محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

داداشی ب دنیا خوش اومدی💖

1397/8/4 17:22
1,141 بازدید
اشتراک گذاری

خدارو شکر بالاخره ۹ ماه انتظار و لحظه شماری ب خیر و سلامتی ب پایان رسید و روز یکشنبه ۸ مهر ساعت ۱۹و ۴۵ دقیقه محمدحسام کوچولو ب دنیا اومد.و با اومدنش قلبهای شکسته از داغ مادربزرگو امیدی تازه بخشید.❤

از ۹ صبح حس کردم قراره داداشی ب دنیا بیاد.ناهار چلو خورشت قیمه حاضر کردم و چون میدونستم تا مدتی محروم از این غذا میشم از خجالت شکمم در اومدم و یه دل سیر غذا خوردم.😆

عصر محیاگلی رو گذاشتم خونه مادربزرگ کنار عمه ها و همراه بابا رفتیم بیمارستان فاطمه زهرای اهواز.

از مدتها قبل تنها نگرانیت این بود ک شب بستری بشم و کنارت نباشم!!شب ک موندم تموم فکر و ذکرم پیشت بود و دائم دعا میکردم زود خوابت ببره و بی تابی نکنی.

۶صبح بیدار شدی و همراه بابا و خاله ناهید اومدید بیمارستان ک متاسفانه احازه ملاقات ندادن و رفتید خونه عسل و ساعت ۳ برگشتید بیمارستان.💖

حال جالبی داشتی.هم دلتنگ بودی و هم خوشحال و هم هیجان زده.

میخاستی بغلش کنی و فقط دوست داشتی حرف بزنی!😀

و چقدر زیبا بود دیدنِ جگرگوشه هایم در کنار هم😍

خوشحالم ک دخترم یک تکیه گاه پدرانه دیگه ب نام برادر پیدا کرده و پسرم خواهری همدم و غمخواری مهربون از جنس مادر داره.😘😘

خوشحالم ک ب آرزوت رسیدی و خدا یه فرشته ی نازنین دیگه ب من هدیه داده.انشالله همیشه تنتون سالم و دلتون

شاد باشه عزیزای من.😍💖

پ.ن:قصد داشتم موقع زایمانم واسه خیلیها دعا کنم.اما وقت ب دنیا اومدن حسام فقط یه دعا ب دل و زبونم رسید:خدایااا مادرمو رحمت کن و از گناه و خطاهاش بگذر!😔

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
4 آبان 97 18:11
تبریک می گم. قدم نورسیده مبارک باشه. زیر سایه پدر مادر قد بکشه. گل
مامان صدرامامان صدرا
4 آبان 97 20:22
قدمش مبارک انشالله پر خیر و برکت باشهمحبت خدا هر دو فرشته کوچولو رو برات حفظ کنه❤
مامان آیسلمامان آیسل
4 آبان 97 20:46
با دیدن پستتون خوشحال شدم...تبریک میگممحبت
عمه فروغعمه فروغ
6 آبان 97 18:55
به به مبارک باشه قدم کوچولوتونمحبت