محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

محیای من،دنیای من😘

1397/3/2 18:00
792 بازدید
اشتراک گذاری

فدای دخترک شیرین زبونم بشم ک روز ب روز خانم تر و شیرین زبون تر میشه.

خیلی فهمیده ای و درک بالایی از اتفاقات داری.اونقدر هوش و ذهن و بیانت خوبه ک گاهی فراموش میکنیم تو فقط ۵سال داری و توقعاتمون ازت کمی زیادیه!

چند هفته ی پیش ماشین ظرفشویی خریدیم.دوستت پریسا ازت پرسید این چیه؟گفتی اسمش خیلی آسونه،بش میگن ظرف شُس کن!!😂

با دوستت فاطمه بازی میکردی و من داشتم آشپزخونه رو مرتب میکردم.مثلا داشتی با چوب جادو،جادو میکردی!یهو ب من اشاره کردی و گفتی بفرماااا اینم یه خدمتکار تا کاراتو بکنه!!!😨گفتم دست شما درد نکنه.خییییلی ممنون!!! و سه تامون حسااااابی خندیدیم.😂

نماز خوندنت خیلی باحاله!هروقت ب نماز میایستی مهم همینه ک ب نماز ایستاده باشی!اینکه بی حجاب باشی و وسطش صحبت کنی و راه بری و .... اصلا مهم نیس!😉

چند شب پیش،کنارم بدون حجاب و چادر مشغول نماز بودی ک یهو نمازتو قطع کردی و گفتی واااای ناخنام لاک دارن!!با لاک ک نمیشه نماز خوند!و مشغول پاک کردن لاک شدی😀

الهی فدات شم.قبول باشه نمازا و دعاهای قشنگت

درب ظرف غذاخوریتو خراب کرده بودی.نی قمقمه رو هم توی موسسه گم کردی!بهت گفتم باید بیشتر مرتقب وسایلت باشی و تقریبا دعوات کردم!!فوری پشیمون شدم و کنارتنشستم و گفتم محیاااا وسایل فدای سرت.فدای یه تار موت.من فقط میخام تمرین کنی بیشتر مراقب وسایلت باشی ولی اگه بعضی وقتا حواست نباشه اشکالی نداره فدات شم.من و بابا تورو با هیچی توی این دنیا عوض نمیکنیم.حاضریم توی دنیا هیچی نداشته باشیم ولی تو شاد و سلامت کنارمون باشی!با شنیدن جمله ی آخرم اخمات رفت توی هم و گفتی اگه شما هیچی نداشتید ک من باتون زندگی

نمیکردم!!وقتی تعجب منو دیدی با تمسخر گفتی پ چیه اگه هیچی نداشته باشید!!😅😅

نمیدونم کی واست از ترکیه تعریف کرده!

چند روزی گیر داده بودی مسافرت بریم ترکیه!!!پرسیدم حالا چرا ترکیه؟مگه چی داره؟گفتی هم قشنگه هم خانما لباس نام نام و آقاها شورت میپوشن،بریم بخندیم!!!😊بابا میگفت من میخام ولی از مامانت میترسم!!😂

پسندها (9)

نظرات (5)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
2 خرداد 97 18:04
چه بانمک حرف می زنه.
مامانیمامانی
2 خرداد 97 19:07
الهیییییی نمازخوندنشومحبت خدا حفظش کنه انشااللهبوس
عمه فروغعمه فروغ
5 خرداد 97 22:25
هزارماشالله به گل دختر شیرین زیونمحبت
گروه هنری تینا
6 خرداد 97 22:03
وبلاگ طراحی کارت دعوت و تشکر با عکس و متن دلخواه شما با قیمت مناسب tinagroup.avablog.ir
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
18 خرداد 97 11:28
وبتون زیبا بود . عکس ها هم زیبا بودند . بیانتون زیباتر. احسنت به اینهمه هنر 👏👏👏👏❤❤❤🌼🌼🌼🌼 خدا فرزند دلبندتون رو حفظش کنه انشاءالله🙏🙏🙏🙏