایرفاکس هم کپی نمیشه! در اسرع وقت حل میکنم و میام برمیدارم
الهام مامان محیا
27 تیر 92 11:08
راستی چه جوری نظرها رو تایید میکنی برای نمایش؟؟؟؟؟من همیشه میذارم : نظرات بدون تایید نمایش داده شود.... وقتی یادم میره نمیتونم تایید کنم و دیده بشن .مثلا برای آخرین مطلب دخترم یه عالمه نظر دادن ولی نمیتونم تایید کنم
الهام مامان محیا
27 تیر 92 11:17
یعنی دکمه ی تایید که زیر نظر هست رو میزنم ها !!!!ولی نمایش نمیده!!!!کلافم کرده
منصوره مامان زهره
27 تیر 92 16:08
ای شیطون، خدا حفظت کنه خاله
الهام مامان محیا
27 تیر 92 19:48
عزیزم مشگل تایید نظر وبلاگم حل شد
شیخ صدوق
28 تیر 92 2:05
شیخ و کل طایفه اش فدای دس بلند کردن محیا شه کاش میدونس چقد واسم عزیزه
معصومه زن عموی بردیا
29 تیر 92 17:33
عزیزم ببخشید مزاحم شدم بردیای من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه براتون زحمتی نیست کد 736 رو به شماره 20008080200 بفرستید ممنون میشم بوس هزار تا
مامان مریم
2 مرداد 92 15:31
آره خداییش ویروساشونم عزیزه...نصیحت پدرانه اشم خیلی قشنگ بود...
مامان محیا
2 مرداد 92 18:06
آخه محیاجونی کنترل هم خوردن داره
مامان حنانه زهرا
6 مرداد 92 11:33
شیخ صدوق
17 مرداد 92 6:44
فدای اون چشمای معصومت بشم که مثل کریستال برق میزنه به مامانی بگو زودتر پولاشو جمع کنه و یه دوربین با کیفیت بگیره ک بتونم عکساتو صفحه لب تابم بزرگ کنم
مادر امیدوارمادر امیدوار
24 شهریور 98 23:30
عزیزممممم
مادر امیدوارمادر امیدوار
24 شهریور 98 23:30
خدا حفظش کنه
مادر امیدوارمادر امیدوار
24 شهریور 98 23:30
انشالله همیشه تنش سالم
مامانیمامانی
26 شهریور 98 22:32
ای آتیش پاره
مامانیمامانی
26 شهریور 98 22:32
چ شیطون شده
مامانیمامانی
26 شهریور 98 22:32
خدا حفظش کنه
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
17 مرداد 99 18:29
اي شيطونننننن😉