محیامحیا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
محمد حساممحمد حسام، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

میم مثه محیا و محمدحسام

**💖جان و جهانِ من شمایید💖**

سی و سه ماهگی محیاطلا

1394/7/20 15:36
1,261 بازدید
اشتراک گذاری

 

چقدر لذت بخشه لحظه ب لحظه با تو بودن.گاهی از اینهمه گذر سریع عمر در عجب میشم.محیای من ک حتی نمیتونست گردنشو نگه داره الان شیطون و بازیگوش شده و با شیرین زبونیهاش دنیامو شیرین تر کرده.

 

 

میدونم هیچوقت توی زندگیت محبتی بهتر و عمیق تر و واقعی تر و بی پیرایه تر از محبت مادر نمی تونی پیدا کنی عزیزنرین هدیه ی الهی. حاضر نیستم یه تار موی تورو با تموم دنیا عوض کنم

 

 

 

تازگیا سوال و جوابو با هم میگی.لوبیا چیتی و نخود لپه و عدس قرمز و لوبیا چشم بلبلی رو با هم قاطی کردی!!وقتی بهت گفتم نباید اینکارو میکردی گفتی:میدونی چرا اینارو با هم گذاشتم؟چون میخام غذام خوشمزه بشه!!برای جبران این شیرین کاریت مجبور شدم دوساعت وقت بذارم و حبوباتو از هم جدا کنم

 

 

 

یه پشه نشونت دادم و گفتم محیا این پشه س.با تعجب گفتی:پشه؟!!وااااای خداکنه منو گاز نگیره!!

 

اینجا تولد دایی منصور بود

 

 

اینجا هم از عوارض بعد از تولده

 

 

وقتی اجازه بدم خودت تنهایی و هرجور راحتی ماست بخوری

 

 

 

 

خدارو شکر قبل از دوسالگیت مسواک زدنو شروع کردی.اوایل به کمک من و بدون خمیردندان و الان بازم ب کمک من و با خمیردندان

 

 

 

 

داشتیم تی وی میدیدم آقاهه زد زیر گریه!!تو با دستهای کوچیکت صورتمو برگردوندی و گفتی:"مامان نگا نکن،ولش کن!!" پرسیدم چرا؟گفتی:آخه گریه میکنه خوب نیس!! الهی قربون دل کوچیک و مهربونت بشم

 

 

یه تکه اسکناس 50تومنی قدیمی(تقریبا یک سوم اسکناس) پیدا کردی و بردی سوپرمارکت کناری و بستنی خواستی!!فروشنده واسه بابات تعریف کرد ک وقتی بهت گفتن این پول پاره س و نمیشه بهشون گفتی:اشکال نداره چسبش بزن!!

 

 

 

 

اوایل ماه آرنجتو نشون دادی و پرسیدی این چیه؟گفتم آرنج.گفتی:نــــــــــه این زانوی دسته!!الان دیگه اسمشو یاد گرفتی!

 

 

 

از شبکه براعم کارتون "اولی الباس الصغیر" میدیدی.پرسیدی چرا این ماشینا چشم دارن ولی ماشین ما چشم نداره؟گفتم:عزیزم اینا راستکی نیستن،نقاشین!گفتی:منم نقاشیم!!گفتم نه عزیزم تو راستکیی.با جدیت گفتی:نـــــــــه من نقاشیم،ببین چشم دارم!!

 

 

عکس عروسیمو دیدی و گفتی:عیدت مبارک باشه مامانی عروس شده بودی!!

 

 

دختر عموت بهت گفت:محیا خوش تیپ شدی.گفتی:مبارکم باشه!!

 

 

 

گوشی سابقمو (ک الان رسما شده گوشی خودت)آوردی و ب باباب میگی:بابا یه آهنگ دیگه برام دایلون(دانلود) کن!!

 

 

یه سری کلماتو ک قبلا اشتباه میگفتی رو یاد گرفتی.دانیالو میگفتی دان دان دان!!!مخابراتو میگفتی مخاربات!!!و دم درو میگفتی دَرِ دَم!!و حالا هرسه تا رو کاملا درست میگی

 

 

 

کماکان عروسکی ک آنی خدابیامرز بهت داده بود محبوب ترین عروسکته و خیلییییی دوستش داری.اسمش هم همزمان با نی نی های فامیل تغییر میکنه.تا مدت زیادی نی نی حسین بود ولی حالا ک محمدحسین بزرگتر شده اسم عروسکت شده نی نی نرگس!

 

 

 

اگر قرار باشد من هم مثل ژول ورن دور دنیا را در هشتاد روز بچرخم ،

ترجیح میدهم دور تو بچرخم ، چون تو دنیای منی

پسندها (5)

نظرات (3)

همراه رایانه
20 مهر 94 21:01
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و .. شماره تماس 9099070345 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل WWW.POSHTYBAN.IR
مادر امیدوارمادر امیدوار
3 شهریور 99 14:18
وااای خدا چ عکسای قشنگی😘😘😘
مادر امیدوارمادر امیدوار
3 شهریور 99 14:44
ای جااااان