محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

قهرمان زندگی خودت باش😘

1397/11/22 8:50
9,383 بازدید
اشتراک گذاری

کم نبودند و کم نیستند زنان تاثیر گذار در تاریخ بشریت.

زنان قهرمانی ک ردپای قشنگی از خودشون ب جا گذاشتند.

از مادر ترزا و مارگارت تاچر و اپرا وینفری و ... بگیر تا نمونه های وطنی مثل نرگس کلباسی و انوشه انصاری و مریم میرزاخانی و ....  و الگوهای مذهبی مثل حضرت آسیه(س) و حضرت فاطمه(س) و .....

اما نمیدونم چرا ناخودآگاه واژه ی قهرمان و ابر قهرمان در ذهن ما مردانه ست!!!ایضا خیلی از مشاغل!!

این تفکر اشتباه تحت تاثیر فرهنگ اجتماعی و شاید هم فیلمها و داستانهاست!!

گاهی ک با محیا مشغول بازی میشم،محیا در نقشهای مختلف ظاهر میشه و هر بار یک خانمه!و منِ مادرِ دهه شصتی فراموش میکنم!!

چند روز پیش محیا راننده ی آژانس بود.ناخودآگاه گفتم:آقا لطفا برید خیابون آزادگان!

محیا گفت:ببخشید هااا ، ولی من خانمم!!

معذرت خواستم و جمله رو اصلاح کردم!

این قضیه چندین بار دیگه هم تکرار شده!

خانم تعمیرکار، خانم کارگر ،خانم سوپرمارکت دار، خانم بنّا ، خانم راننده ی اتوبوس و .....

جالب اینجاست ک توی ذهن محیا کاملا منطقی و عادیه که یه خانم تعمیرکار یا بنّا و یا حتی یه کارگر باشه!!

از این بابت خوشحالم و دوست ندارم هیچوقت جنسیتت تورو از اهداف و آرزوهات دور کنه!

دوست دارم خودت رویاهای قشنگتو بسازی و لذت رسیدن به اهدافتو با تمام وجودت احساس کنی.😘

دخترک شیرینم،دختر بودن یعنی پر از احساس زندگی و نشاط ب سمت رویاها و آرزوهات بتااااااز.😍

پس با قلب مهربون و ذهن روشنی که داری رویاهاتو بساز....😘💖💖

محیایِ من تا این لحظه ۶ سال و ۱ ماه و ۱۲ روز سن دارد.💖😘❤💋

پسندها (12)

نظرات (8)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
22 بهمن 97 9:12
موفق باشی دختر زیبا. 😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سپااااااااس😍😍
مهرآرامهرآرا
22 بهمن 97 10:31
خدا حفظ کنه بچهاتون رو خیلی نازن
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنونم
نظر لطفتونه😘😘
مامان عفیفهمامان عفیفه
22 بهمن 97 19:10
منم گاهی این مشکل رو موقع بازی با عفیفه بانو و علی اقامون دارم😁
مثلا میگم ببخشید خانم، علی میگه من پسرم😅یا برعکس
مامان آیسلمامان آیسل
22 بهمن 97 22:54
عالییی بود❤️
مامان پریمامان پری
30 بهمن 97 13:59
عالی....
عمه فروغعمه فروغ
4 اسفند 97 12:02
ان شالله به همه خواسته هاش برسه دختر گلمون😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
انشالله

ممنون از لطفتون😘
مامانیمامانی
4 اسفند 97 14:38
موفق باشی گلم همیشه و در نمام مراحل زندگیت😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرررررسی عزیزم😘