محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

مصاحبه!😉

1397/10/21 12:56
806 بازدید
اشتراک گذاری

(محیا)

خیلی دوست داشتم میتونستم همه ی لحظات با شما بودنو ضبط و ثبت کنم.😘ولی همه چیز ک با دوست داشتن نمیشه!😅 با وجود یه عالمه مشغله و رسیدگی ب شما جیگرا،همین اندازه هم که فرصت میکنم خاطراتو ثبت کنم شاهکار میکنم.😉

گاهی یه خاطره از قبل یادم میاد و میگم حیف شد اینو ننوشتم😅مثه الان ک یهو یادم افتاد ب تابستون ۹۷ ک عادت داشتی مصاحبه وار سوال بپرسی!مثلا چ غذایی دوست داری و .... یه بار میخاستی بپرسی بهترین(شایدم بدترین)روز عمرت کی بود؟اومدی ازم پرسیدی:مامان آخرین روز عمرت کی بود؟!😂😂 یه مدت هم دیگه عسل! قضیه رو در آورده بودی و سوالای بیربط میپرسیدی!😆مثلا یهو میومدی میپرسیدی:مامان ”خ“ رو بیشتر دوست داری یا ”ر“؟ ”ف“ رو بیشتر دوست داری یا ”م“؟!!😑یعنی روانپریشم کرده بودی!😂خدارو شکر عادتش از سرت افتاد!

هنوزم از مصاحبه بازی خوشت میاد ولی سوالات معقولتر شدن!😉 چند روز پیش منم باهات مصاحبه کردم!😆 سوال اینجوری بود ک مثلا ازت میپرسیدم اگه رنگ بودی دوست داشتی کدوم رنگ باشی؟اگه گل بودی دوست داشتی کدوم گل باشی و .... حاصل این مصاحبه،اطلاعات زیره😁😘

رنگ=صورتی

غذا=چلوکباب

حیوان=خرگوش

عضو بدن=قلب

گل=گل یاس

 وسیله تزیینی=گل تزئینی

هوا=سرد

میوه=گیلاس

نوشیدنی=شربت آبلیمو

پرنده=بلبل

ظرف=لیوان

وسیله برقی=تلویزیون

خوردنی=کیک

ورزش=ورزش پروانه

حشره=پروانه

ماشین=شاسی بلند

طلا=النگو

سنگ قیمتی=الماس

شهر=مشهد

وسیله نقلیه=قطار

برنامه کودک=سگهای نگهبان

بازیگر=شهرزاد(ترانه علیدوستی)

برچسب=برچسب السا و انا

انگشت دست=انگشت انگشتری

اعضای صورت=چشم (البته بعدا اصلاحش کردی و گفتی میخام دهن باشم تا بتونم ور ور کنم.😂😂)

مو=موی بلند

وسایل پزشکی=گوشی پزشکی

😁😁❤❤❤

 

#محیا #دختر #مصاحبه #خاطره #خاطره_نویسی

پسندها (11)

نظرات (4)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
4 بهمن 97 8:55
مصاحبه ی جالبی بود.!😅
دخترخاله و دختر عمه عطیهدخترخاله و دختر عمه عطیه
8 بهمن 97 22:40
وای با دخترتون موافقم سر بازیگر محبتمحبت
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
منم همینطور😉😘
نیلا
22 شهریور 99 1:31
منم این مصاحبه شمارو انجام دادم😁😘رنگآبی و بنفش
غذا من خیلی عادت بدی دارم و بدغذا تشریف دارم و حتی قرمه سبزی هم اگه اشتها نداشته باشم دوست ندارم و نمیدونم غذای موردعلاقه ام چیه😁
حیوانتک شاخ((با اینکه وجود نداره😂!))
عضو بدنقلب و مچ دست 
گلگل رز 
 وسیله تزیینیپاپیون و روبان
هواآفتابی
میوهخربزه
نوشیدنیاب طالبی
پرنده رابین یا همون سینه سرخ
ظرفکاسه ابگوشت خوری  نمیدونم چرا😂
وسیله برقیجاروبرقی
خوردنیبستنی
ورزشدوچرخه سواری
حشرههیچی!
ماشینام وی ام
طلاگردنبند
سنگ قیمتیمروارید((سنگ قیمتی خردادم هست😁))
شهرشیراز و مشهد 
وسیله نقلیهقطار
برنامه کودکاگه منظورتون کارتون سریالی باشه  همون کارتونی که پانته آ تو پست خبری که بدجور خوشحالت میکنه گفته بود.
اگه انیمیشن سینمایی   دیو ودلبر 😃
برچسببرچسب پرنسس ها
انگشت دستانگشت اشاره
اعضای صورتلپ
موموی حالت دار
وسایل پزشکییه وسیله هست تو سرکار بابام که روش میشینن اونایی که پاشون درد میکنه و پدال هاشو عقب وجلو میدن،منم میرفتم سرکاربابام هی میشستم رو اون بازی میکردم😂
یه فرمون مانند هم بود که واسه کسایی بود که دستشون درد میکرد و باید میچرخوندنش ،اونم باهاش بازی میکردم ولی دوست ندارم فیزیروتراپ بشم😁
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرس بابت وقتی ک برای مصاحبه گذاشتی😚😚😚

چ جالب اصلا بهت نمیاد بدغذا باشی😁😁
توی ذهنم ب فیروزه بیشتر شبیهی 😉😆😘
نیلا
22 شهریور 99 23:00
 متاسفانه هستم😁😂😂 البته کلش ربط به اشتها داره!دیشب مرغ داشتیم منم اشتها نداشتم نخوردم با اینکه دوست دارم😂😂 کلا مامانم میگه من اگه تارزان بودم راحت زنده میموندم چون بعضی وقتا ناهار نمیخورم به جاش میوه میخورم😁😂😂 یه مدت خرداد صبحونه ناهار شام فقط گیلاس😂😂 واقعا؟چه جالب!چرا فیروزه؟😁😁 من به نظرم مروارید چون بامزه و کوچولوئه 😁😁😁