محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

تولد زورکی😃

1396/4/13 17:43
2,483 بازدید
اشتراک گذاری

 


دوشب قبل ازم قول گرفتی ک حتما فرداش واست تولد بگیرم!!خیلی اصرار داشتی!!هر چقدم توضیح میدادم ک تولد سالی یه باره و هروقت ۵ ساله شدی بازم واست جشن تولد میگیرم قانع نمیشدی و میگفتی واسم کیک و فشفشه بگیرید و وقتی رفتم دستشویی چراغارو خاموش کنید ک وقتی برگشتم سورپرایز بشم!!!آخه فسقلی تو سورپرایزو از کجا بلدی؟
فردا عصرش فرستادمت خونه خاله زهرا ک با بچه ها بازی کنی و قصد داشتم واست کیک بپزم.اما یه سری وقایع الاتفاقیه پیش اومد ک شدیدا حالمو گرفت!!شب ک برگشتم یادم افتاد ب قولی ک بهت داده بودم.رفتم نزدیکترین قنادی محل!فقط همین یه کیک آماده رو داشت.گفتم روش بنویسه و بابا رفت کیکو آورد!

 

 

 


عجب خوش خطی هم بوده عمو قناد

 

 

 

 


یه جشن تولد زورکی

با اینکه خودتم میدونی تولدت زمستونه ولی بازم دلم نیومد یه چیزی ازم بخای و در توانم باشه و انجامش ندم

 

 

 

 

 

 

 

 

 


مراسمشم خوب بلدیب بابا گفتی فیلم بگیره تا من بتونم واست رقص چاقو اجرا کنم

 

 


کیکتو ب شیوه ی خودت برش زدی

 

 

 

 


هدیه ی تولدتو هم روز قبل ازمون گرفته بودی

 

 

 

 


گردنبد اسم محیا ک خیلی دوست داشتی و ب عنوان عیدی عید فطر بهت داده بودیم

 

 

 

 


ایشالا همیشه واست جشن و شادی باشه.همیشه دلت شاد باشه عروسکم

 

 

 

 

 

 

 

 

[img:photos/file_5856.jpg]


پ.ن:روز سختیو گذرونده بودم!خیلی سخت!!بعدها واست تعریف میکنم چی بود و چی شد....و معنی رمز دستبوسی و رهاکردن تخت چیه!!اما با این وجود دوست داشتم اگه همه ی تنم داره توی آتیش نگرانی و غم میسوزه اما دلت شاد باشه و تو شادی کنی عزیزدلم

 

 

پسندها (5)

نظرات (1)

مامان نرگس
27 تیر 96 8:45
عزیزم تولدت مبارک ما هم از این تولدهای زورکی میگیریم....تقریبا با هر کیک خوردنی