محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

مسابقه

1392/4/7 1:32
906 بازدید
اشتراک گذاری

مامان محیای "محیا ماه من" منو ب یه مسابقه دعوت کرده.منم با کمال میل ب سوالاتش جواب میدم:

١-بزرگترین ترس زندگی شما؟زمانی محیا ب من نیاز داشته باشه و من نباشم

٢-اگه ٢٤  ساعت نامریی بشی چکار میکردی؟یه عالمه شیطنت

٣-اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یه آرزوی ٥ الی ١٢ حرفی شمارو داشته باشه اون آرزو چیه؟شادی بی حد محیا(میدونم آقاغوله خوشش میاد آخه دقیقا١٢ حرف شد)

 

 ٤-از میان سگ - اسب - گربه - عقاب و پلنگ کدام را دوست داری ؟ پلنگ

 ٥-کارتون مورد علاقه دوران کودکی ؟ممول.هنوزم خیلی دوسش دارم

٦-در پختن چه غذایی تبحر ندارید ؟کباب کوبیده...شانسی خوب درمیاد

 

٧-اولین واکنش شما موقع عصبانیت ؟اولین واکنشم ک عصبانی شدنه!!!بعدش بستگی ب شرایط زمانی و مکانی عکس العملم از داد زدن تا تیربارون کردن طرف و استفاده از گیوتین و گاهی جملات کشنده متغییره

٨-با مرغ - اورانیوم - دریا و خسته یک جمله بسازین ؟یه دریا اورانیوم هم نمیتونه مرغ عشق مارو خسته کنه!!

٩-دو بیت شعر که خیلی دوستش دارین ؟ 

خطاب ب محیا:ی دختر دارم شاه نداره/صورتی داره ماه نداره

خطاب ب بابای محیا وقتی خرابکاری میکنه:کار شوهر/نکردنش بهتر

خطاب ب بابای محیا وقتی ازم کمک میخاد:کار را ک کرد؟آنکه تمام کرد

و اما :حرف‌های ما هنوز ناتمام ....

تا نگاه می‌کنی :

وقت رفتن است


باز هم همان حکایت همیشگی!

پیش از آن‌که با خبر شوی
لحظه‌ی عزیمت تو ناگزیر می‌ شود

آی .....

ای دریغ و حسرت همیشگی



ناگهان

         چقدر زود

                     دیر می‌شود!

 (اینا که هیچکدوم دوبیت نشدن!)

 

١٠-اگر بخواهید با تونل زمان فقط یک روز از زندگیتون رو در حال ٰ گذشته و آینده سفر کنید آنروز کدام روز است؟اولین روز آشنایی من و بابای محیا.آخه اون با تموم جزییات یادشه ولی من ن

١١-شما چه رنگی هستید و چرا ؟سفید آخه تا میام یه ذره بد باشم همه میفهمن و از اون دست آدمام ک نمیتونم دروغ بگم

١٢-اگر قرار باشه از ایران برید کدوم کشور و برای زندگی انتخاب میکنید ؟برای تفریح ایتالیا و مصر و روم بدیوار آمریکا

 اما برای زندگی فقط و فقط و فقط ایـــــــــــــــــــــــــــــــــران

 

١٣-بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیتون ؟همه ی پیامهای بابای محیا

 

١٤-اگه قرار باشه سه نفر از آشناهاتو امشب مهمونی دعوت کنی کیا هستن؟آبجی کوچیکه،مامانم و بابام

١٥-اگه قرار بود یک کلمه رو از لغتنامه حذف کنید اون چه کلمه ای بود؟دروغ(کاش میشد از ذهن حذفش کرد ن لغتنامه)

١٦-کسی را ک بخواهید ملاقات کنید؟رییس جمهور منتخب آقای روحانی

١٧-اسم دیگه برای وبلاگتون انتخاب کنید:محیا ،عشق بی انتها

١٨-خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟انار

١٩-سه خصوصیت بداخلاقی شما؟من سراپا خوبیم....زود آمپرترکوندن-گاهی عجول بودن-زود اعتماد کردن

٢٠-کاشکی......؟کاشکی هیچ کودک فقیری وجود نداشت

 طبق رسم این بازی(مسابقه) منم باید سه نفر از دوستامو ب این بازی دعوت کنمواز دوستان گلم فرشته مامان مریم و الهام مامان محیا و مامان حلما دعوت میکنم.

 

 

پسندها (2)

نظرات (19)

بابایی زهرا گل
6 تیر 92 20:46
ایووووووووووووووووول........... خیلی باحال بوووود تبریک بابت این سلیقه زیبا و دلنشینتون خیلی خوب بود. اینم جایزش
سوری مامان زهره
6 تیر 92 21:55
جمله ت خیلی قشنگ بود!!!! عزیزم از لطفتون ممنون!!!! مثل اینکه تا پایین صفحه وب ما نرفتین؟! من جوابا رو قبلا داده بودم چرا با احساسات یه دوست بازی می کنی؟(شکلک آدم بازی شده با احساسش)
بابایی زهرا گل
7 تیر 92 1:23
سلام خوشمل عمو خووووبییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلمون برات تنگ شده خانومی دووووست داریم یه بوس دوطرفه محکم از طرف منو خاله فاطمه واسه لپای نازت اینم از طرف زهرای گلمون قربونت برم من عزیزم
مامان محیا
7 تیر 92 9:59
سلام خیلی عالی بود.ازتون یه دنیا ممنونم هزاران بوسه به محیای نازنین
مامان مریم
7 تیر 92 12:03
چه جالب...من توی پستای قبلی وبلاگ به این سوالا جواب دادم عزیزم..واتفاقا چندتا جوابمونم مشترکه...بازم ممنون از دعوتت عزیزمبرای محیا
مامان حلما
8 تیر 92 12:17
سلام عزیزم ممنون به خاطر دعوتت ولی من نتونستم سوالات رو کپی کنم
مامان دانیال
8 تیر 92 18:50
سلام عزیزم کد دانیال جون رو اشتباه گفتم لطفا کد 250 رو بدون هیچ علامتی به 20008080200 بفرستید مرسی
مامان فاطمه محیا
8 تیر 92 23:13
سلام مهدا (همون محیا :جواب دخترم برای سوال اسمت چیه؟) جونم خوشحال شدم باهاتون آشنا شدم.
بابایی زهرا گل
9 تیر 92 3:24
سلام خوبیید؟ به یه سرگرمی وبلاگی دعوت شدید لطفا تشریف بیارید وبلاگ زهرا خانوم سوالاتو کپی کنید و تو وبلاگ خودتون جواب بدید. مرسی محیا جونم از طرف ما حسابی ببوسید
الهام مامان محیا
11 تیر 92 12:02
lمرسی از دعوتت گلم.ولی راستش خیلی سختمه ! اگه وقت کردم چشم .بازم مرسی راستی این محیاگلی ما هنوزم بعد شیر خوردن با اینکه آروغ میزنه تا میذارم زمین کمی شیر میده بیرون !!زیادم نمیخوره ها ولی ...نظرت چیه عزیز؟؟؟
الی مامی آراد
11 تیر 92 18:02
http://mohamadreza91.niniweblog.com/
ارلا
12 تیر 92 12:07
اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییول به این جوابهاتخیلی باحال بود
بابای یسری جان
15 تیر 92 16:08
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
الهام مامان محیا
23 تیر 92 19:01
سلام مامانی بعد از ده سال!!!!!!!!!!!خواستم به مسابقه ی دعوتتی جواب بدم ولی کپی نمیشه! چرا؟
عاطی
24 شهریور 98 23:23
چ مسابقه جالبی😚
مامانیمامانی
26 شهریور 98 22:06
چ سوال و جواب جالبی😊
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
16 مرداد 99 18:16
منم با اجازتون تو مسابقه شركت ميكنم😘

-بزرگترین ترس زندگی شما؟مرگ😲

٢-اگه ٢٤  ساعت نامریی بشی چکار میکردی؟همه خوراكيا رو ميخوردم😁😂

٣-اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یه آرزوی ٥ الی ١٢ حرفی شمارو داشته باشه اون آرزو چیه؟پرنسس بشم
 
 ٤-از میان سگ - اسب - گربه - عقاب و پلنگ کدام را دوست داری ؟ اسب

 ٥-کارتون مورد علاقه دوران کودکی ؟كارتوناي ديزني و ديزني جونيور

٦-در پختن چه غذایی تبحر ندارید ؟نيمرو😂😂😂

٧-اولین واکنش شما موقع عصبانیت ؟نعره كشيدن كوبيدن پرت كردن هل دادن با حرفايي كه طرفي كه عصبانيم كرده رو حسابي ميسوزونه ازش پذيرايي كردن و...

٨-با مرغ - اورانیوم - دریا و خسته یک جمله بسازین ؟جنب و جوش موج هاي دريا مانند جنب و جوش من است هنگام بازي با مرغ هايم و كاربرد اورانيوم در زندگي مانند كاربرد شادي در زندگي من كه هيچوقت خسته نخواهم شد(داستان گفتم عوض جمله😂😂)

٩-دو بیت شعر که خیلی دوستش دارین ؟ 
من شعر اي گربه از پروين اعتصامي رو دوست دارم كه تو 5 سالگي حفففففظش بودم. ديوان پروين اعتصامي اولين هديه اي بود كه بابام تو 2 روزگيم بهم داد و بهترين هديه+ يه نامه و يه شعر خيلي قشنگ سروده خودش كه پشت كتاب نوشته بود.  اخه بابام شاعر و نويسندست😍😘
 
١٠-اگر بخواهید با تونل زمان فقط یک روز از زندگیتون رو در حال ٰ گذشته و آینده سفر کنید آنروز کدام روز است؟ كلاس سومم. اون روزي كه مسئول بوفه بوديم و حرفاي معلما رو موقع ناهار خوردن گوش ميكرديم كلي ميخنديديم كه البته اون خاطره رو هم مينويسم😍😘

١١-شما چه رنگی هستید و چرا ؟صورتي و قرمز. صورتي بخاطر مهربون و اروم و پرنسس و فانتزي و... بودنم و قرمز بخاطر شاد و سر زنده بودنم😀

١٢-اگر قرار باشه از ایران برید کدوم کشور و برای زندگی انتخاب میکنید ؟برای تفریح تركيه، آمريكا و فرانسه اما برا زندگي فقققققطططط ايران عزيزمممم😘😍

١٣-بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیتون ؟همه ی پیامهای سيما جونمممم
 
١٤-اگه قرار باشه سه نفر از آشناهاتو امشب مهمونی دعوت کنی کیا هستن؟ سيما، سونيا، عزيز جونم

١٥-اگه قرار بود یک کلمه رو از لغتنامه حذف کنید اون چه کلمه ای بود؟ همون دروغ

١٦-کسی را ک بخواهید ملاقات کنید؟سارا ملانسكي😍

١٧-اسم دیگه برای وبلاگتون انتخاب کنید: دخمل پرنسسي

١٨-خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟ موز😂 انقد كه لاغر و درازم

١٩-سه خصوصیت بداخلاقی شما؟زود رنج. زود رنج. زود رنج

٢٠-کاشکی......؟ كاشكي امام زمان ظهور كنه و همه بدي ها و فقيري ها و ... برن و خوبيا جاشونو پر كنن😪😍

 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
این کامنتتو با محیا خوندیم

خیلی جوابا واسش جالب بود

ب موز کلی خندیدیم😁😁😁

😘😘😘😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
17 مرداد 99 17:55
اي جانمممممم😘
سواد نا تمام محيا گلي و تموم كردن كلاس اولش يه طرف از همه هيجان انگيز تر و دلنشين تر خوندنشه😍
عزيزممم اوخييي قربونش بشم من😘😘
والا به موز كه خودمم كلي خنديدم😂😂😂
و يه چيز ديگه😂
من تا ديروز نميدونستم اورانيوم چيه 😂
بعد اينكه اين پست رو خوندم و خواستم تو مسابقه شركت كنم تو گوگل سرچ كردم اورانيوم چيست؟😂😂😂😂
بعد تو مسابقه شركت كردم😂
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
فدایی داری😘😘

چ جاالب سبب خیر شد این مسابقه!!😁😁😁
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
18 مرداد 99 15:23
البته ميدونستم يه چيزي تو مايه هاي نفت و سوخته ها ولي دقيق نميدونستم چيه😂