محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

اولین دندون لق محیا

1397/10/5 5:26
930 بازدید
اشتراک گذاری

دو شب پیش(یعنی دوشنبه۳دی)ساعت ۱۰ شب بود ک متوجه شدی یکی از دندونای جلوت یه کوچولوووو لق شده!اولش یکم نگران شدی،ولی وقتی بهت تبریک گفتم و خیالتو راحت کردم ک مشکلی پیش نمیاد ذوق زده شدی.

بهت گفتم این نشون میده داری بزرگتر میشی و قراره یه دندون محکمتر بجای این دربیاد. دیگه از خوشحالی سر از پا نمیشناختی.آخه تقریبا همه ی دوستات حداقل یه دندونشون افتاده بود و خیلی منتظر بودی دندون تو هم بیفته!😉

دوست داشتی ب همه خبر بدی!😅 میخاستم ب خاله صدیقه زنگ بزنم ک اومدی و گفتی حتماااا بهش بگو ک دندونم لق شده،اما نگو من گفتم بگی!!😀 خاله هم کلی خوشحال شد و بهت تبریک گفت. دیروز هم ک مامان بزرگت ناهار مهمونمون بود با ذوق و شوق دندونتو نشونش دادی. حالا ببینم کی قراره بیفته و دندون جدیدت بیاد😉

الهی دورت بگردم عزیزدلم،چ حس شیرینیه بزرگ شدنت مقابل چشمانم😘😘

تقریبا همونقدر ک از دیدن اولین جوونه ی دندونت(۲۳مرداد۹۲)خوشحال شدم الانم خوشحالم ک وارد یه مرحله ی جدید از زندگیت میشی. انشالله دندون کباب خوری باشه واست😀

محیا، تا این لحظه 5 سال و 11 ماه و ۲۵ روز سن دارد😘

پسندها (7)

نظرات (5)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
5 دی 97 7:42
مبارک باشه خانوم خانوما. گل
مامان صدرامامان صدرا
5 دی 97 10:47
مبارکه محیا جونم😚
مامان پریمامان پری
5 دی 97 11:47
مبارک مبارک محبت
به سلامتی انشااللهگل
دخترخاله و دختر عمه عطیهدخترخاله و دختر عمه عطیه
5 دی 97 16:02
مبارک باشه انشالله گل
مامانیمامانی
5 دی 97 19:06
مبارک باشه عزیزممحبت