محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

چهارسالگیت مبارک،قشنگترین بهونه ی زندگیم!

1395/10/27 8:30
1,264 بازدید
اشتراک گذاری

 

محیای عزیزم،تولد "تو" تولد من است!!چون زندگی من با آمدن "تو" آغاز میشود همه ی هستیِ من!

 

عزیزترینم،سالروز زمینی شدنت مبارک باشه.

امسال باز هم سعی کردم جشن تولدت متفاوت از سالهای قبل باشه.ب پیشنهاد خودت،جشن چهارساله شدنتو توی مهد(موسسه کودک خلاق) برگزار کردیم.

 

 

یه عاااالمه ب تو و دوستات خوش گذشت.

 

 

 

 

یه هفته قبل از جشنت،با هم واسه سفارش کیک رفتیم.وقتی بهت گفتم قراره عکس خوشگل خودتو روی کیک چاپ کنن اولش مخالفت کردی ولی وقتی متوجه شدی خوراکیه و میتونی عکسو بخوری خیلی واست جالب بود و مشتاقانه منتظر دیدن و خوردن کیکت بودی!

 

 

 

هرچند واسه ساعت تحویل کیک کمی بدقولی کرد و دیگه داشتیم از داشتنش ناامید میشدیم!!امااونقدر خوشمزه و عااالی بود که تونست بدقولیشونو جبران کنه!

 

 

 

 

http://www.converthub.com/working/done/2cf21881ab62eda43009056b7ee1529b/screenshot_2017-01-01-17-19-29.jpg

 

فک کنم بهترین تولدت اومدن"جناب خان" مهمون ویژه ی مراسمت بود.از دیدنش حساااابی غافلگیر و خوشحال شدی.عروسکی ک جناب خان بهت هدیه دادو بینهایت دوست داری و از خودت جداش نمیکنی!

 

 

 

 

 

یکی از دوستای موسسه ایت هم کت و شلوار مشکی پوشیده بود و حسابی تریپ دامادی داشت.همین باعث شد ک مربیات سوژش کنن و میگفتن کنار هم عکس بگیرید

 

 

 

 

 

 نازنین محیای من،امیدوارم هر روز برایت رویایی باشد دردست نه دوردست ،عشقی باشد

دردل نه درسر و دلیلی باشد برای زندگی نه روزمرگی

همیشه ی همیشه ی همیشه عاااااشقتم دختر عزیزم

❤️

تولدت مبارک

 

پسندها (3)

نظرات (0)