محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

یادها و خاطره ها

1396/4/11 4:11
386 بازدید
اشتراک گذاری

 


نمیدونم وقتی بزرگ بشی هنوزم ب دهه شست میگن نسل سوخته یا نه
یا اینکه تو دلیلشو میدونی یا نه
عرضم ب خدمتت احتمالا تا الان متوجه شدی ک من یکی از متولدین همین نسل سوخته م...سرفرصت واست توضیح میدم چرا مارو نسل سوخته میگن
اما شاید یکی از بیشمار دلایلش این باشه ک اطرافیانِ ما مثه شما دهه نودیا خاطرات مصور و حتی غیرمصور زیادی ازمون ندارن.کسی تاریخ جوونه زدن اولین دندون و اولین گامهای مستقل و اولین حروف و کلمات و هزارن اولین دیگه رو واسمون ثبت نکرد.کل خاطراتی ک من از نوزادیم داریم خیلی مختصر و مفیده:خیییییلی خوشخواب و آروم بودم.نه شیشه گرفتم و نه پستونک.تپل و سفید بودم با یه عاااالمه موی صاف مشکی و مژه های بلندی ک ب شوخی میگفتن چون مژه هام بلنده نمیتونم چشامو باز کنم و همش خوابم🏻
شاید واسه همینه ک اینقدر واسه ثبت خاطراتت وقت میذارم.ک وقتی بزرگ شدی و دلت هوای کودکیتو کرد،بتونی بین این صفحات مجازی قدم بزنی و حال و هوای کودکی بتونه حس خوبی بهت بده
یا اینکه اگه روزی و روزگاری من نبودم و دلت آغوشمو خواست،با خوندن این نوشته هام حس کنی هنوزم کنارتم و موهاتو نوازش میکنم و از خاطراتت میگم

 

 

 


یه عاااالمه عکس و فیلم مختلف ازت دارم...از بارداریم تا اولین ثانیه های ب دنیا اومدنت و ...
طبیعیه ک هر چقدر میگذره تعداد عکس و فیلمات بیشتر میشه و از اونجایی ک دلمم نمیاد هیچ عکسیو از گل دخترم حذف کنم(حتی اونایی ک مثلا ۴ تا گرفتم ک یکیش بهتر باشه و استفاده کنم)اونقدر همه ی درایوهای لپتاپمو با عکسات پر کردم ک وقتی میخام بازم اطلاعات گوشیمو انتقال بدم لپتاپم جیغ میزنه و میگه بخدا اگه دست بهم بزنی از این خونه میرم،دیگه جا ندااااارم
قبل از عید یه هارداکسترنال پسند کردم ک اینترنتی بگیرم ک متاسفانه هربار یه چیزی پیش میومد و نمیشد بخرم.تا اینکه خاله حمیده ازم پرسید از کارکرد هاردی ک گرفتم راضی هستم تا اونم یکی بخرهبهش گفتم هنوز نگرفتم و حالا ک میخاد بگیره دو تا بخره تا واسه منم طلسم هارد شکسته بشه.

 

 

 

 


دو روز پیش هارد ب دستم رسید و حالا دیگه میتونم بیشتر و بیشتر این روزای زیبای با تو بودنو ضبط و ثبت کنم

محیایِ من،همه ی زندگیِ من،فقط و فقط یه خواسته ازت دارم؛همیشه پاک و شاد زندگی کن..همیشه بخند و شاد باش عروسک مهربون و دوست داشتنیِ من

یه عااااااالمه عاشقتم و بینهایت دوستت دارم نازنین محیایِ من

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)