محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

مدیریت زمان!

1396/4/22 9:42
484 بازدید
اشتراک گذاری

 


تقریبا یکساله بودی ک بعد از دوشب بیداری و کمبود خواب شدید بطور کاملا یهویی چهارگوشه ی واتساپو بوسیدم و گذاشتمش کنار!!بیشتر از یه سال واتساپ نداشتم و هم راحتتر بودم و هم اینکه وقت اضافه میاوردم!!توی اون مدت هم هیچ چیز مهم و خاصی رو از دست ندادم!

 

 

 


سه روز پیش ساعت ۴بامداد بود ک بعد از اینکه خوابیدی بازم واتساپ بیچاره رویِ دلِ من و همه ی اوقات مرده و زنده ی زندگیم سنگینی کرد!چک کردن پیامها و چتهایی ک گاها یکی دو ساعت وقت میگیرن بدون اینکه کوچکترین فایده ای داشته باشن!گاهی یه پیام از کسی میاد ک تا مدتها ذهنتو مشغول میکنه و باعث ناراحتی میشه!اینبار تصمیم گرفتم زمان استفاده رو مدیریت کنم!تصویر پایینو گذاشتم پروفایلم و طبق قراری ک با خودم گذاشتم فقط و فقط ساعت ۲۳ ب بعد میرم و یه جا همه ی پیامهای مفید و غیرمفید واتسمو چک میکنم و درصورت لزوم جواب میدم.

 

 

 

 


حالا دیگه راحتترم.صبحها بجای اینکه سریع پیامهای دیشبو چک کنم،ب خودم و خونه و زندگیم میرسم و با خودم میگم هر پیامی هم ک اومده باشه میتونه تا ساعت۲۳ صبر کنه!!اگه هم کسی کار فوری داشته باشه،از پروفایل و استاتوسم متوجه میشه ک باید تماس بگیره یا پیامک بفرسته!

 

 

 

 


پ.ن:شاید وقتی بزرگتر بشی و این مطالبو ب تنهایی بخونی اثری از واتساپ نباشه و مثه یاهومسنجر محبوب و پرخاطره ی دورانِ تینیجری ما ب تاریخ پیوسته باشه

 

 

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نرگس
27 تیر 96 8:46
خیلی خیلی کار خوبی کردی عزیزم