محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

مادرم رفت!😢

1397/6/28 15:58
1,867 بازدید
اشتراک گذاری

کاش آن شب را نمی آمد سحر!😢

۷صبح روز یکشنبه ۴شهریور ۹۷ تلخترین جمله ی عمرمو از بابات شنیدم!”فاطمه مامانت سلامتو رسوند!“و در حالیکه بغضش ترکیده بود و به شدت گریه میکرد گفت:”فاطمه مادرت رفت!“

😢😢😢😢😢

و من فرو ریختم!!دنیا بر سرم آوار شد.....و فقط سکوت کردم و سکوت.....لباس مشکی ب تن کردم و بی صدا نشستم عکساشو نگاه کردم!💔

تو هنوز خواب بودی،بابا رفته بود تهران ملاقات بی بی و ب من بخاطر بارداریم اجازه پرواز نداده بودن!عمه امل و عمو مرتضی شب کنارمون مونده بودن.

دلم نه دلداری میخواست و نه هییییچیییی بجز اینکه از این خواب مسخره بیدار شم و مادرم هنوز کنارمون باشه!

محیایِ من،خیییییلی سخته بی مادری.....این روزها سخت و سرد و سنگین میگذرند...تو تنها دلخوشیِ اینروزهای منی....با دستهای کوچیک و نازت اشکامو پاک میکنی و میگی

”مامان گریه نکن،بی بی ناراحت میشه“

میگی :”قرآن بخون تا بی بی خوشحال بشه“و من میبوسمت و قرآن میخونم....قرآن میخونم و اشک میریزم و هنوز باورم نمیشه مادرم دیگه نیست💔😢😢

با وجود اینکه عمه امل اینروزهای سخت بزرگترین کمکم بود و کنارم موند و سعی کرد تورو مشغول کنه ک کمتر غم منو حس کنی و من هم سعی کردم بی تابیهامو نبینی ولی باز هم فوت بی بی خیلی تاثیر بدی توی روحیه ت گذاشت.

خییییلی گریه کردی و میگفتی یعنی دیگه نمیتونم ببینمش؟😢😢😢

محیای من،همه ی زندگیِ من.....اینقدر فوت مادرم سنگین و سخته ک فقط از خدا میخام زمانی اجلم برسه ک تو سر خونه و زندگیت باشی و بتونی با داغ بی مادری کنار بیای😢😢

خدایا مادرمو غرق رحمت بیکرانت کن....خدایا هوای مادرمو داشته باش....قلبم شکسته و کمرم از نبودنش خم شده😢😢😢😢

دلگیرم و

دلتنگم و

دل سرد و

دل آشوب!

فرمانده ی شرمنده ی یک لشگرِ مغلوب...😔😢

وقتی مادری از دنیا میرود تکه ای از روح فرزندش را با خودش زیر خاک میبرد!!😢😢

پسندها (7)

نظرات (7)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
28 شهریور 97 16:59
تسلیت می گم. غم اخرتون باشه. 
مامان صدرامامان صدرا
28 شهریور 97 19:12
خدا رحمتش کنه خیلی ناراحت شدم😔🌹
مامانمامان
30 شهریور 97 0:31
عزیزم.خیلی متاثر شدم.خدارحمتشون کنه و همنشین حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها باشند.خداصبرتون بده
مامانیمامانی
30 شهریور 97 16:34
خدا رحمتشون کنه عزیزم خدا بهتون صبر بده خیلی ناراحت شدم. انشاالله روحشون قرین رحمت حق باشه
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
22 مهر 97 18:26
 بسیار متاثر و ناراحت شدم بهتون تسلیت میگم . خداوند روح مادر گرامینان را شاد کنه و با حضرت فاطمه زهرا محشورشان کند انشاءالله .🌷🌷🌷🌷🌷
بابای زهرا گل
25 مهر 97 12:44
سلام.  ​​​​​​خیلی خیلی ناراحت شدم.  روحشون شاد و خداوند صبر بده به شما و خانوادتون من اینجور مواقع زبونم بند میاد شرمنده ام که دیر پیام تسلیت رو براتون نوشتم محیا جونو ببوسید  
مامانیمامانی
12 دی 97 1:36
دلم گرفت غم اخرتون باشه