محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

تاریخ انقضای بغل!

1397/8/18 12:50
628 بازدید
اشتراک گذاری

گفتی دوست دارم توی بغلت بخوابم،دلم واسه اونموقع ک توی بغلت میخوابیدم تنگ شده!

داشتم ب حسام شیر میدادم.قربون صدقت رفتم و گفتم داداشی ک شیرشو خورد بغلت میکنم ک بخوابی😍

تا خواستم بغلت کنم،محمدحسام بیدار شد و گریه!😀

بازم بغل کردنت ب تعویق افتاد!

تا اینکه بالاخره شرایط مهیا شد و اومدی بغلم بخوابی!

چند ثانیه ای بیشتر نگذشته بود ک صدای اعتراضت بلند شد و گفتی:مامانی بغلت اصلا راحت نیست!تو همش استخوونی😂😂

گفتم عزیزم تا وقتی کوچیکید بغلم جا میشید و راحت میشه توی بغلم بخوابید،بزرگتر ک میشید سرتونو میشه روی پام بذارید😘

گفتی پاهاتم استخونه!!بغل بابایی راحتتره،خیلی نرمه!😀😀

آره دیگه بابا شاسی بلنده و مثه پاستیل پفیا تپله😀

قرربون دستای قشنگت بشم.الهی دست ب هر چی میزنی طلا بشه.الهی از بند بند انگشتات خیر و برکت توی زندگیت بیاد😘

این لاکهای خوشرنگو سمانه دختر خاله واست زد😉

گل پسرم محیا خانوم😀

دو تا حموم اول محمد حسامو ب کمک بابا انجام دادم و بعد از اون،بقیه ی حموم کردناش ب کمک آجی خوشگلش محیا خانوم بود😚

وقتی میخای ب داداشی پستونک بدی خودتو روش خم میکنی و میگی میخام فک کنه داره نام نام(شیر مامان)میخوره!!😀

داداشی فتق نافی داره و باعث نگرانیمون شده!تا شما بچه ها بخاین بزرگ شید ما پدر و مادرا از نگرانی پیر میشیم😉

همیشه تنتون سالم و دلتون شاد باشه جگر گوشه های من😘

پسندها (12)

نظرات (4)

مامان شهلامامان شهلا
18 آبان 97 15:44
خدا هر دوتاشون رو براتون  حفظ کنه 🌹🌹🌹🌹🌹
مامانیمامانی
18 آبان 97 19:32
چه لاکهای خوشگلی چه بامزه شده گل پسریخنده
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
19 آبان 97 6:50
اخ که ای کاش همیشه تو بغل مامان جا می شدیم. محبت
بابا و مامانبابا و مامان
4 آذر 97 10:52
سلام خواستی دکترطب اسلامی ببرش نمایندگی های آیت الله تبریزیان باشماره هاشون دراینترنت موجودهست.درهر استانی هم هستن.داروهاشون گیاهی وبدون عوارضه وخیلی هم مفیدن. راستی لاک هم سرطان زاست. خدا بچه هاتو حفظ کنه