محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

خوردن یا نخوردن؟مساله اینست!😁

1397/9/14 4:30
528 بازدید
اشتراک گذاری

محمدحسامم دو ماه و شش روزشه و من دو ماه و پنج روزه ک همه جوره رژیم غذایی رو رعایت میکنم ک گل پسرم اذیت نشه.

غذام همش مرغ و ماهی بود.با روشهای پخت مختلف! تا اینکه بعد از یه مدت متوجه شدم روزایی ک ماهی میخورم حسام بیشتر گریه میکنه.بازم امتحان کردم و وقتی مطمئن شدم گریه هاش ب ماهی ربط داره، با اینکه من عااشق ماهی و میگو هستم ماهی رو حذف کردم.

وای ک چقدر دلم لک زده واسه آش رشته با یه عالمه پیاز داغ،فلافل و سمبوسه،سیب زمینی سرخ شده،قارچ،دوغ و ماست وشیر و ..... اما مجبورم یه مدت محروم باشم ک حسامم اذیت نشه.واسه محیامم همین احتیاطهارو داشتم.الهی فداشون بشم .حاضرم واسه راحتی و آسایششون جونمم بدم،رژیم غذایی ک سهله😉😘

دیروز بالاخره با توصیه ی اطرافیان تصمیم گرفتم ب غذاها تنوع بدم و کم کم بقیه غذاهارو اضاف کنم.ناهار خورشت بادمجون پختم با گوشت گوساله

خوردن گوشت قرمز همان و دلپیچه و گریه حسامم همان!!قطره کولیکید و نبات و هل و .... خیلی تاثیری نداشتن.

از ۱۲ شب تا۴صبح فقط توی بفلمی تا بتونی آروم بخوابی.خستم و خوابم میاد اما همینکه بذارمت توی رختخوابت بیدار میشی و گریه میکنی.الهی دورت بگردم پسرکم.بیدار موندم تا تو آروم باشی و بخوابی،از غذاهای دلخواهم میگذرم تا تو راحت باشی.

اینا فقط یکی از  سختیهای لذت بخش مادربودنه.خوشحالم ک مادر دوتا فرشته ی خوب و دوست داشتنیم.خوشحالم ک شمارو دارم.زندگی با وجود شما قشنگتر میشه و معنای تازه ای پیدا میکنه.عاااااشقتونم عزیزای دلم❤❤❤

محیای من،محمدحسامم تموم زندگیم فدای یه لبخند شیرینتون.خیلی دوستتون دارم😘😘

پسندها (11)

نظرات (4)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
14 آذر 97 4:55
سلام منم سر دخترم همین طوری بودم. ۵ ماه رژیم داشتم. خیلی سخت بود ولی گذشت. چشمک
بابا و مامانبابا و مامان
14 آذر 97 6:49
سلام عزیزم کلا زیادخوردن ماهی ومرغ ماشینی  برای همه ضررداره وسردیه.گوشت گاو وگوساله هم مضره.برای رژیمت حتمادرطب اسلامی آیت الله تبریزیان جستجو کنه که خیلی مفیده
❤️Maman juni❤️Maman juni
14 آذر 97 7:29
ب مرور زمان بهتر ميشه عزيزم طبيعيه 
مامان صدرامامان صدرا
15 آذر 97 11:41
این روزها میگذره عزیزم ولی خوبه احتیاط خدا هر دو فرشته تو برات حفظ کنه❤❤❤