محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

بشکن بشکنه😃

1396/3/9 3:31
706 بازدید
اشتراک گذاری

 


عروسک خوشگل من دیشب یاد گرفت بشکن بزنه

بدون هیچ آموزشی!!!یهو اومد و با خوشحالی گفت:ببین میتونم بشکن بزنم!منم حسابی ذوق کردم و دونفره کلی بشکن زدیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


الهی فدات شم،با اینکه هنوز ناخوشیت کاملا
برطرف نشده ولی شیطونیات و شیرین زبونیات بازم دنیامونو قشنگ و رنگی میکنه.یه دنیاااااا عااااشقتم محیای دوست داشتنی من

 

 

 

 

 

 

 

 


یه شعبده بازی هم ابداع کردی ک دستاتو پشت سرت قایم میکنی و میگی:من دست ندارم!!(دور از جونت نفسم)
ما هم میگیم حتما دستات پشت سرته!(چشم بسته غیب میگیم)
تو هم میگی نهههه نیست!و بعد سریع برمیگردی و دستاتو جلو قایم میکنی!!
اونقدر این حرکاتت شیرین و بامزه س ک اگه روزی ده بار هم تکرارش کنی ما بازم مثه دفعه ی اول میخندیم و تظاهر میکنیم ک گیج شدیم و نمیدونیم دستات کجاس تو هم با افتخار توضیح میدی ک دستاتو چیکار کرده بودی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


این شبح کوچولوی ترسناک هم امشب توی خونه میچرخید و همه رو میترسوند

 

 

 

 

 

 

 

 


با اینهمه شیطنت و شیرینکاری بهمون حق بده ک وقتی اینجوری بیحالی خیلی غمگین بشیم و دلمون واسه محیای پرانرژی و شیطون تنگ بشه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


عشق همیشگیِ من،تورو خدا زودتر خوب شو مثه همیشه سرحال و بانشاط باش
خدایا محیای منو سالم و شاد در پناه خودت دور از همه ی بدیها و ناخوشیها نگهدار.الهی آمین
پ.ن:این ارسال تلگرامی مطلب توی وبلاگ یه تغییر فوق العاده س.فک کن من الان کنار رختخوابت نشستم و خیلی راحت دارم خاطرات امروزتو با عکسایی ک چند دقیقه بیشتر از گرفتنشون نمیگذره آپ میکنم!مررررسی مدیریت نی نی وبلاگ

 

 

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)