محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

سرگرمی وبلاگی

1392/4/28 23:22
1,411 بازدید
اشتراک گذاری

 ب دعوت بابای زهرا سادات خانوم و البته با کمی تاخیر:

اگه روزی از هفته بودم :دوشنبه

اگه عدد بودم : هشت

 NUMBERS Animation _ dinamobomb

اگه نوشیدنی بودم :یه فنجون قهوه

12.gif

اگه ثواب بودم :مهربونی

اگه درخت بودم : اقاقیا

اگه میوه بودم :موز

اگه گل بودم :یاس

اگه آب و هوا بودم :ابری

15.gif

اگه رنگ بودم :سفید

اگه پرنده بودم :عقاب

عکس متحرک طبیعت

اگه صدا بودم :صدای خنده ی بچه ها

 

 

Gifs Animés bebe 80

اگه فعل بودم :سلام کردن

اگه ساز بودم : ویولن

اگه بخشی از طبیعت بودم :موج دریا

عکس متحرک طبیعت

اگه یه حس بودم:حس مادرانه

Proud Mommy Tumblr gif

با تشکر از بابای خوب زهراسادات خانوم،منم از مامان الهام دعوت میکنم سرفرصت و هروقت تونست این سرگرمیو  جواب بده!!

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان محیا
22 تیر 92 23:27
سلام مامی زهرا. واقعا لذت بردم.محیارو ببوس
بابایی و مامانیبابایی و مامانی
25 مهر 97 12:58
سلام  وااااااااااااااییی چه سرگرمی جالبی بود امروز جوابای خودمو که خوندم حالم یه جوری دگرگون شد سلایقمون علایقمون و خصوصیاتمون چقدر متفاوت شدن من خیلی دوست دارم که یک بار دیگه به این سرگرمی جواب بدم. اگه موافق بودید بگید یکبار دیگه یه چالش راه بندازیم
عاطی
24 شهریور 98 23:25
چه بامزه
مامانیمامانی
26 شهریور 98 22:08
لایک😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
17 مرداد 99 11:00
و منم با اجازه شركت ميكنم😁

اگه روزی از هفته بودم :شنبه
اگه عدد بودم : 11
اگه نوشیدنی بودم :قهوه
اگه ثواب بودم :مهربونی
اگه درخت بودم : گيلاس
اگه میوه بودم :موز
اگه گل بودم :گل نسرين
اگه آب و هوا بودم :آفتابي
اگه رنگ بودم :صورتي
اگه پرنده بودم :مرغ
اگه صدا بودم :صدای چهچه بلبل
 اگه فعل بودم :سلام
اگه ساز بودم : گيتار
اگه بخشی از طبیعت بودم :درخت
اگه یه حس بودم:خوشحالي
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
خیلی جالب بود 
آفرین👌👌😘😘