محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

واقعیت تلخِ مرگ!

1397/2/5 13:11
488 بازدید
اشتراک گذاری

خدارو شکر تا بحال تجربه ای از مرگ عزیزی نداشتی!
آنی عزیزمون ک فوت شد تو فقط یک سال و نیم بودی و هنوز معنی مرگو درک نمیکردی.
خدارو هزار بار شکر آنقدر خاطره ای از متوفیان جدید فامیل نداشتی ک مرگ واست معنای خاصی پیدا کنه.
بلدرچینات بعد از آنیکا بازم بیشتر شدن،گندم و کلوز و فرشته هم ب جمع بلدرچینات اضافه شدن!
 


یه روز قبل از پاگشای عمه نوری،فرشته کمی بدحال بود و روز مهمونی دیگه نتونست سرپا بایسته!و محیای دلرحم و مهربونم طاقت دیدن این صحنه رو نداشت و با گریه از ما میخاست حالشو خوب کنیم!
با بابایی هماهنگ کردم و اونم فرشته رو قایم کرد و بهت گفتیم حالش خوب شد و پرواز کرد!!
با اینکه از رفتنش ناراحت بودی ولی میگفتی اگه خوب شده اشکال نداره!
تا عصر هم اون طفلکی تمام کرد!!
اینا فعلا باقیمونده ی بلدرچیناس ک توی باغچه واسشون جا درست کردیم

 

 


سوغات سفر اندیکای ما هم دوتا بلبل کوچولو بود ک اسمشونو گذاشتی ستاره و ستایش!
خیلی ناز بودن و بابا مسئولیت نگهداریشونو ب عهده داشت و روزی چندین بار بهشون آب و غذا میداد.

تا اینکه یه روز عصر بدون دلیل مریض شدن و فردا مارو ترک کردن

همه از مرگشون ناراحت شدیم،مخصوصا بابا!

اما این اولین بار بود ک بهت درباره ی مرگ گفتم!
بابا مخالف بود ولی بهش گفتم باید کم کم با این واقیت کنار بیاد!
وقتی گفتم بلبل مرد!خیییییلی گریه کردی!
واست توضیح دادم ک بعد از مردن میره توی بهشت حیوونا و اونجا خییییییلی قشنگه و میتونه با حیوونای دیگه دوست بشه.
پرسیدی منم میتونم برم پیشش؟گفتم وقتی قیامت بشه،همه ی آدمایی ک زنده موندن و اونایی ک مردن پیش هم میرن و میتونیم توی بهشت بلبلاتو ببینیم و باهاشون حرف بزنیم.

توصیفی ک از بهشت و احوال بلبلها بهت گفتم آرومت کرد و راحتتر قضیه رو قبول کردی.
هرچند بعدش بازم دلتنگشون میشدی ولی دیگه واقعیتو فهمیده بودی.

 

 

 

 


این تصویر تزیینیه
امیدوارم هیچوقت دل کوچیک و مهربونت درگیر غم و ماتم نشه!
از ته دل دعا میکنم راحت بتونی با از دست دادن چیزهایی ک دوستشون داری کنار بیای.فرقی نمیکنه یه وسیله باشه یا یه فرد عزیز!
از دست دادن جزیی از زندگیه و نمیشه ازش بی نصیب موند.
نمیتونم دعا کنم چیزی یا کسیو از دست ندی چون محاله!فقط میتونم دعا کنم اونقدر قلبت بزرگ باشه ک از دست دادن هیچ چیز و هیچ کس نتونه تورو از پا دربیاره!
همونطور ک دنیا قبل از ما وجود داشته،بعد از ما و عزیزانمون هم پابرجاست و گریزی از زندگی و مرگ نیست عزیزدلم
واقعیت تلخِ مرگ!

 

 

پسندها (4)

نظرات (0)