محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

بازی

1396/6/28 15:34
532 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از محبوب ترین بازیهات ۲۰سوالیه!
اوایل ک هنوز آماتور بودی خیلی راحت کد میدادی
مثلا پرسیدم توی جیب جا میشه؟گفتی آره ولی جیبت خیس میشه!(آب)
یا اینکه پرسیدم توی جیب جا میشه گفتی اگه از درخت بچینیمش آره!پرسیدم توی خونمون ازش داریم؟گفتی نه،جلوی در خونه خاله لیلاست!(سپستون)
یا شبی ک خونه ی آقای عنایتی بودیم و ازت پرسیدن توی این اتاق ازش هست؟گفتی آره چسبیده ب من!(چسب زخم)
 


یکی دیگه از بازیهامون اینه ک من یه کلمه میگم و تو باید اولین کلمه ای ک ب ذهنت میرسه بگی.کلماتی ک میگی خیلی جالبن
پدر=مهربونی
مادر=عزیز
پول=مهم
موش=کثیف
خواب=بددد
شوخی=بامزه
دریا=خیس
پیر=سفید
غذا=خوردنی
اسب=حرکت
بازی=عااااشقشممم
توی سخنوری و حرف زدن عاااالیی ولی هنوزم بعضی کلماتو بچگونه تلفظ میکنی
کِتون=تکون

نشقه=نقشه

هَگه=اگه

سوتبال=فوتبال

هِسم=اسم

سوکس=سوسک

 

 


گاهی یه حرفایی میزنی ک من و بابایی از خنده روده بر میشیم
مثلا چند وقت پیش از خواب پاشدی و امدی کنارمون نشستی!
بابا میخواست غیر مستقیم بهت بگه باید دست و روتو بشوری،بهت گفت:دختر خوب وقتی از خواب پا میشه چیکار میکنه؟
با جدیت گفتی من ک خواب نبودم،دراز کشیده بودم!(تا۱ظهر دراز کشیده بودی)
محیای عزیزم،دخترک نازنینم،خوشحالیت بیشتر از خوشحالیِ خودم،خوشحالم میکنه.....همیشه شااااد باش و بخند و از زندگیت لذت ببر

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

7.355017
15 مهر 96 9:36
3/427651----با سلام دوست عزيز به وبسايت يکتا فايل دعوت شديد براي دانلود فايل رايگان دانلود هر فايلي که دنبالش هستي وبسايت يکتا فايل www.yektafile.ir منتظرت در يکتا فايل هستم ----0/7837906