محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

افتادن دندون محیاگلی.😘

1397/11/9 9:17
504 بازدید
اشتراک گذاری

(محیا)

ساعت ۱۵:۲۰روز یکشنبه ٩٧/١١/٧ داشتم حسامو حموم میدادم تا واسه اولین بار ببریمش خونه مامان بزرگ.

بابا رفته بود مدرسه دنبالت.

صدای باز شدن درب خونه با صدای گریه هات یکی شد!

از توی حموم صدات زدم:چی شده؟!

با گریه گفتی دندونم افتاد!!😆

خندیدم و گفتم:مبااااااااارکه عزیزدلم،نشون میده بزرگتر شدی،خانومتر شدی،مبارک باشه گلم.

پرسیدم حاا چرا گریه میکنی؟درد میکنه؟

گفتی نه!زشت شدم!!😀

الهی دورت بگردم،محیای من،دنیای من.😘😘

حسامو ک لباس پوشوندم.بغلت کردم،بوسیدمت و بازم بهت تبریک گفتم.کم کم حال و هوات عوض شد و تعریف کردی ک موقع خوردن توت فرنگی توی تایم تغذیه متوجه شدی دندونت افتاده.خانم بهوندی هم بهت تبریک گفته بود.اما تو نگران شده بودی و گریه کردی!

من ب فدای اشکات،عروسک شیرین زبونم.😘

انشالله دندونای محکم و سالم جای دندونای شیریتو بگیره و تا ۱۲۰سالگی با همین دندونا کباب بخوری.😁😍

ساعت ۴ رفتیم خونه ی مامان بزرگ.

عمو مرتضی صبح همون روز به ماهشهر اسباب کشی کرده بود و چون حالشون گرفته بود،رفتیم تا باشیرین زبونیای تو و خنده های داداشی،حالشون بهتر بشه.

توی راه تصمیم گرفتی اصلااااا صحبت نکنی تا جای خالی دندونت مشخص نشه!قبول کردم و با یه چشمک ب بابا گفتم ببینیم تصمیمش چند ثانیه دووم میاره!😉

همونطور ک حدس میزدیم بمحض ورود تصمیم گرفتی نشونآجی امل بدی و بعدشم نشون عمه خدیج دادی!😁

اونا هم خوشحال شدن،بوسیدنت و بهت تبریک گفتن.

محیا، تا این لحظه ۶ سال و ۲۹ روز سن دارد😘

محمد حسام، تا این لحظه ۴ ماه و ۱ روز سن دارد😘

 

پ.ن:یهو یادم افتاد که تحت تاثیر کارتونهای تی وی،انتظار داری یه فرشته ی مهربون دندونتو از زیر بالشت برداره و بجاش یه سکه بذاره!😉و تو هم آرزو کرده بودی که بجای یه سکه،پنج تا سکه بذاره!!!خب خدارو شکر فرشته ی مهربون کارشو بنحو احسن انجام داد و صبح ک بیدار شدی ۵تا سکه زیر بالشتت بود و خییییلی خوسحالو ذوق زده شدی.یه حسی بهم میگه فرشته ی مهربون واسه پیدا کردن ۵تا سکه کلی بزحمت افتاده بود!!😅😆😘

پسندها (11)

نظرات (6)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
9 بهمن 97 9:19
دیگه داری خانوم می شی. 😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سپاس عزیزم😘
مامان صدرامامان صدرا
9 بهمن 97 11:11
مبارک باشه خوشگل خانوم 😄😄😄
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😘
مامانمامان
9 بهمن 97 14:46
مبارکه.با نمک بودی با نمکتر شدی گل خانوم
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی عزیزم
نظر لطفته😘

9 بهمن 97 15:28
خدا حفظ کنه ناز دختر بی دندون دوست داشتنی رو با پسر گلت (:

 
مامان آیسلمامان آیسل
9 بهمن 97 18:55
مبارکت باشه خانوم خشکل
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😘