محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

محیای بنزسوار

1392/3/30 18:04
873 بازدید
اشتراک گذاری

محیا

امروز عصر سه نفری(من و تو وبابایی) رفتیم روروک خریدیم واسه نفسمون!!

حسابی دوق کردی!توش ک میشینی قیافه میگیری و جیغ و داد راه میندازی!!ب بابایی میگم این ژستی ک محیا گرفته درحد بنزسواریه!!

محیای من

خیلی سریع راه افتادی و الان روبروی میز ایستادی و سعی میکنی لپتاپو بگیری!مامان فدای محیای شیرینش!!حیف این پاهای خوشگل و کوچولو نیست ک روی زمین کشیده بشه؟دلم میخواد روی چشام بزرگت کنم الهیییییی فدات زندگیمممم

محیای من

داشتم شوید پاک میکردم تو از خواب بیدار شدی و اینقدر دست و پا زدی و سروصدا کردی ک مجبور شدم ی ساقه شوید برات بشورم و دستت بدم!!ظرف چند ثانیه ساقه رو تجزیه کردی!!!الهی قربون دهن شیرینت ک هنوز دندون نداره اما قدرتش توی خرابکاری از بمب اتم هم بیشتره!!

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

پارمیس (مامان درنیکا جون)
31 خرداد 92 8:50
سلام خانم ممنون به ما سر زدید ماشاله نی نی تون قویه با خیال راحت برید سفر سخت نگیرید که سخت نگذره
سوری مامان زهره
31 خرداد 92 11:34
سلام دوستم، شما با افتخار لینک شدید
مامان محيا
31 خرداد 92 20:22
سلام محياي خاله. خاله به قربون اون خنده هات بره
مامی حلما
1 تیر 92 10:20
ماشاالله چه نازه من لینک کردم.
مامان محیا
1 تیر 92 15:58
وای که چقدر شیرینی مثل محیای خودم
مامان سبا ازمشهد
2 تیر 92 0:55
سلام مامان محیا.ممنون به ماسرزدین.دخترگلت روزیاد به روروئک وابسته نکن.
عاطی
24 شهریور 98 23:22
چ ذوقی کرده❤❤😀😀😀
مامانیمامانی
26 شهریور 98 22:06
چ ذوقی هم کرده😚😚😚
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
16 مرداد 99 17:46
جان دلكمممممممممممممم😍 اين محيا دل مارو بردددددددددددددددددددد😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
16 مرداد 99 17:47
جان دلكمممممممممممممم😍 اين محيا دل مارو برددددد😘