محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

سرگرمی دهه 90

1392/5/4 11:14
745 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز ناخنای خوشگلتو گرفتم و بقول بابایی خلع سلاحت کردم!!آخه قلبونت برم مثه ببر چنگول میزنی!!

 

چند شبه ک بازم خوابت بهم ریخته و همین مارو واسه سفررفتم مردد کرده!پارسال اینموقع شمال بودیم!خیلی دلمون سفر میخواد اما نگرانیم تو اذیت بشی!پلیز دخمل خوبی باش و بذار روحیه ای عوض کنیم!

اینم چندتا عکس از سرگرمی دهه نودیا!!تا لپ تاپو میبینی باسرعت نور خودتو میرسونی بهش!

محیای من

عکسای یک تا سه ماهگیتو با مووی میکر فیلم کردم و آهنگ"یه دختر دارم شاه نداره" روش گذاشتم....توی هرحالتی که باشی تا صداش میاد با دقت و علاقه نیگاش میکنی...مامان فدای نگاهت

محیای لپ تاپ خوار

البته مراقبم ک زیاد جلوی تی وی و لپ تاپ نری چون میدونم واسه چشای خوشگلت ضرر داره!

محیا کنار لپ تاپ خوابش برده

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (17)

الهام مامان محیا
4 تیر 92 14:05
کمک گمک !!!! از کجا میرین مطلب جدید میذارین؟؟؟؟ من قست ورود از بالای وبلاگم پاک شده1!!! نمیتونم مطلب جدید بذارم[گریه منتظرم لطفا جواب بدین دوستان]
الهام مامان محیا
4 تیر 92 19:44
سلام بله چرا که نه! راستی واقعا دست به قلمت برای نوشته های طنز عایه عزیزم. من نمیتونم برم قسمت ورود به وبلاگ ومطلب بذارم ز کجا میری؟!
مامان محیا
5 تیر 92 1:38
تو هم مثل محیای من نمکدونی
بابایی زهرا گل
5 تیر 92 17:17
http://www.mahya2bahman.niniweblog.com/
بابایی زهرا گل
5 تیر 92 17:22
سلام خاله ی مهربون خوبی؟ جغله خانوممون خوبه؟ عمو فداش واقعا شرمندم خودمم نمیدونستم ممنون که یاد آوریم کردید از طرف من محیارو یه عالمه ببوسید قربون اون ژست های نازش برم من
مامان محیا
5 تیر 92 20:45
سلام مامان محیا خوشگله.باور کنید .منم میخواستم برم تو وبلاگش ولی نتونستم.مجیاگلی رو هزاران بار ببوس
الهام مامان محیا
5 تیر 92 22:29
سلاااااام . مرسی از محبتت نسبت به فرشته کوچولوم. ....که داشتی دنبالم میگشتی!!!شرمنده . عوضش چون به سختی به دستم آوردی دیگه از دستم نمیدی. محیا جون رو ببوس عزیزم.شب خوش
بابایی زهرا گل
6 تیر 92 1:00
چطوری خانوم مهندس عمو خوبی؟؟؟؟؟؟؟ خواستم بخوابم گفتم قبلش بیام تلافی این چند روزو در بیارم که ناخواسته یه اشتباه کوچولو کردم و دختر گل عمورو ببینم و برم لالا من فدای همه زیبایی و معصومیتت عمو جون میبوسمت اومممممممممممممممم
مامان محیا
6 تیر 92 3:55
یه مسابفه تو وبلاگم گذاشتم که شما هم دعوت شدید، البته اگه افتخار بدید؟! سوالات رو تو وبلاگتون کپی کنید و خودتون جواب بدید/
مامان مریم
6 تیر 92 9:50
سلام عزیزم..باعث خوشحالیه منه...دخمل نازتونم ببوسین..خصوصی دارین
مامان حنانه زهرا
6 تیر 92 17:12
نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــازی جیگرخاله خداحفظت کنه
مامان حنانه زهرا
6 تیر 92 17:13
خاله جون مارولینک کنین
مامان دانیال
8 تیر 92 18:24
سلام عزیزم خیلی کوچولوی نازی داری .خدا حفظش کنه .اگر مایلی لینکمون کنید تا دوستای خوبی واسه هم باشیم. راستی دانیال جون توی جشنواره تابستانه شرکت کرده و به رای شما نیاز داره فقط یک smsکوچولو کد 125 رو بدون هیچ حرف و علامتی به شماره 20008080200 بفرستید از حمایتتون ممنون °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
معصومه
25 تیر 92 16:59
عزیزم ممکنه منو راهنمایی کنی تا عکس های بردای رو درست کنم و روش آهنگ بذارم در ضمن جیگری داری بخدا خدا حفظش کنه
عاطی
24 شهریور 98 23:27
امان از این دهه نودیا😁
مامانیمامانی
26 شهریور 98 22:09
ناااازی😚
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
17 مرداد 99 18:05
عزيزممممممممم من فداش بشمممممممممممممم😘😍