محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

خانم معلم😉

1397/9/19 8:33
1,178 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب عروسکاتو جمع کردی و شدی خانم معلمشون!

مثه مربی پیش دبستانیِ خودت،واسشون کاردستی درست کردی.بعد ازشون خواستی اونا درست کنن.

با حوصله و با دقت بجای همشون کاردستی درست کردی.

نقاشی خودت متمایز از بقیه بود.خطوط نقاشی عروسکات کمی کج بود و توضیح دادی ک:یعنی واسشون نقطه چین کشیدم و اونا پررنگش کردن!😀

الهی دورت بگردم ک تخلیت اینقدر خوبه.😘

چند شب پیش خاله محبوبه خونمون بود و میگفت محیا خیلی استعداد تئاتر و بازیگری داره.میگفت صدات خیلی پراحساس و قشنگه.توصیه کرد وقتی بزرگتر شدی بفرستمت کلاس تئاتر😁

خودت ک کماکان آرزو داری نقاش بشی،اونم نقاش صورت!البته دیشب نظرت کمی تغییر کرد و گفتی شایدم معلم پیش دبستانی بشم!

جواب منم واسه شغلت همیشه اینه ک دعای خیر میکنم واست و میگم محیا هر شغلی ک تورو خوشحال میکنه و دوست داری منم دوست دارم.😘😘

دوستت دارم محیای من،زندگیِ من،قشنگترین بهونه ی زنده بودنمی💖💖

پسندها (9)

نظرات (6)

مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
19 آذر 97 8:44
😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😘😍😘💝
مامان صدرامامان صدرا
19 آذر 97 11:06
چه خانم معلم ملوسی😚😚😚
❤️Maman juni❤️Maman juni
19 آذر 97 11:44
bah bah Che fereshteye naaaaaziiiiii🌺😘😍
مامانمامان
19 آذر 97 11:50
آدم معلم هم باشه اینجوری خوش رو ومهربونمحبت
مامانیمامانی
20 آذر 97 8:50
چه معلم ناز و مهربونیبوس
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
20 آذر 97 17:06
انشالله هر شغلی که انتخاب کردی توش موفق باشی. محبت