محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

جشن پایان تحصیلی آجی!😉

1396/3/4 16:59
386 بازدید
اشتراک گذاری

بدون شک عزیزترین کسی ک بعد از مامان و بابات عاشقشی،عمه امله...بینهاااااااااایت دوستش داری و بهش میگی اجی امل و واقعا هم مثه یه خواهر دوسش داری
و خدارو شکر ک این احساس دوطرفه س و عمه امل هم خیییییییلی دوستت داره
دیروز جشن پایان دوره ی کارشناسی عمه امل توی دانشگاه خرمشهر بود.ساعت 3 ظهر راه افتادیم سمت خرمشهر و تفریبا 5 بعداز ظهر رسیدیم

 

 
 
حسابی ذوق دیدن عمه امل رو داشتی و برای دیدنش لحظه شماری می کردی.
 
 


خیلی ب هممون خوش گذشت.
بزرگترین دلیل خوشحالیت این بود ک عمه املو میدیدی و قرار بود همراهمون بیاد خونه و چند روزی کنارمون بمونه

 

 


خیلی خوشحالم ک عمه امل هست و اینقدر همدیگه رو دوست دارید.عمه امل واسه منم یه خواهرمهربون و یه دوست فوق العاده س ک همیشه میتونم روی دوستیش حساب کنم.

 

 

 

 


وقتی رسیدیم دانشکده بابا گفت انشالله واسه جشن محیا میایم دانشکده ی پزشکی
من بوسیدمت و گفتم واسه گل دخترم توی تالار جشن پایان تحصیلی میگیریماما تو اعتراض کردی و گفتی من جشن عروسیمو توی تالار میگیرم
الهی فدات شم شیرینکم،ایشالا جشن فارغ التحصیلیت و جشن عروسیتو بگیریم...انشالله همیشه تنت سالم و دلت شاد و لبت خندون باشه عروسکم
شام هم توی سلف دانشگاه مهمون عمه بودیم

 

 

 

 

 

پ.ن:واسه اولین باره ک با تلگرام دارم توی وبلاگت پست میذارم.نمیدونم نتیجه چطوره

 

 

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)