محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

برفی،خرگوش کوچولوی دوست داشتنی!

1397/2/6 9:51
803 بازدید
اشتراک گذاری

زمستون ک رفته بودیم قم،اولین زیارت گل دخترم از حرم حضرت معصومه(س) بود.
بهت گفتم میگن کسی ک اولین بار بره جایی زیارت،هر دعایی کنه مستجاب میشه!
و ازت خاستم هر دعایی ک میخای بکنی.
زیرلب آروم پیس پیس میکردی
کمی طولانی شد!کنجکاو شدم بدونم چ دعایی بود.
گفتم ب منم میگی دعاهات چی بود؟و تاکید کردم البته اگه دوست داری!!(حالا هلاک بودم از فضولی)

گفتی اول دعا کردم تو واسم نی نی بیاری!بعد از خدا خاستم یه خرگوش بهم بده و بعدشم دعا کردم عسل(دختر خاله) بیاد خونمون و خیییییلی بازی کنیم!
الهی مادر ب فدای دل کوچیک و دعاهای قشنگت


دعای اولتو قول دادم بعد از برگشتن از سفر قرص نی نی بخورم تا نی نی دار شم!

واسه دعای دومت هم ب خاله ناهید پیام دادم ک اگه میتونه خرگوش واست سراغ بگیره و قول داد پیگیر بشه!
دعای سومت هم چون عسل خونشون دوره فعلا کاری از دستم بر نمیومد

خب مادر یه فرشته س دیگه...
وقتی خدا منو فرشته ی نگهبان تو کرده،پس بهم قدرت داده ک سعی کنم آرزوهای قشنگتو برآورده کنم
 


۲۵بهمن ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه،خبر برآورده شدن اولین دعاتو بهت دادم
کلی ذوق کردی،روزی چند بار شکممو میبوسی و قربون صدقه ی نی نی میری

 

 


بعد از تعطیلات عید،سر کلاس درس بودم ک متوجه شدم خانم محمودی مربیت داره بهم زنگ میزنه!با کمی نگرانی جواب دادم و صدای خوشحالِ تورو شنیدم ک میگفتی خانم محمودی خرگوش آورده و میگه اگه مامانت اجازه بده میدم واسه خودت!اجازه میدی؟!!


خب مگه میشد اجازه ندم؟!یه آرزوی دیگه ی محیام برآورده شده بود و از این بابت باید ممنونش میبودم

و اینگونه بود ک یه خرگوش خوشگل و دوست داشتنی مهمون خونمون شد.

 

 

 

 


اسمشو گذاشتی برفی

 

 

 

 


کلی از داشتنش خوشحالی...

 

 

 

 


اونقدر خوشحالی ک وقتی بلبلها مردند و ناراحت بودی،واسه دلداریِ خودت میگفتی خدارو شکر خرگوشم زنده س

 

 

 

 


ایشالا همیشه شااااااد و سرحال باشی عزیزدلم

امیدوارم همه ی دعاهای قشنگت مستجاب بشن و ب همه ی آرزوها و رویاهات برسی

 

 

 

 


برفی،خرگوش کوچولوی دوست داشتنی!

 

 

پسندها (7)

نظرات (2)

مامان نفیسهمامان نفیسه
11 اردیبهشت 97 9:40
عزیزم ما تو مسابقه شرکت کردیم، خوشحال میشم 5 تا پست آخری منو لایک کنید! ایشالا جبران میکنم! چشمک
عمه فروغعمه فروغ
21 اردیبهشت 97 14:36
چه قشنگه دنیا بچه هامحبت....آرزوهات همیشه در دسترس محیا گلیبغل