محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

شش سالگی محیاگلی😘

1397/10/14 4:38
1,535 بازدید
اشتراک گذاری

محیایِ من،زیباترین بهانه ی زندگیم تولدت مبااااااارک😘💖

روز تولدت بهترین روز عمرم است روزی که باتپش های قلبت شروع به زندگی کردی و نام تو برای همیشه درقلبم رویید. بهترینم تولدت مبارک😘

زیباترین ترانه هستی بدان که روز میلادت برایم ارمغان خوبیها و زیباییهاست پس ای دنیایِ خوبیها میلادت مبارک💕

بمحض سرد شدن هوا،یادت میفته تولد داره نزدیک میشه و شمارش معکوسِ سالروز تولدتو شروع میکنی!تصور کن روزی حداقل ۲۰بار سراغ تولدتو میگیری!!چی واسم میگیرید؟چجوری سورپرایزم میکنید؟!(اخه عشقم اگ بگم ک دیگه سورپرایز نمیشه!😂)خونه رو تزیین میکنید یا نه؟کیارو دعوت میکنید؟و .....

بخاطر داغ نبودن بی بی نمیخاستم جشن بگیرم و قرار شد بریم شهربازی و بدون هیچ محدودیتی هر چقدر دوست داشتی بازی کنی!اما سرمای هوا و کوچیک بودن حسام باعث شد توی تجدید نظر کنم،چون واقعا نمیشد توی این هوای سرد بیرون رفت!😉

اونقدرررر هر روز و هر شب حرف از تولدت میزدی ک روز پنحشنبه بابا گفت تا دوشنبه محیا دیوونمون میکنه!😂تورو خدااااا بیا چند روز زودتر تولدشو جشن بگیر و راحتمون کن!😅 واقعا حق داشت!!خودتم داشتی از فکر و خیال دیوونه میشدی😅

 

ب انتخاب خودت یه کیک سغارش دادم.البته بهت گفتم واسه ۳ روز دیگه س تا بتونم سورپرایزت کنم!!

روز جمعه با خاله معصومه هماهنگ کردم و ساعت ۴ بردمت خونه ی خاله و خودم سریع برگشتم و همراه بابا رفتیم کیکو آوردیم و بعدش رفتم شمع و بادکنک و ریسه و .... گرفتم و با کمک بابایی خونه رو تزیین کردیم.

تقریبا ساعت ۷ و نیم بابا رفت دنبالت و واسه اینکه خوشحالتر بشی صفارو هم دعوت کردم و ازش خاستم برنامه رو لو نده تا غافلگیر شی.😍

در هالو قفل کردم،وقتی رسیدی و در زدی گفتم یه لحظه صبر کن الان بازش میکنم!!چاغارو خاموش کردم و فشفشه رو روشن کردم و اهنگ تولدت مبارک اندی رو گذاشتم و درو باز کردم...حساااااابی غافلگیر شدی.....گفتی مگه ۳ روز دیگه نیست؟گفتم نههه امروزه!! بهت  گفتیم ۳ روز دیگه تا سورپرایز شی و در اصل امروز تولدته!! (منو ببخش گلم😅)کلی ذوق کردی و واقعا خوشحال شده بودی💖

خیییییلی خوشحال شدی،مخصوصا اینکه کیک هم همونجوری بود ک میخاستی.از ته دل میخندیدی و از شادی جییییغ میکشیدی.😁😘الهی دورت بگردم.فدای خنده هات بشم😍

خوشحالی بیشترت وقتی بود ک کادوهارو دیدی😉.

اول از همه کادوی صفارو باز کردی(پول نقد)

بعد از اون رفتی سراغ کادویی ک از طرف داداشی گرفته بودیم!(شلوار و گل سر)

بعدش کادوی بابا(گیتار)

و بعدشم کادوی مامانی(کفش اسکیت و لوازمش)

وااای ک چقدررررر خوشحال شدی از دیدن اسکیت و گیتار....از خوشحالی بالا و پایین میپریدی😁😚

 

آرزو کردی و شمعو فوت کردی!بعدا گفتی ارزو کردم شما و بابایی و داداشی همیشه سلامت باشید.الهی من فدات بشم ک اینقدرررر مهربونی😘

و بعد از صفا خواستی ک همراهت یه بار دیگه شمعو فوت کنه.دورت بگردم مهربون من❤

کیکو بریدی و نوش جان کردین.💋💋

کلی با هم بازی کردین و بصورت نمادین دعوا کردین!😅

شب خیلی خوبی بود و خدارو شکر به هممون خوش گذشت

دلت شاد و روزگارت بهاری باد گل زیبای زندگیم😘😘😘

امیدوارم همیشه دلت شااااااااااد و سرزنده و لبتون خندون باشه نفسم.😘😘😘

ششمین سالروز زمینی شدنت مبارک باشه عشق همیشگی من💖💕

پسندها (14)

نظرات (10)

mahyamahya
14 دی 97 15:01
تولدت مبارک محیا خانم انشالله22527565255252
بشی 





















































برو پایین تر😂


































تولدت مبارک  🤗🤗🤗🤗
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😘
دخترخاله و دختر عمه عطیهدخترخاله و دختر عمه عطیه
14 دی 97 19:03
تولد تولدجشن
تولدت مبارک جشن
انشالله هزارسال در کنار خانوادت و شاد و پیروز باشی خوشگل خانومبوس
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی عطیه خانم گل😘
مامان پریمامان پری
15 دی 97 9:20
مبارک مبارک تولدت مبارک محیا گلیمحبت
انشاالله 120 ساله بشه زیر سایه پدر و مادر گل
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سپاااااااااس😘
آیداکوچولوآیداکوچولو
15 دی 97 10:41
تولدت مبارک دختر زیبا
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😘

15 دی 97 17:25
سلام
تولد محیا جون با 5 روز تاخیر مبارک باشه.
🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂
همه ی عکسها عاااالی شده بودن.
انشاالله120سالگیت و جشن بگیری گل دختر🌈🌈🌈
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
سلامت باشید😘
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
16 دی 97 8:16
تولدت مبارک عزیزم. گل
❤️Maman juni❤️Maman juni
17 دی 97 5:19
اَي جانم خوشكل خاله 
تولدت مبااااااارك فرشتهههههه ي من ♥️😍😍🌺🌺😘🌷🌷
چقد خوشمل شده بلاااااااااا 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مررررسی عزیزم😘
تیم خانه خلاقیتتیم خانه خلاقیت
19 دی 97 23:00
تولدت مباركككككككك🎉🎉🎉🎉🎉🌺
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
سپاااااس🌹🌹
عمه فروغعمه فروغ
22 دی 97 20:50
ای جان گل دختر نازنین تولدت مبارکمحبت
زندگیت سرشار از شوق و خنده های همیشگی بغل
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم😘
مریممریم
18 خرداد 98 9:45
تولدت مبارک عزیزم😘😘😘😘😘