محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

یک ماهگی محمدحسام💖

1397/8/9 9:42
1,142 بازدید
اشتراک گذاری

یک ماهگیت مبارک گل پسرم.

سی روز از زمینی شدنت میگذره و من سی روزه ک لذت دوباره مادر شدنو چشیدم و بهانه ی تازه ای برای زندگی پیدا کردم😘

در اولین ماهگرد زندگیت یه عاااالمه دعای خیر بدرقه ی زندگی تو و محیاگلی میکنم.تا همه زندگیتون بیمه ی دعای مادر باشه.😍

محیا هم مثه من و بابا و همه ی اطرافیان  (و شاید هم بیشتر) از اومدن تو خوشحاله و لحظه شماری میکنه ک زودتر بزرگ شی و همبازی بشید.😘

بعد از این عکس واسه اولین بار توی بغل محیاگلی خوابت برد.و محیا چقدر خوشحال شده بود از این بابت

عزیزای دلم امیدوارم هر روز زندگیتون پر از اتفاقای خوووب و دوستی و مهربونی باشه💖

قدر محیاگلی رو بدون ک حسااابی هواتو داره😉

 

من و محیا ب این عکست میگیم موش کوچولو💖😀👇

محیا یه خواهرِ بینظیره و مطمئنم تو هم یه برادر نمونه میشی عزیزم

😘😘😘😘

💖💖💖💖

پسندها (7)

نظرات (4)

مامان صدرامامان صدرا
9 آبان 97 10:43
عززززیزززز دلم خوش خنده خاله ماهگردت مبارکجشن
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
9 آبان 97 10:52
یک ماهگیت مبارک پسر نازنازیمحبتبوس
مامان آیسلمامان آیسل
9 آبان 97 11:04
ماشالله خدا حافظشون باشهگلمحبت
عمه فروغعمه فروغ
12 آبان 97 11:47
خدا حافظشون باشهمحبت