محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

خواستگاری!😁

1397/10/5 16:19
1,840 بازدید
اشتراک گذاری

شبایی ک با حسام بیدار میمونم،بستگی ب حال و هوای خودم و درجه ی آروم بودن حسام ب یکی از این کارا مشغول میشم.یا واسه مامانم قرآن میخونم،یا توی نی نی وبلاگ و نی نی سایت میچرخم،یا یه فیلم زیرنویس دار انتخاب میکنم ک صداش مزاحم خواب بقیه نشه. اگه هم توی گروه خونوادگی کسی پایه باشه مشغول چت میشم😉

چند شب پیش بعد از کمی چتیدن،یهو گفتم: راسی شنیدین سمانه خواستگار داره؟ انگار قصد داره قبول کنه وقتی خواهر ب خواهر خبرشو نمیگه چه انتظاری از ..... و ....هست؟(اون نقطه چینا اسم دوتا از اقوام بودن ک خواستگاری و عقد دخترشونو نگفتن😆) بعدشم این عکسارو ب عنوان عکس خواستگارش فرستادم😅

اینم اسکرین شات چتمون😀😀:

خاله لیلا گفت:

خاله صدیقه:

خاله زهرا:

خاله ناهید:

😀😀😀

جوون دلم😘دومادیتو ببینم الهیییی😘

محمد حسام، تا این لحظه 2 ماه و ۲۷ روز سن دارد😘

پسندها (12)

نظرات (8)

مامانیمامانی
5 دی 97 19:05
وای چه بامزه شدهخندهقه قهه
مامانمامان
6 دی 97 0:00
چه مردیه ماشاالله
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
6 دی 97 8:36
چقدر ریش و سبیل بهش میاد. محبت
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
آره مرررردی شده واسه خودش😂😘
مامان پریمامان پری
6 دی 97 9:11
انشالله دومادی گل پسر قند عسلگل
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون عزیزم
انشالله عروس شدن گل دخترات😘
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
6 دی 97 10:14
چه جالب
عالی بود
بیستمحبتتشویقزیبا
مامان صدرامامان صدرا
6 دی 97 21:01
😂😂😂 الههههههی
❤️Maman juni❤️Maman juni
7 دی 97 12:01
Che naz shodeeeeee
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون گلم😘😘