محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

محمدحسام چهل روزه شد.

1397/8/21 22:31
1,634 بازدید
اشتراک گذاری

چهل روز از برآورده شدن یکی از بزرگترین آرزوهای محیا گلی میگذره.چهل روزه ک محمدحسام عزیزمون مهمون خونه ی ما شده و رنگ تازه ای ب زندگی بخشیده.

بعد از ب دنیا اومدن داداشی،چندباری ازم خواستی واست کیک بپزم و من وعده ی چهل روزگی حسامو داده بودم.واسه همین مشتاقانه منتظر بودی بقول خودت چهل ماهگی داداشی بشه.😉

ب کمک همدیگه یه کیک خیلی خوشمزه آماده کردیم.زحمت اصلیشو هم محیاگلی کشید.😘

مواد کیکو مخلوط کردی و بعد از آماده شدن هم تزئینش کردی.مامان ب فدای آشپز کوچولوش بشه.💖

 

من و بابا شدیدا معتقدیم هر غذایی ک تو یه ذره هم توی پختش کمکم کنی فوق العاده خوشمزه میشه.😍

اینم کیک خوشمزه ی محیاپز!😁❤

چند روز قبل عمه املو دعوت کرده بودی و قرار بود حتما اول صبح بیاد،اما متاسفانه عمو مرتضی یادش رفت قبل از اینکه بره سرکار عمه رو برسونه و نشد کنارمون باشه.

شب قبلش دایی کمال و خاله حاجیه و خاله صدیقه خونمون بودن و محیاگلی همراهشون برای صرف شام رفت خونه ی خاله زهرا.

کلا شب سختی رو گذرونده بودیم.هم بابا تب و لرز و استخون درد داشت.هم مصطفی شمارو اذیت کرده بود و با چشم گریون برگشتی خونه و هم من بخاطر حسام و بابا نتونسته بودم بخوابم.

اما از چله دراومدن حسام بهونه ی خوبی بود واسه عوض شدن روحیمون.😉

کیکو هم محیاگلی واسمون برید و همراه چای صرف کردیم.

عزیزای دلم،شما بهترین و شیرین ترین بهانه های زندگی من هستید.از خدا میخام همه ی بلاها و ناراحتی ها ازتون دور باشه و همیشه دلتون شاااااااد و لبتون خندون باشه.

ایشالا جشن فارغ التحصیلی دانشگاه و جشن عروسیتونو ببینم عزیزای دلم😘😘😘

پسندها (9)

نظرات (4)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
22 آبان 97 4:37
۴۰ روزگیت مبارک پسر کوچولو! دست محیا گلی هم درد نکنه که به مامانش کمک کرده. گل
عمه فروغعمه فروغ
22 آبان 97 15:04
خدا حفظشون کنهگل آفرین به خانم کوچولوی کدبانوچشمکنوش جانآرام
مامانیمامانی
25 آبان 97 11:31
چهل روزگیت مبارک پسر گلممحبت
❤️Maman juni❤️Maman juni
10 آذر 97 3:19
اَي جانم