محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

روز دختر ۹۷

1397/4/27 9:19
1,597 بازدید
اشتراک گذاری

اسم روز دخترو ک شنیدی چشمات برق زد و پرسیدی مگه روز دختر هم داریم؟!؟(حالا هر سال بهت تبریک میگیم و شیرینی و کادو میگیرم ولی یادت رفته بود)وقتی جواب مثبت شنیدی دیگه چپ و راست میرفتی و از کادوی روز دختر میگفتی و اینکه باید واست هر هدیه ای ک خاستی بگیریم😀

واسه تطمیعم هم گفتی مامانی من قراره واسه روز مادر واست یه کادوی خوب بگیرم،پس برام یه کادوی خوب بگیر!😂

با هم رفتیم اسباب بازی فروشی و قرار شد هر چی خاسی انتخاب کنی.ولی هیچی ب دلت ننشست و اکثرشونو داشتی!

واسه همین رفتیم یه جعبه شیرینی خامه ای گرفتیم.(ک بازم پیشنهاد خودت بود) و یه پیتزا سزار مخصوص نوش جون کردی و برگشتیم خونه.

با اینکه خودت نخاسته بودی چیزی بگیری ولی بازم دلت رضا نداد و فرداش بازم شال و کلاه!! کردیم و رفتیم بازار.در حالیکه خودمو آماده کرده بودم ک یه مبلغ درست و حسابی واسه کادوت پیاده بشم😉،چند تا ماژیک رنگی وایت بردی انتخاب کردی و با خوشحالی گفتی همینا کادوم باشن!!!هر چی گفتم بازم یه چیز دیگه انتخاب کن،حاضر نشدی!!مغازه دار یه سری برچسب السا و آنا هم اشانتیون داد و منم یه لی لی پارچه ای واست گرفتم و با خوشحالی برگشتیم خونه!

الهی فدات شم ک اینقدر قانعی و دنیات اینقدر پاک و کوچیکه ک با چند تا خرید کوچولو خوشحال میشی😘

میشه اسم پاکتو / رو دل خدا نوشت  میشه با تو پر کشید / توی راه سرنوشت  میشه با عطر تنت / تا خود خدا رسید  میشه چشم نازتو / رو تن گلها کشید

محیایِ من،نازگلِ دوست داشتنیِ من،همه ی دنیا فدای یه تار موت،همه ی هستیِ من فدای یه لحظه خندیدنت😍

از ته دل از خدا میخام همیشه قلبت پاک و دلت شاد و تنت سالم باشه و به همه ی آرزوهای قشنگت برسی😚😘

پسندها (2)

نظرات (0)