محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

یلدای ۹۷

1397/10/1 12:41
1,076 بازدید
اشتراک گذاری

ننه سرما قدمت مبارک❄☃ زیباییهایت را عزیز میداریم❄☃ برایمان دعاکن چرخ روزگارمان درحضور تو به سلامتی و خیر بگردد❄☃ و برف شادی به دل همه ببارد❄⛄ یلدا مبارک...❤❤❤❤

پارسال شب یلدا،همه دور بی بی جمع بودیم. امسال حاجیه خیلی اصرار کرد خونه باباحاجی جمع بشیم اما اصلا نمیتونستم جای خالی مادرمو تاب بیارم.

عصری رفتیم مزار و ب بی بی سرزدیم.

با اینکه خودم دلسوخته بودم اما بخاطر شادی دل هممون مخصوصا محیاگلی یه دورهمی کوچیک گرفتیم،تنها مهمونمون صفا بود ک شما دعوتش کردی.

بمحض اینکه میزو ک آماده کردم،دایی منصور و زن دایی و علی و خاله حاجیه و عسل و آلا سرزده اومدن و کلی خوشحالمون کردن

بعد از رفتنشون،آهنگ شاد گذاشتم و تو و صفا رقصیدید و خوش گذروندید.

سفیدی برف را برای روحتان😘 سرخی انار را برای قلبتان😘 شیرینی هندوانه را برای عشقتان😘 وبلندی یلدا را برای زندگی قشنگتان آرزو میکنم یلداتون مبارک باشه عزیزای من😘

امیدوارم سال دیگه همه ی عزیزانم کنار هم جمع باشیم و جای هیچکس خالی نباشه.

محیاگلی ساعت ۴صبح  با گریه بیدار شد و گفت سردرد دارم.کمی تب داشتی.سرتو ماساژ دادم و گفتم تا فردا خوب میشی انشالا.یهو گریت شدیدتر شد و گفتی:امروز بدترین روز عمرمه!پرسیدم چرا؟؟؟؟😮گفتی آخه امشب طولانی ترین شب ساله،هیچوقت تموم نمیشه!😂😂 بوسیدمت و گفتم عزیزم فقط ۱دقیقه طولانی تره، باندازه ی یه خندیدن😉😁

انشالله صدای خنده هاتون گوش فلکو پر کنه،همیشه لبتون خندون و دلتون پر از آرزوهای قشنگ باشه.😍

محیا، تا این لحظه ۵سال و ۱۱ماه و ۲۱روز سن دارد💋

محمد حسام، تا این لحظه ۲ ماه و ۲۳روز سن دارد💋

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان صدرامامان صدرا
1 دی 97 17:57
یلداتون مبارک باشه 🍉❤
چه بامزه که میگه صبح نمیشه😂😂
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
ممنون،بر شما هم مبارک باشه🌹

از بس همه توی تدارک شب یلدان،طفلکی فک کرده مثه قطبین قراره ۶ ماه شب داشته باشیم😂😂
❤️Maman juni❤️Maman juni
1 دی 97 19:32
يلداتون مباااارك خوشكل خانما🌺
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
تشکر   🌹

بر شما هم مبارک باشه🌹🍉
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
1 دی 97 20:25
یلدا مبارک‌.  گل
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
مرسی🌹

بر شما هم مبارک باشه🌹🍉