محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

سازماندهی

1392/3/29 9:13
901 بازدید
اشتراک گذاری

محیای من

امروز سازماندهی داشتم.از شب قبل نگرانت بودم.

ساعت9صبح با خاله شهلا(خانم حمید) رفتیم اداره.تموم مدت ب فکرت بودم...میگفتم،میخندیدم،شوخی میکردم اما دلم پیش تو بود...انگار همه ی قلبمو خونه جاگذاشته بودم!هرچند دقیقه ب بابایی میزنگیدم و حالتو میپرسیدم.خدارو شکر خوب بودی و اذیتش نکردی ساعت از 12 گذشته بود ک رسیدم خونه.بقول بابایی مثه بچه گربه خودتو ب صورتم میمالیدی بو میکشیدی و میخندیدی!بابا قسم میخورد توی این مدتی ک نبودم اصلا نخندیدی و دپرس بودی!!قربووووون دخترک شیرینم.هرچقدر میبوسیدمت سیر نمیشدم الهی مامان ب فدات.

بابایی در عجب بود ک چطور با وجود تو میرسم خونه رو مرتب کنم،غذا بپزم و ب کارای دیگه برسم...آخه گاز قطع شده بود و بابا حتی فرصت نکرده بود١٩٤بزنگه!!

بخاطر مشکلی ک توی شیفت بندی وجود داشت مجبور شدیم دوباره برگردیم!!اینبار تورو هم همراه خودم بردم...با تعجب ب اطراف نگاه میکردی!خیلی خسته شدی

ب مسئول آموزش گفتم اینبار با نیروی کمکی اومدم!!!!!مشکلمون حل نشد!!

روز سختیو گذروندیم!!

خدا کنه مشکلمون حل بشه و سال تحصیلی راحتی داشته باشیم.

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان محيا
29 خرداد 92 12:53
سلام.بله موافقم. باافتخار شمارو لينك ميكنم
عاطی
24 شهریور 98 23:21
مادرهای شاغل واقعا رنج مضاعفی متحمل میشن
مامانیمامانی
26 شهریور 98 22:05
آخی چ ناز😘😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
16 مرداد 99 17:42
مامان منم معلمه😉
 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
چ جالب
معلم چ درس و مقطعی؟
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
16 مرداد 99 18:33
مدير و معلم موسسه پيش دبستانيه😘😘😘
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
پاسخ
چ خوووب
انشالله همیشه سایش بالای سرتون باشه😘😘